ieuw dat is een gek beestquote:
Koei is er misschien al iets bekend over de prijsvraag?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:51 schreef koei het volgende:
Ik heb die van mij nog niet gebruikt eigenlijk... Vind het geen bubbelbadweer
okeequote:Op zondag 28 juni 2009 20:56 schreef koei het volgende:
Nee, niet meer naar gekeken AQuila... Eerst nog even wat andere dingen regelen!
De voorlopige versie van het kampboekje 2009 is in iedergeval af
stuur is opquote:Op zondag 28 juni 2009 21:49 schreef Poit het volgende:
temperatuur is regelbaar. 37 graden wa fucking nice!
om er in te zitten met, maar als je hem opstuurd mag het best zonder waterquote:
Dat is zo relax, ding even een klein uurtje laten loeien in de deuropening en je slaapt echt heerlijk koel!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef Rossdale het volgende:
Net ff lekker de airco in de slaapkamer aangezet. Straks kruip ik in een heerlijk koel bedje
Zat jij maar aan de crystal methquote:Op zondag 28 juni 2009 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
Zitten jullie hier ook de Crystal Meth ofzoiets? Komt zo bij Reportage
Zijn dat van die verplaatsbare dingen? Hoe duur zijn die?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is zo relax, ding even een klein uurtje laten loeien in de deuropening en je slaapt echt heerlijk koel!
Lig ik hier in een snikhete kamer...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is zo relax, ding even een klein uurtje laten loeien in de deuropening en je slaapt echt heerlijk koel!
Je hebt een berisping te pakken in V&A Tain dus hou je maar ff gedeisdquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt een berisping te pakken in V&A Tain dus hou je maar ff gedeisd
Een tik op de vingers heb je gekregenquote:
Die dingen gaan zijn echt verkrijgbaar in tig verschillende prijsklassen en verschillende energie-labels. Tegenwoordig heb je een hele degelijke vanaf een euro of 200 volgens mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn dat van die verplaatsbare dingen? Hoe duur zijn die?
[TK] EmarWii / DGVF 2 DVD (met foto's)quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een tik op de vingers heb je gekregen
Ik wil die hele dvd niet verkopenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef Tain het volgende:
AQ... Hoe belangrijk denk je dat het is voor me om op fok te kunnen posten? Denk dat het vergelijkbaar is met de kans dat je je DGVF(leer die gast afkortingen maken) dvd verkoopt
Daarom maak je er een V&A topic voorquote:
Ik hoopte wat mooie reacties daar uit te lokkenquote:
quote:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef koei het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de slowchat achteruit gaan!
Ik heb geen ruzie ik vind Tain tofquote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef SkyChat het volgende:
Aquila.. heb je geen ruzie met Edwin dan is wel met iemand anders
Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie ik vind Tain tof![]()
Alleen heeft die net een berisping gehad dus raad ik hem aan om zich ff gedeisd te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |