Wat een karwei, succes ermee.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
En ik moet eerst nog even Sarah van de drogist zwanger maken.
Ik ben ook niet zo'n Bruce-fan, maar The River is wel erg mooi.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:04 schreef tong80 het volgende:
Nu The River
Dit is meer de tijd van de campinggidsen en Het Grote Donald Duck Vakantie Boek?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:09 schreef wyccie het volgende:
Die heb ik nog niet 1 keer verkocht deze maand. 't Is meer een boekje voor de feestdagen.
En de literaire thrillers voor aan het strand.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is meer de tijd van de campinggidsen en Het Grote Donald Duck Vakantie Boek?
Moet je de kaarsen aansteken in de kerk?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Laat ik ook maar gaan slapen, ik moet er om 7 uur uit.
Ach misschien moet ik nog een paar vervolgafspraken maken.quote:
Nee, het wordt een gezellig dagje uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je de kaarsen aansteken in de kerk?
Trusten
Tot morgen op de boot!quote:Op zondag 28 juni 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het wordt een gezellig dagje uit.
Zeven uur! Zondag!!![]()
Welterusten allen.
Joe is bijna net zo lelijk als Michael.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Michael lijkt qua huidskleur wel op zijn vader zeg!
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:12 schreef wyccie het volgende:
En de literaire thrillers voor aan het strand.
quote:Volksmennertje, Bruce. Iemand waarmee je een land binnenvalt.
26 minutes ago from web
Bruce doet nu exact dezelfde bewogen nazi-toespraak als tijdens Pinkpop. Nog geschreven door Himler.
28 minutes ago from web
Ik vind de meeste vergelijkingen met WOII ongepast. Dijkshoorn gebruikt ze expres, hij shockeert graag. Ten tijde van BB ging er geen zin voorbij of er zat wel een grof woord in. Wat dat betreft is hij inmiddels wel bijgetrokken.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die vergelijkingen van Dijkshoorn met WOII eigenlijk altijd nogal ongepast.
Is ie al een keer geraden ?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Deze man post ik voor de derde keer.
[ afbeelding ]
Muzikant?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Deze man post ik voor de derde keer.
[ afbeelding ]
Hij is me nog steeds te zelfgenoegzaam.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind de meeste vergelijkingen met WOII ongepast. Dijkshoorn gebruikt ze expres, hij shockeert graag. Ten tijde van BB ging er geen zin voorbij of er zat wel een grof woord in. Wat dat betreft is hij inmiddels wel bijgetrokken.
quote:
10 CC ?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, een muzikant. Jammer, ik had zo gehoopt dat jullie zouden denken dat hij een cricketer is of zo.
Jawel, de allerbekendste ken je zekerquote:
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef qonmann het volgende:
Kom op Scrutinizer..iets met muziek, moet je lukken
Nee hoor. Ik weet alleen dat Dame Kiri Te Kanawa daar vandaan komt en ik ben vrij zeker dat zij de man op het plaatje niet is.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, de allerbekendste ken je zeker![]()
O, dan is het me volledig duidelijkquote:Hij zat namelijk in een bandje en toen in een ander bandje.
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.
Ik zag vandaag de jongens van Hypnotic Brass Ensemble op de BBC. Ze funkten even lekker in de presentatie-tuin.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.
Die herken ik alvast niet. Dat gaat lekker zo.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dit was het eerste bekende bandje.
[ afbeelding ]
Nahquote:Op zondag 28 juni 2009 01:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
, van die muziek bedoel je ?
Hij plaatst meestal muzikanten als plaatjes, vandaar mijn veronderstelling
dan heb ik je verkeerd ingeschatquote:
Mijn antwoord was leukerquote:Op zondag 28 juni 2009 01:55 schreef Berkery het volgende:
Tim - There's a fraction too much friction (dan moet je wat vaker scheren) - Finn is dat
Met z'n vader lijkt het vandaag al weer een stuk beter te gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
dan heb ik je verkeerd ingeschat
In the meantime in Amerika:
LOS ANGELES - De nabestaanden van de donderdag overleden popster Michael Jackson hebben een tweede autopsie aangevraagd. Dat heeft de lijkschouwer van Los Angeles zaterdag bekendgemaakt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Met z'n vader lijkt het vandaag al weer een stuk beter te gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het na de begrafenis geweest, dan zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen. Maar nu? Het schijnen echt foto's van vandaag te zijnquote:
Dat is behoorlijk ziek. Bij K&vdB zat ook een fan van MJ. Alle kritiek op de rol van de fans met betrekking tot de onleefbaarheid voor Michael Jackson werd weggewoven met "Michael Jackson heeft ons nodig"quote:Op zondag 28 juni 2009 09:20 schreef peaceman het volgende:
Schijnen al 12 MJ fans zelfmoord gepleegd te hebben. Bizar.
Ik kan het wel begrijpen, omdat sommige mensen 'hun hobby' een dergelijke persoon/voetbalclub/enz.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp heel weinig van fangedrag, eerlijk gezegd.
Nee, natuurlijk is dat zo. Maar het feit dat jij en ik wat passiever 'fan' van iets of iemand kunnen zijn, betekent niet onmiddellijk dat het omgekeerde (uitgezonderd de excessen) verkeerd is.quote:Ik kwam van de week Paul de Leeuw tegen, toch een behoorlijk bekende Nederlander. Hij zat te bellen op een bankje voor het huis van Hanneke Groenteman, een heel rustig straatje. Ik zie op zo'n moment dat hij door mijn aanwezigheid een beetje schrikt, een beetje op zijn hoede is. Ik doe op zo'n moment dan net of ik 'm niet zie. Wat anders? Hij kent mij niet en heeft mij ook niet nodig om kritiek of lof uit te spreken.
Een dergelijk afgoderij is mij vreemd, daar ben ik te individualistisch voor, denk ik. Mijn helden zijn over het algemeen dood, dat is heel overzichtelijk. Dan kun je de hele carrière, het hele leven van die persoon in ogenschouw nemen en op basis daarvan bepalen of het je held is of niet. Bij nog levende mensen vind ik dat te risky.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, omdat sommige mensen 'hun hobby' een dergelijke persoon/voetbalclub/enz.
tot voornaamste bezigheid in het leven hebben gemaakt.
Fans die in doen en laten bezit nemen van een publieke figuur richten vooral schade aan.quote:[..]
Nee, natuurlijk is dat zo. Maar het feit dat jij en ik wat passiever 'fan' van iets of iemand kunnen zijn, betekent niet onmiddellijk dat het omgekeerde (uitgezonderd de excessen) verkeerd is.
Nogmaals: dat jij anders bent, betekent niet dat anderen dan ook moeten zijn. Zonder de excessen begrijp ik het wel, zonder dat ik zelf ook zo ben.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een dergelijk afgoderij is mij vreemd, daar ben ik te individualistisch voor, denk ik. Mijn helden zijn over het algemeen dood, dat is heel overzichtelijk. Dan kun je de hele carrière, het hele leven van die persoon in ogenschouw nemen en op basis daarvan bepalen of het je held is of niet. Bij nog levende mensen vind ik dat te risky.
Ik vind dat je dit nogal zwart-wit bekijkt, als ik zo vrij mag zijn.quote:[..]
Fans die in doen en laten bezit nemen van een publieke figuur richten vooral schade aan.
Ik zeg helemaal niet dat anderen zo moeten zijn als ik, ik zeg alleen dat ik het niet begrijp.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nogmaals: dat jij anders bent, betekent niet dat anderen dan ook moeten zijn. Zonder de excessen begrijp ik het wel, zonder dat ik zelf ook zo ben.
Zo vrij mag je zijn. Maar menig "celebrity" wordt een normaal leven, even een blokje om of even naar de supermarkt, onmogelijk gemaakt.quote:Ik vind dat je dit nogal zwart-wit bekijkt, als ik zo vrij mag zijn.
Ja, maar als een fan nu 5 dagen van de leg is en een potje heeft zitten janken, misschien zelfs 2, kan ik daar best enig begrip voor opbrengen.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo vrij mag je zijn. Maar menig "celebrity" wordt een normaal leven, even een blokje om of even naar de supermarkt, onmogelijk gemaakt.
Een pak melk halen zonder fans achter je aan was er niet bij?quote:Disclaimer:
Scrutinizer was een bekende dorpeling als zoontje van de dokter. Dat heeft een negatieve impact op mijn jeugd gehad.
Vertel dat maar eens aan Ruud van BB. Leuk joh, als je op weg bent naar een begrafenis en je wordt vergezeld door een groep die van alles loopt te roepen. "Ruudje, Ruudje. Effe knuffelen. La je niet gekmakuh!"quote:Op zondag 28 juni 2009 13:16 schreef peaceman het volgende:
Helaas komt dit veel voor, maar valt het relatief gezien in Nederland heel erg mee.
Vrienden maken is een stuk lastiger als sommige kinderen niet bij je thuis durven te komen omdat ze dan de dokter tegen kunnen komen of als sommige kinderen van hun ouders te horen krijgen dat ze maar niet meer naast mij in de klas moeten gaan zitten omdat het voor mij toch niet van belang is of ik m'n best doe op school of niet. Een pak melk halen bij de supermarkt was er idd niet bij in mijn jeugd omdat in die tijd m'n ouders er op aangesproken werden als we niet alles bij de plaatselijke middenstand haalden. Want dat "hoort zo" als notabele.quote:[..]
Een pak melk halen zonder fans achter je aan was er niet bij?
Ben het wel met je eens.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan Ruud van BB. Leuk joh, als je op weg bent naar een begrafenis en je wordt vergezeld door een groep die van alles loopt te roepen. "Ruudje, Ruudje. Effe knuffelen. La je niet gekmakuh!"
[..]
Vrienden maken is een stuk lastiger als sommige kinderen niet bij je thuis durven te komen omdat ze dan de dokter tegen kunnen komen of als sommige kinderen van hun ouders te horen krijgen dat ze maar niet meer naast mij in de klas moeten gaan zitten omdat het voor mij toch niet van belang is of ik m'n best doe op school of niet. Een pak melk halen bij de supermarkt was er idd niet bij in mijn jeugd omdat in die tijd m'n ouders er op aangesproken werden als we niet alles bij de plaatselijke middenstand haalden. Want dat "hoort zo" als notabele.
Een voorbeeld van een exces, niet van de norm, toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan Ruud van BB. Leuk joh, als je op weg bent naar een begrafenis en je wordt vergezeld door een groep die van alles loopt te roepen. "Ruudje, Ruudje. Effe knuffelen. La je niet gekmakuh!"
Tja, als klein jongetje is dat zuurquote:Vrienden maken is een stuk lastiger als sommige kinderen niet bij je thuis durven te komen omdat ze dan de dokter tegen kunnen komen of als sommige kinderen van hun ouders te horen krijgen dat ze maar niet meer naast mij in de klas moeten gaan zitten omdat het voor mij toch niet van belang is of ik m'n best doe op school of niet.
Daar hebben ze zich toch niets van aangetrokken neem ik aan?quote:Een pak melk halen bij de supermarkt was er idd niet bij in mijn jeugd omdat in die tijd m'n ouders er op aangesproken werden als we niet alles bij de plaatselijke middenstand haalden. Want dat "hoort zo" als notabele.
Vergis je niet hoor. Als je kop bekend is van televisie ben je vogelvrij. Een beginnend soap-sterretje met een gewichtsprobleem krijgt, ook in Nederland, nare opmerkingen als ze naar maatstaven van de andere supermarktbezoekers teveel snoepgoed en/of chocola in haar karretje heeft.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een voorbeeld van een exces, niet van de norm, toch?
Eens. Net als fans, die denken ook niet normaal. Als de zoons van PdL kattekwaad zouden uithalen is er ook wel direct een fan die meent dat hij of zij mag ingrijpen omdat dat de zoontjes van het idool zijn.quote:[..]
Tja, als klein jongetje is dat zuur, maar je bent toch met mij eens dat die ouders dan gewoon niet normaal denken?
Helaas was mijn moeder daar wel erg gevoelig voor.quote:[..]
Daar hebben ze zich toch niets van aangetrokken neem ik aan?![]()
Anonimiteit roeleert grote tijdquote:Overigens wel 1 van de bekende 'problemen' van het dorpswezen. Mede daarom woon ik graag in een (middel) grote stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |