grrquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen heet, recht op een Weber?
Maar de TT is al weer zo snel aangepast.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef qonmann het volgende:
topic valt gelijk dood als ik iets post 't is wat
Slaap wel allen
met dank aan de Mods..quote:Op zondag 28 juni 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de TT is al weer zo snel aangepast.
Trusten
Was een mooie topictitel geweest!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat wyccie haar jurkje al uitgedaan heeft.
Wyccie heeft het niet zo op naamtopicsquote:Op zondag 28 juni 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was een mooie topictitel geweest!
Weet ik maar de het had wel een mooie tt geweest toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie heeft het niet zo op naamtopics
Ik zie toch liever de foto's die ze me daarvan via PM toe gaat sturenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik maar de het had wel een mooie tt geweest toch?
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat wyccie haar jurkje al uitgedaan heeft.
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie toch liever de foto's die ze me daarvan via PM toe gaat sturen
Haha, wat een leuke smiley.quote:
Oh die van de wereld draait door.... Ik denk aan mijn drogist.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha, wat een leuke smiley.
qonmann, jij bent de nieuwe Dijkshoorn (je gedicht).
Jaquote:Op zondag 28 juni 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ha Wickedangel![]()
Heb je al terug gelezen?
Ja, Nico. Hij twittert ook. Ik vind dat getwitter best geinig.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh die van de wereld draait door.... Ik denk aan mijn drogist.
Ik heb voor m'n werk wel eens hele periodes in hotels doorgebracht. Het beste daarvan vond ik iedere dag vers beddengoed. Daarvan ga ik heel tevreden slapenquote:
Nou nee. Nooit geweest ook. Ik zou mezelf sowieso geen meisje meer noemen. Vrouw, dame, bitch, desnoodsquote:
Mijn drogist twittert niet. Mevrouw Dijkshoorn geeft altijd ietsje meer dropjes omdat ze mij een leuke knul vindt voor haar dochter Sarah. Ik vind Sarah ook wel leuk maar Sarah valt net als ik op vrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, Nico. Hij twittert ook. Ik vind dat getwitter best geinig.
Superdeluuksquote:Op zondag 28 juni 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Iedere dag vers beddengoed? Belachelijk. Nergens voor nodig.
Lekker wijf?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee. Nooit geweest ook. Ik zou mezelf sowieso geen meisje meer noemen. Vrouw, dame, bitch, desnoods
Weet mams Dijkshoorn dat ook?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn drogist twittert niet. Mevrouw Dijkshoorn geeft altijd ietsje meer dropjes omdat ze mij een leuke knul vindt voor haar dochter Sarah. Ik vind Sarah ook wel leuk maar Sarah valt net als ik op vrouwen.
Jij bent toch "eigenlijk een hele gekke meid"?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee. Nooit geweest ook. Ik zou mezelf sowieso geen meisje meer noemen. Vrouw, dame, bitch, desnoods
Vers beddengoed vind ik ook heel lekker. Maar het moet wel een beetje exclusief blijven. Van elke dag vers raak je verwend.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb voor m'n werk wel eens hele periodes in hotels doorgebracht. Het beste daarvan vond ik iedere dag vers beddengoed. Daarvan ga ik heel tevreden slapen
Hoi WA. Nee dat is teveel eer, het is van Paul van Ostayenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
qonmann, jij bent de nieuwe Dijkshoorn (je gedicht).
Zulke dingen zeg ik nooit over mezelf, dat vind ik maar raar.quote:
Ewwwquote:Op zondag 28 juni 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent toch "eigenlijk een hele gekke meid"?
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:44 schreef qonmann het volgende:
Hoi WA. Nee dat is teveel eer, het is van Paul van Ostayen
HULDEGEDICHT AAN SINGER
http://cf.hum.uva.nl/dsp/ljc/ostaijen/singer.html
<knip>
Een Singer?
jawel
jawel jawel jawel ik zeg het u een Singer
versta-je geen nederlands mijnheer
Circulez
Bitte auf Garderobe selbst zu achten
ik wil een naaimasjien
iedereen heeft recht op een naaimasjien
ik wil een Singer
iedereen een Singer
Singer
<knip>
quote:Ooit op school geleerd, is me altijd bij gebleven
Daar waar ik vandaag heb gelopen niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, hadden jullie wateroverlast in Nijmegen?
Jawel en ze accepteert het ook. Maar ze als denkt aan het huwelijk van Sarah en kleinkinderen ben dan de hoofdrolspeler.quote:
Ah! Ik dacht dat je iets te veel gedronken had.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:44 schreef qonmann het volgende:
Nee dat is teveel eer, het is van Paul van Ostayen
Als je een foto post dan roep ik het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zulke dingen zeg ik nooit over mezelf, dat vind ik maar raar.
Ik ben nu een ananas. Ik heb m'n staart vanwege de warmte even boven op m'n hoofd staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[
EwwwIk ben niet gek, ik ben een kokosnoot.
Oh, want het noodweer trok ook over Nijmegen, stond op Teletekst. Ik heb geen noodweer gezien, het heeft rond zes uur een béétje geregend terwijl de zon nog scheen. Zo koelt het ook niet af.quote:
Oh, mams wil jou als zaaddonor voor haar dochter.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Jawel en ze accepteert het ook. Maar ze als denkt aan het huwelijk van Sarah en kleinkinderen ben dan de hoofdrolspeler.Omdat ik vroeger altijd met Sarah op straat voetbalde en haar daarna thuisbracht. Ik ben wel eens een heer.
Hier is het geheel en al droog geblevenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, want het noodweer trok ook over Nijmegen, stond op Teletekst. Ik heb geen noodweer gezien, het heeft rond zes uur een béétje geregend terwijl de zon nog scheen. Zo koelt het ook niet af.
Een half uur voor sluitingstijd werd het hier heel donker en daarna begon het keihard te regenen en te onweren. Dat heeft maar even geduurd.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, want het noodweer trok ook over Nijmegen, stond op Teletekst. Ik heb geen noodweer gezien, het heeft rond zes uur een béétje geregend terwijl de zon nog scheen. Zo koelt het ook niet af.
Ach misschien niet eens zo gek idee als nieuwe baan. Dekhengst. Ik ga even mevrouw Dijkshoorn bellen...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, mams wil jou als zaaddonor voor haar dochter.
Ik hoop dat pyl nog op tijd thuis was om de ramen te sluitenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een half uur voor sluitingstijd werd het hier heel donker en daarna begon het keihard te regenen en te onweren. Dat heeft maar even geduurd.
Of iets van het hoogste schap in de lectuurhoek?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft pyl een boek bij jou gekocht, wyccie?
En anders doet zijn buurvrouw het vast wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat pyl nog op tijd thuis was om de ramen te sluiten
Of bij een collega van me. En misschien was het niet eens een boek, maar een Suske en Wiske. Ik weet het niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet daar altijd zo om lachen. Alsof kleine kinderen niet omhoog kunnen kijken.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Of iets van het hoogste schap in de lectuurhoek?
Ze kunnen er in ieder geval niet in bladeren.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet daar altijd zo om lachen. Alsof kleine kinderen niet omhoog kunnen kijken.
Je hebt hem niet gezien?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:57 schreef wyccie het volgende:
Of bij een collega van me. En misschien was het niet eens een boek, maar een Suske en Wiske. Ik weet het niet.
Pyl komt elke zaterdag een boek kopen. Meestal staat hij eerst een kwartier daar kwijlend naar Wyccie te staren en vervolgens pakt ie het eerste de beste boek wat in de buurt ligt. Hij heeft dus deze maand alleen al 30 keer de supermarktwijngids.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is dan weer een schrale troost.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ze kunnen er in ieder geval niet in bladeren.
Dat kwijlen heeft meer met zijn vergevorderde leeftijd te maken.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pyl komt elke zaterdag een boek kopen. Meestal staat hij eerst een kwartier naar kwijlend naar Wyccie te staren en vervolgens pakt ie het eerste de beste boek wat in de buurt ligt. Hij heeft dus deze maand alleen al 30 keer de supermarktwijngids.
Dat zomaar een boek pakken ook denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kwijlen heeft meer met zijn vergevorderde leeftijd te maken.
Succesquote:Op zondag 28 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat and double drat! Het is als 1:00 ! Ik moet morgen om 9:00 bij die kennissen zijn. En ik moet eerst nog even Sarah van de drogist zwanger maken.
Hij is altijd vermomd:quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt hem niet gezien?
Dat lijkt me stug.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Meestal staat hij eerst een kwartier daar kwijlend naar Wyccie te staren en vervolgens pakt ie het eerste de beste boek wat in de buurt ligt.
Die heb ik nog niet 1 keer verkocht deze maand. 't Is meer een boekje voor de feestdagen.quote:Hij heeft dus deze maand alleen al 30 keer de supermarktwijngids.
Wat een karwei, succes ermee.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
En ik moet eerst nog even Sarah van de drogist zwanger maken.
Ik ben ook niet zo'n Bruce-fan, maar The River is wel erg mooi.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:04 schreef tong80 het volgende:
Nu The River
Dit is meer de tijd van de campinggidsen en Het Grote Donald Duck Vakantie Boek?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:09 schreef wyccie het volgende:
Die heb ik nog niet 1 keer verkocht deze maand. 't Is meer een boekje voor de feestdagen.
En de literaire thrillers voor aan het strand.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is meer de tijd van de campinggidsen en Het Grote Donald Duck Vakantie Boek?
Moet je de kaarsen aansteken in de kerk?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Laat ik ook maar gaan slapen, ik moet er om 7 uur uit.
Ach misschien moet ik nog een paar vervolgafspraken maken.quote:
Nee, het wordt een gezellig dagje uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je de kaarsen aansteken in de kerk?
Trusten
Tot morgen op de boot!quote:Op zondag 28 juni 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het wordt een gezellig dagje uit.
Zeven uur! Zondag!!![]()
Welterusten allen.
Joe is bijna net zo lelijk als Michael.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Michael lijkt qua huidskleur wel op zijn vader zeg!
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:12 schreef wyccie het volgende:
En de literaire thrillers voor aan het strand.
quote:Volksmennertje, Bruce. Iemand waarmee je een land binnenvalt.
26 minutes ago from web
Bruce doet nu exact dezelfde bewogen nazi-toespraak als tijdens Pinkpop. Nog geschreven door Himler.
28 minutes ago from web
Ik vind de meeste vergelijkingen met WOII ongepast. Dijkshoorn gebruikt ze expres, hij shockeert graag. Ten tijde van BB ging er geen zin voorbij of er zat wel een grof woord in. Wat dat betreft is hij inmiddels wel bijgetrokken.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die vergelijkingen van Dijkshoorn met WOII eigenlijk altijd nogal ongepast.
Is ie al een keer geraden ?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Deze man post ik voor de derde keer.
[ afbeelding ]
Muzikant?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Deze man post ik voor de derde keer.
[ afbeelding ]
Hij is me nog steeds te zelfgenoegzaam.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind de meeste vergelijkingen met WOII ongepast. Dijkshoorn gebruikt ze expres, hij shockeert graag. Ten tijde van BB ging er geen zin voorbij of er zat wel een grof woord in. Wat dat betreft is hij inmiddels wel bijgetrokken.
quote:
10 CC ?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, een muzikant. Jammer, ik had zo gehoopt dat jullie zouden denken dat hij een cricketer is of zo.
Jawel, de allerbekendste ken je zekerquote:
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef qonmann het volgende:
Kom op Scrutinizer..iets met muziek, moet je lukken
Nee hoor. Ik weet alleen dat Dame Kiri Te Kanawa daar vandaan komt en ik ben vrij zeker dat zij de man op het plaatje niet is.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, de allerbekendste ken je zeker![]()
O, dan is het me volledig duidelijkquote:Hij zat namelijk in een bandje en toen in een ander bandje.
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.
Ik zag vandaag de jongens van Hypnotic Brass Ensemble op de BBC. Ze funkten even lekker in de presentatie-tuin.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.
Die herken ik alvast niet. Dat gaat lekker zo.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dit was het eerste bekende bandje.
[ afbeelding ]
Nahquote:Op zondag 28 juni 2009 01:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
, van die muziek bedoel je ?
Hij plaatst meestal muzikanten als plaatjes, vandaar mijn veronderstelling
dan heb ik je verkeerd ingeschatquote:
Mijn antwoord was leukerquote:Op zondag 28 juni 2009 01:55 schreef Berkery het volgende:
Tim - There's a fraction too much friction (dan moet je wat vaker scheren) - Finn is dat
Met z'n vader lijkt het vandaag al weer een stuk beter te gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
dan heb ik je verkeerd ingeschat
In the meantime in Amerika:
LOS ANGELES - De nabestaanden van de donderdag overleden popster Michael Jackson hebben een tweede autopsie aangevraagd. Dat heeft de lijkschouwer van Los Angeles zaterdag bekendgemaakt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Met z'n vader lijkt het vandaag al weer een stuk beter te gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het na de begrafenis geweest, dan zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen. Maar nu? Het schijnen echt foto's van vandaag te zijnquote:
Dat is behoorlijk ziek. Bij K&vdB zat ook een fan van MJ. Alle kritiek op de rol van de fans met betrekking tot de onleefbaarheid voor Michael Jackson werd weggewoven met "Michael Jackson heeft ons nodig"quote:Op zondag 28 juni 2009 09:20 schreef peaceman het volgende:
Schijnen al 12 MJ fans zelfmoord gepleegd te hebben. Bizar.
Ik kan het wel begrijpen, omdat sommige mensen 'hun hobby' een dergelijke persoon/voetbalclub/enz.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp heel weinig van fangedrag, eerlijk gezegd.
Nee, natuurlijk is dat zo. Maar het feit dat jij en ik wat passiever 'fan' van iets of iemand kunnen zijn, betekent niet onmiddellijk dat het omgekeerde (uitgezonderd de excessen) verkeerd is.quote:Ik kwam van de week Paul de Leeuw tegen, toch een behoorlijk bekende Nederlander. Hij zat te bellen op een bankje voor het huis van Hanneke Groenteman, een heel rustig straatje. Ik zie op zo'n moment dat hij door mijn aanwezigheid een beetje schrikt, een beetje op zijn hoede is. Ik doe op zo'n moment dan net of ik 'm niet zie. Wat anders? Hij kent mij niet en heeft mij ook niet nodig om kritiek of lof uit te spreken.
Een dergelijk afgoderij is mij vreemd, daar ben ik te individualistisch voor, denk ik. Mijn helden zijn over het algemeen dood, dat is heel overzichtelijk. Dan kun je de hele carrière, het hele leven van die persoon in ogenschouw nemen en op basis daarvan bepalen of het je held is of niet. Bij nog levende mensen vind ik dat te risky.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, omdat sommige mensen 'hun hobby' een dergelijke persoon/voetbalclub/enz.
tot voornaamste bezigheid in het leven hebben gemaakt.
Fans die in doen en laten bezit nemen van een publieke figuur richten vooral schade aan.quote:[..]
Nee, natuurlijk is dat zo. Maar het feit dat jij en ik wat passiever 'fan' van iets of iemand kunnen zijn, betekent niet onmiddellijk dat het omgekeerde (uitgezonderd de excessen) verkeerd is.
Nogmaals: dat jij anders bent, betekent niet dat anderen dan ook moeten zijn. Zonder de excessen begrijp ik het wel, zonder dat ik zelf ook zo ben.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een dergelijk afgoderij is mij vreemd, daar ben ik te individualistisch voor, denk ik. Mijn helden zijn over het algemeen dood, dat is heel overzichtelijk. Dan kun je de hele carrière, het hele leven van die persoon in ogenschouw nemen en op basis daarvan bepalen of het je held is of niet. Bij nog levende mensen vind ik dat te risky.
Ik vind dat je dit nogal zwart-wit bekijkt, als ik zo vrij mag zijn.quote:[..]
Fans die in doen en laten bezit nemen van een publieke figuur richten vooral schade aan.
Ik zeg helemaal niet dat anderen zo moeten zijn als ik, ik zeg alleen dat ik het niet begrijp.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nogmaals: dat jij anders bent, betekent niet dat anderen dan ook moeten zijn. Zonder de excessen begrijp ik het wel, zonder dat ik zelf ook zo ben.
Zo vrij mag je zijn. Maar menig "celebrity" wordt een normaal leven, even een blokje om of even naar de supermarkt, onmogelijk gemaakt.quote:Ik vind dat je dit nogal zwart-wit bekijkt, als ik zo vrij mag zijn.
Ja, maar als een fan nu 5 dagen van de leg is en een potje heeft zitten janken, misschien zelfs 2, kan ik daar best enig begrip voor opbrengen.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo vrij mag je zijn. Maar menig "celebrity" wordt een normaal leven, even een blokje om of even naar de supermarkt, onmogelijk gemaakt.
Een pak melk halen zonder fans achter je aan was er niet bij?quote:Disclaimer:
Scrutinizer was een bekende dorpeling als zoontje van de dokter. Dat heeft een negatieve impact op mijn jeugd gehad.
Vertel dat maar eens aan Ruud van BB. Leuk joh, als je op weg bent naar een begrafenis en je wordt vergezeld door een groep die van alles loopt te roepen. "Ruudje, Ruudje. Effe knuffelen. La je niet gekmakuh!"quote:Op zondag 28 juni 2009 13:16 schreef peaceman het volgende:
Helaas komt dit veel voor, maar valt het relatief gezien in Nederland heel erg mee.
Vrienden maken is een stuk lastiger als sommige kinderen niet bij je thuis durven te komen omdat ze dan de dokter tegen kunnen komen of als sommige kinderen van hun ouders te horen krijgen dat ze maar niet meer naast mij in de klas moeten gaan zitten omdat het voor mij toch niet van belang is of ik m'n best doe op school of niet. Een pak melk halen bij de supermarkt was er idd niet bij in mijn jeugd omdat in die tijd m'n ouders er op aangesproken werden als we niet alles bij de plaatselijke middenstand haalden. Want dat "hoort zo" als notabele.quote:[..]
Een pak melk halen zonder fans achter je aan was er niet bij?
Ben het wel met je eens.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan Ruud van BB. Leuk joh, als je op weg bent naar een begrafenis en je wordt vergezeld door een groep die van alles loopt te roepen. "Ruudje, Ruudje. Effe knuffelen. La je niet gekmakuh!"
[..]
Vrienden maken is een stuk lastiger als sommige kinderen niet bij je thuis durven te komen omdat ze dan de dokter tegen kunnen komen of als sommige kinderen van hun ouders te horen krijgen dat ze maar niet meer naast mij in de klas moeten gaan zitten omdat het voor mij toch niet van belang is of ik m'n best doe op school of niet. Een pak melk halen bij de supermarkt was er idd niet bij in mijn jeugd omdat in die tijd m'n ouders er op aangesproken werden als we niet alles bij de plaatselijke middenstand haalden. Want dat "hoort zo" als notabele.
Een voorbeeld van een exces, niet van de norm, toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan Ruud van BB. Leuk joh, als je op weg bent naar een begrafenis en je wordt vergezeld door een groep die van alles loopt te roepen. "Ruudje, Ruudje. Effe knuffelen. La je niet gekmakuh!"
Tja, als klein jongetje is dat zuurquote:Vrienden maken is een stuk lastiger als sommige kinderen niet bij je thuis durven te komen omdat ze dan de dokter tegen kunnen komen of als sommige kinderen van hun ouders te horen krijgen dat ze maar niet meer naast mij in de klas moeten gaan zitten omdat het voor mij toch niet van belang is of ik m'n best doe op school of niet.
Daar hebben ze zich toch niets van aangetrokken neem ik aan?quote:Een pak melk halen bij de supermarkt was er idd niet bij in mijn jeugd omdat in die tijd m'n ouders er op aangesproken werden als we niet alles bij de plaatselijke middenstand haalden. Want dat "hoort zo" als notabele.
Vergis je niet hoor. Als je kop bekend is van televisie ben je vogelvrij. Een beginnend soap-sterretje met een gewichtsprobleem krijgt, ook in Nederland, nare opmerkingen als ze naar maatstaven van de andere supermarktbezoekers teveel snoepgoed en/of chocola in haar karretje heeft.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een voorbeeld van een exces, niet van de norm, toch?
Eens. Net als fans, die denken ook niet normaal. Als de zoons van PdL kattekwaad zouden uithalen is er ook wel direct een fan die meent dat hij of zij mag ingrijpen omdat dat de zoontjes van het idool zijn.quote:[..]
Tja, als klein jongetje is dat zuur, maar je bent toch met mij eens dat die ouders dan gewoon niet normaal denken?
Helaas was mijn moeder daar wel erg gevoelig voor.quote:[..]
Daar hebben ze zich toch niets van aangetrokken neem ik aan?![]()
Anonimiteit roeleert grote tijdquote:Overigens wel 1 van de bekende 'problemen' van het dorpswezen. Mede daarom woon ik graag in een (middel) grote stad.
Ik had wel met haar te doen. Later bleek ook nog eens dat zij niet de slechte rol had die haar toebedeeld was.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:11 schreef qonmann het volgende:
Maar het is niet meer te stoppen, je zal maar Yolanthe zijn, staat altijd wel iemand klaar om verklikken wat je doet en er is altijd wel iemand die het publiceert
Dan is het gekke dat vele buitenlandse bekenden graag naar Nederland komen, omdat ze zoveel vrijer rond kunnen lopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor. Als je kop bekend is van televisie ben je vogelvrij. Een beginnend soap-sterretje met een gewichtsprobleem krijgt, ook in Nederland, nare opmerkingen als ze naar maatstaven van de andere supermarktbezoekers teveel snoepgoed en/of chocola in haar karretje heeft.
Een vraag: wat is voor jou de definitie van een fan dan?quote:Eens. Net als fans, die denken ook niet normaal. Als de zoons van PdL kattekwaad zouden uithalen is er ook wel direct een fan die meent dat hij of zij mag ingrijpen omdat dat de zoontjes van het idool zijn.
[..]
Tja, vriendschap op grond van wat iemand doet, is simpelweg dwaas. Het klikt of het klikt niet.quote:Anonimiteit roeleert grote tijdJe moest eens weten hoe mensen soms opeens heel anders tegen me doen als ze horen wat voor werk ik doe. Positief of negatief, maakt niet uit, voor mij hebben ze dan vaak al afgedaan. Collega's van mij merken hetzelfde, dat levert wel leuke gesprekken op. Zo heb ik lange tijd in gezelschap met onbekenden volgehouden dat ik cv-installateur was, anderen zeggen dat ze vuilnisman zijn of bij de belastingdienst werken.
Maar kom op zeg... het is geen dagelijkse kost (in Nederland) wat hier aan de hand was.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens.
Helaas zijn er zeer veel mensen die Privé of Story oid. kopen of Boulevard kijken , waardoor die lui nog meer lastig worden gevallen en publiek bezit worden.
Maar het is niet meer te stoppen, je zal maar Yolanthe zijn, staat altijd wel iemand klaar om verklikken wat je doet en er is altijd wel iemand die het publiceert
...en ik doe er zelf ook aan mee.
Dat is ook wel zo. Nederland is ivm vele landen veel nuchterder wat dat betreft, zeker hier in Amsterdam of in Hilversum. De beelden van Amsterdam toen MJ hier was, weerspreken dat dan weer. Afgoderij strookt niet met de reformatie. Dat die reformatie in deze contreien ontstaan is zegt ook iets over de volksaard.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan is het gekke dat vele buitenlandse bekenden graag naar Nederland komen, omdat ze zoveel vrijer rond kunnen lopen.
Pfff, dat is moeilijk. Verafgoding van een ideaalbeeld vaak leidend tot een door de fan veronderstelde band tussen fan en idool.quote:[..]
Een vraag: wat is voor jou de definitie van een fan dan?
Mijn beroep is minstens zo belangrijk en/of onbelangrijk als het jouwe in die voorkomende gevallen.quote:[..]
Tja, vriendschap op grond van wat iemand doet, is simpelweg dwaas. Het klikt of het klikt niet.
Maar goed, misschien denk ik daar wel een beetje simpel over en is mijn beroep te simpel of te saai.
Kijk daar. Hier verschillen wij dus dag en nacht.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfff, dat is moeilijk. Verafgoding van een ideaalbeeld vaak leidend tot een door de fan veronderstelde band tussen fan en idool.
[..]
Misschien zie je er uit als een Wim (Bosboomquote:Mijn beroep is minstens zo belangrijk en/of onbelangrijk als het jouwe in die voorkomende gevallen.
Vorig jaar was ik op een verjaardag van een vriendin. Ik zat tussen twee mensen die met elkaar praatten. Die ene vriendin, gescheiden moeder van mijn leeftijd, gunde mij geen blik waardig, praatte niet met mij, deed alsof ik er niet bij was. Toen ze al besloten had weer op huis aan te gaan hoorde ze wat ik voor werk ik deed op dat moment. Ze zei toen letterlijk dat ze het jammer vond dat ze, net nu ze naar huis ging, zo'n interessante man ontmoet had. Dat ging van kwaad tot erger: ze zei vervolgens dat ze nooit verwacht had dat iemand zoals ik zulk werk zou doen. Hoe moet ik dat nou weer opvatten?? Bij het afscheid, een paar minuten later, noemde ze me Wim, terwijl ik toch echt niet zo heet
Als ze me zo interessant vond had ze toen ik me aan haar voorstelde, slechts een uur daarvoor, wel beter geluisterd.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef peaceman het volgende:
Misschien zie je er uit als een Wim (Bosboom)...
Leuk !quote:Op zondag 28 juni 2009 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn we de enigen hier??
Pfff ik ben de hele middag met Twan bij de open dag van FC Twente geweest, best vermoeiend... maar Twan had een geweldige middag.
Ja, was erg leuk. Hij heeft ook van een paar spelers de handtekening in zn kidsclubboekje.. hij was supertrots natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Leuk !
Heeft ie talent ?
(klef weertje trouwens, in het Oosten ook ? )
Ze zijn inderdaad 2e geworden, erg goedquote:Op zondag 28 juni 2009 21:36 schreef qonmann het volgende:
..Twente gaat goed nu, komt goed uit
Tweede dacht ik. Ze zijn nooit kampioen geworden, een keer scheelde het weinig.
..Eenmaal zullen wij de kampioen zijn..:)
Succes net z'n voetballoopbaan !
(7 is wel jong)
quote:achter het huis is wel tof
Het huis bedoel je? De weblog heb ik de laatste niet echt meer bijgewerkt, heb ook geen idee over er uberhaupt naar gekeken wordt... komt nog wel weer. Er zijn ook al wat dingen veranderd in huis trouwens....quote:Op zondag 28 juni 2009 21:45 schreef qonmann het volgende:
Heb even op de weblog geklikt ..mooi hoor !
De man op de foto herken ik niet ..maar doe maar geen hints
Oh is het zo stil dan?quote:
Die gaat gewoon op ballet.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
De grote vraag is nu, voor wie gaat Lennon worden??
Nou zojuist waren alleen Qonmann en ik er... nu is het wat drukker geworden.quote:
Ach ik ben in mijn hart ook een voetballer maar qua techniek absoluut niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zojuist waren alleen Qonmann en ik er... nu is het wat drukker geworden.
Wyccie, dat zou ik prima vindener zijn een paar sporten, waaronder vechtsporten sorry Andy die ik helemaal niets vind, dus bij voorkeur die niet.... maar dat zal denk ik ook niet zo snel gebeuren als bijna niemand in de "omgeving" die sporten doet. We zijn echt een voetbalfamilie.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
heb jij je telefoon bij je? Ik heb je net een smsje gestuurd
Enigzins. Maar meer door een familiecrisis. Ik werk weer in een familiebedrijf na bijna drie jaar weggeweest te zijn. Maar vrijdag is een ruzie tussen mij en een familielid/collega nogal hoog opgelopen en later die avond nogmaals.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Was het bekend dat je ontslag kreeg? Wel balen zeg. Komt het door de "crisis"?
Joh, ik zit helemaal achterin de tuin... en jij halverwege de kamer binnen. En ik heb geen zin om op te staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zit nog geen 5 meter bij je vandaan...
Oeps en nu dus ontslag. Wel balen hoor.quote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1309281/4/50#70460797]zondag 28 juni 2009 22:32[/url] schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Enigzins. Maar meer door een familiecrisis. Ik werk weer in een familiebedrijf na bijna drie jaar weggeweest te zijn. Maar vrijdag is een ruzie tussen mij en een familielid/collega nogal hoog opgelopen en later die avond nogmaals.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef peaceman het volgende:
Ik zit nog geen 5 meter bij je vandaan...
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En ik dacht nog "Och wat lief. Peace is een dagje ergens anders zonder zijn gezin en Diaan maakt zich zorgen over hem".
Het ligt ietwat complexer dan ik nu schets hoor. Dit conflict tussen mij en die persoon loopt al bijna 7 jaar. Ik werkte er al eerder maar ben tussendoor even weggegaan. Ben zo'n 8 maanden geleden weer in dienst getreden maar inmiddels werkt die aangetrouwde persoon er ook. En die was niet blij met mijn aanstelling. En dat heeft nu een hoop ellende veroorzaakt.quote:
Ow okay... nou ja hoe dan ook, wel een vervelende situatie helemaal in deze periode. Hopelijk kun je snel ergens anders aan de slag.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ligt ietwat complexer dan ik nu schets hoor. Dit conflict tussen mij en die persoon loopt al bijna 7 jaar. Ik werkte er al eerder maar ben tussendoor even weggegaan. Ben zo'n 8 maanden geleden weer in dienst getreden maar inmiddels werkt die aangetrouwde persoon er ook. En die was niet blij met mijn aanstelling. En dat heeft nu een hoop ellende veroorzaakt.
Dat hele werk kan mij eigenlijk niet schelen. Voor mij was (ben sinds november terug.) er al in januari de lol eraf. Had altijd aanvaringen met haar. Was daarom de laatste 2 maanden alleen maar 2 ochtenden nog bij de boeken. En de rest van de tijd zat ik dus bij mijn nichten die een catering/partyplanningsbureau runnen vanuit dat pand. Maar daar moet ik nu (tot hun grote verdriet) ook weg door die andere persoon. Want zij is de boekhouder en niet getrouwd met de zoon van de baas.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... nou ja hoe dan ook, wel een vervelende situatie helemaal in deze periode. Hopelijk kun je snel ergens anders aan de slag.
Ik heb alleen maar liggen ronken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
Maar was het wel een leuk dagje op het water, Andy?
Okay....quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hele werk kan mij eigenlijk niet schelen. Voor mij was (ben sinds november terug.) er al in januari de lol eraf. Had altijd aanvaringen met haar. Was daarom de laatste 2 maanden alleen maar 2 ochtenden nog bij de boeken. En de rest van de tijd zat ik dus bij mijn nichten die een catering/partyplanningsbureau runnen vanuit dat pand. Maar daar moet ik nu (tot hun grote verdriet) ook weg door die andere persoon. Want zij is de boekhouder en niet getrouwd met de zoon van de baas.
Ach mijn nichten vinden het nog het ergst. (ook geen fan van haar) Nu moeten zij dus alles samen doen en ze hebben een gezin. Ik was zaterdagmiddag heel kwaad over deze toestand. (Mijn nicht bereidde mij alvast voor toen ze haar kids kwam halen) Maar nu ben ik eigenlijk opgelucht dat ik morgen de zaken af ga wikkelen en weer door kan. Ik ben eigenlijk meer bezig met het feit dat ik ruzie heb met mijn beste vriend.quote:
De reden is nog stommer.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is niet best, ruzie met je beste vriend. Ruzie is nooit leuk en jammer van de tijd. Snel maar weer goedmaken.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is niet best, ruzie met je beste vriend. Ruzie is nooit leuk en jammer van de tijd. Snel maar weer goedmaken.
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer werken.....:Wslaap lekker voor straks.
Ik zeg zelden iets.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef qonmann het volgende:
Je zegt niets, dat gebeurt zelden
quote:Hoi Scrutinizer
En
Laat hem even uitrazen. Komt wel weer goed. Echt.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar ik heb al mijn excuses aangeboden en omdat ik er niet echt gerust op was ook een mailtje gestuurd maar hij heeft nog niks laten horen.
Hij is niet razend. Dat was ik. Hij is geschrokken denk ik. Hij is een gevoelige gozer. En ik een heethoofd.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat hem even uitrazen. Komt wel weer goed. Echt.
Ja hoe was jou dagje?quote:
Maar hij kent je toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is niet razend. Dat was ik. Hij is geschrokken denk ik. Hij is een gevoelige gozer. En ik een heethoofd.
Of had je geen jurkje aan?quote:
Geen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
En wat voor jurkje had je aan?
Jawel maar omdat hij gevoelig is komt mijn boosheid harder binnen dan bij anderen. Komt waarschijnlijk wel goed maar voorlopig voel ik me er klote door.quote:
Mooi zo. Niet alleen maar liggen maffen dus.quote:Mijn dag was geslaagd.
Naar het nudistenstrand dus.quote:
Ik had een rok aan, viespeuk.quote:
Soms is dat even nodig.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Mijn dag kan ook best geslaagd zijn als ik alleen maar heb geslapen. Voor een keertje kan dat best.
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik meende dat je naar Staphorst of Urk ging. Om daar op de dag des Heeren als vrouw in een broek te verschijnen is gewaagd.quote:[..]
Ik had een rok aan, viespeuk.
Als het klote gaat met mij ga ik altijd slapen. Is een soort defensemechanism.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Mijn dag kan ook best geslaagd zijn als ik alleen maar heb geslapen. Voor een keertje kan dat best.
Ik ben wel door de Bible Belt gekomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik meende dat je naar Staphorst of Urk ging. Om daar op de dag des Heeren als vrouw in een broek te verschijnen is gewaagd.
Ik ga dan shoppen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Als het klote gaat met mij ga ik altijd slapen. Is een soort defensemechanism.
Kan ook bevredigend zijn. Maar met het oog op het aanstaande ontslag in mijn geval niet zo slim.quote:
Er was verder niks tot Glanstobury begonquote:Op maandag 29 juni 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net in een ander topic dat tong80 naar Spuiten&Slikken heeft gekeken.
Tong je kan een puntje scoren in AKQ!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was verder niks tot Glanstobury begon
Doe eens een plaatje posten.
Maar het is zo ontzettend niet interessantquote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was verder niks tot Glanstobury begon
Wie heeft de laatste geraden?quote:Doe eens een plaatje posten.
Voor mij hoeft het niet duur te zijn. Al koop ik vuiniszakken, dan voel ik me al minder miserabel.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan ook bevredigend zijn. Maar met het oog op het aanstaande ontslag in mijn geval niet zo slim.
Een deegroller is ook niet zo duur.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet duur te zijn. Al koop ik vuiniszakken, dan voel ik me al minder miserabel.
Ik wil ze wel van stevig, massief hardhout hebben. Dat kost wat.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Een deegroller is ook niet zo duur.
Daar gaat het deeg echt niet lekkerder van smaken.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil ze wel van stevig, massief hardhout hebben. Dat kost wat.
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar gaat het deeg echt niet lekkerder van smaken.
Kun je beter een baseballbat kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.
Vanaf nu zal ik je altijd associëren met Katrien Duckquote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.
Die zijn dan weer te duur en zwaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Kun je beter een baseballbat kopen.
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etcquote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Noodweer? Geen noodweer gezien hoor, ik heb tot kwart over 11 achterthuis met laptop gezeten. Heerlijk was het juist.
Maar een klein dorpje in Gallië hield moedig stand.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etc
Idéfix wordt nog wel vermist.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar een klein dorpje in Gallië hield moedig stand.
Ja, die heb ik zeker gelezenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etc
Na de dood van Michael Jackson was daar natuurlijk een plekje vrij gekomen voor een vogelverschrikker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef Gellius het volgende:
Nièt. Ik ben alleen maar naar OZ verhuisd.
Ik dacht dat jouw autootje alleen maar arko had?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
en dan helemaal naar Zoetermeer... gelukkig met auto incl. airco
Ik ga met de dienstauto, die is luxequote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw autootje alleen maar arko had?
Toe maar. Mevrouw gaat met de Mercedesquote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik g
[..]
Ik ga met de dienstauto, die is luxe
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toe maar. Mevrouw gaat met de Mercedes
Toen een collega van mij een Ford Focus gekocht had vroeg ik hem of hij goed kon rijden met z'n ogen dicht. Hij begreep precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dat is geen dienstauto, ik ga met een luxe Ford Focus.
Ow haha, nou ja het is mijn keuze ook niet, maar ja de hoge heren hebben dat besloten. We hadden hiervoor een VW Golf en die was veel mooier en reed fijner.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen een collega van mij een Ford Focus gekocht had vroeg ik hem of hij goed kon rijden met z'n ogen dicht. Hij begreep precies wat ik bedoelde
Die Fordjes rijden prima maar van binnen zijn ze zóóó lelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow haha, nou ja het is mijn keuze ook niet, maar ja de hoge heren hebben dat besloten. We hadden hiervoor een VW Golf en die was veel mooier en reed fijner.
quote:Anyway, ik ga nu "heerlijk" met de trein...
Oh Adebisi, Morales en Pancamo wilde je al spreken.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef Gellius het volgende:
Nièt. Ik ben alleen maar naar OZ verhuisd.
Hij rijdt inderdaad erg fijnquote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Fordjes rijden prima maar van binnen zijn ze zóóó lelijk![]()
[..]
Pfff de regen kwam hier met bakken uit de lucht, zo van kwart over 7 tot kwart over 9, het is nu wat minder geworden. En ik moest erdoor om naar 10-minutengesprek voor Twan te gaan. De straten stonden hier blank....quote:
Welk plaatje?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
heey mijn plaatje is nog niet geraden!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eventjes maar, ik ben een filmpje aan het uploaden en als dat klaar is, ga ik lekker even op de bank liggen en kunnen jullie verder met jouw plaatje.quote:
Nee hoor niks ervan. regels zijn regels. Eerst jouw plaatje raden.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eventjes maar, ik ben een filmpje aan het uploaden en als dat klaar is, ga ik lekker even op de bank liggen en kunnen jullie verder met jouw plaatje.
Welke regels? Regels zijn er toch om overtreden te worden??quote:Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor niks ervan. regels zijn regels. Eerst jouw plaatje raden.
Echt weer die hippiementaliteit. Schijt aan de regels als het mij uitkomt. Als WickedAngel maar snel komt. Die kan alleen maar de orde bewaren hierzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke regels? Regels zijn er toch om overtreden te worden??![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Echt weer die hippiementaliteit. Schijt aan de regels als het mij uitkomt. Als WickedAngel maar snel komt. Die kan alleen maar de orde bewaren hierzo.
Oh vreemd ik dacht 73....quote:
Nu ben ik duizeligquote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Het eerste groentehapje filmpje: hoofd naar links houden, helaas verkeerd gefilmd en ik krijg hem niet anders en ow geluid uit...
[ link | afbeelding ]
Wie wil er met het zweepje?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Echt weer die hippiementaliteit. Schijt aan de regels als het mij uitkomt. Als WickedAngel maar snel komt. Die kan alleen maar de orde bewaren hierzo.
Hij keek even naar de camera alsof hij het wist.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Het eerste groentehapje filmpje: hoofd naar links houden, helaas verkeerd gefilmd en ik krijg hem niet anders en ow geluid uit...
[ link | afbeelding ]
En wanneer ga jij dat doen?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Gellius het volgende:
Dat "lekker hè?" *brk, bwuuuh, njggngnggnnn* van ouders die hun kind voeren is on-be-taal-baar!
Nee joh, dat is mijn geboortejaar.quote:
hee ik had toch gezegd geluid uitquote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Gellius het volgende:
Dat "lekker hè?" *brk, bwuuuh, njggngnggnnn* van ouders die hun kind voeren is on-be-taal-baar!
Het was geen kritiek, mensen. Zo gaat socialisatie nu eenmaal. Ik vind het juist heel grappig.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is mijn geboortejaar.![]()
[..]
hee ik had toch gezegd geluid uithet is zo gek maar dat zeg je dus automatisch...
Ik vatte het ook niet op als kritiek, maar meer dat ik mezelf horen op een filmpje verschrikkelijk vind. Het is eigenlijk ook wel grappig, maar dan bij iemand anders...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het was geen kritiek, mensen. Zo gaat socialisatie nu eenmaal. Ik vind het juist heel grappig.
Nee ze is lid van een bandje.quote:
quote:
Nope oude grieken.... Haar achternaam is trouwens een veelgebruikte soepgroente.quote:
Prei? Wortel?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope oude grieken.... Haar achternaam is trouwens een veelgebruikte soepgroente.
Een bladgroente...quote:
Close!quote:
Ik draag geen wit.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft net zo'n jurkje als wyccie aan.
Ze heet Ambrosia Parsley en ze is de leadzangeres van Shivaree.quote:
Slecht gewassen, dat zie je zoquote:
Geen geluid, wat is dat voor muziekquote:Op maandag 29 juni 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze heet Ambrosia Parsley en ze is de leadzangeres van Shivaree.
Bloezemquote:Op maandag 29 juni 2009 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Slecht gewassen, dat zie je zoEn ze heeft roze bloemen bij haar boezem.
Ik krijg hem wel met geluid vreemd..... Heb je er wel op geklikt?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen geluid, wat is dat voor muziek
Wickedangel heeft niet van die dingetjes die op andere dingetjes passen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik krijg hem wel met geluid vreemd..... Heb je er wel op geklikt?
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik krijg hem wel met geluid vreemd..... Heb je er wel op geklikt?
Precies. Ga jij het nieuwe topique openen?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel heeft niet van die dingetjes die op andere dingetjes passen.
Degen met de laatste post doet dat, toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Ga jij het nieuwe topique openen?
Speakers kopen wil helpen met geluid op je pc.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid op mijn pc. Help me nou even, dan ga ik misschien wat downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |