quote:Op zondag 28 juni 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.
Ik zag vandaag de jongens van Hypnotic Brass Ensemble op de BBC. Ze funkten even lekker in de presentatie-tuin.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.
Die herken ik alvast niet. Dat gaat lekker zo.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dit was het eerste bekende bandje.
[ afbeelding ]
Nahquote:Op zondag 28 juni 2009 01:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
, van die muziek bedoel je ?
Hij plaatst meestal muzikanten als plaatjes, vandaar mijn veronderstelling
dan heb ik je verkeerd ingeschatquote:
Mijn antwoord was leukerquote:Op zondag 28 juni 2009 01:55 schreef Berkery het volgende:
Tim - There's a fraction too much friction (dan moet je wat vaker scheren) - Finn is dat
Met z'n vader lijkt het vandaag al weer een stuk beter te gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
dan heb ik je verkeerd ingeschat
In the meantime in Amerika:
LOS ANGELES - De nabestaanden van de donderdag overleden popster Michael Jackson hebben een tweede autopsie aangevraagd. Dat heeft de lijkschouwer van Los Angeles zaterdag bekendgemaakt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Met z'n vader lijkt het vandaag al weer een stuk beter te gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het na de begrafenis geweest, dan zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen. Maar nu? Het schijnen echt foto's van vandaag te zijnquote:
Dat is behoorlijk ziek. Bij K&vdB zat ook een fan van MJ. Alle kritiek op de rol van de fans met betrekking tot de onleefbaarheid voor Michael Jackson werd weggewoven met "Michael Jackson heeft ons nodig"quote:Op zondag 28 juni 2009 09:20 schreef peaceman het volgende:
Schijnen al 12 MJ fans zelfmoord gepleegd te hebben. Bizar.
Ik kan het wel begrijpen, omdat sommige mensen 'hun hobby' een dergelijke persoon/voetbalclub/enz.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp heel weinig van fangedrag, eerlijk gezegd.
Nee, natuurlijk is dat zo. Maar het feit dat jij en ik wat passiever 'fan' van iets of iemand kunnen zijn, betekent niet onmiddellijk dat het omgekeerde (uitgezonderd de excessen) verkeerd is.quote:Ik kwam van de week Paul de Leeuw tegen, toch een behoorlijk bekende Nederlander. Hij zat te bellen op een bankje voor het huis van Hanneke Groenteman, een heel rustig straatje. Ik zie op zo'n moment dat hij door mijn aanwezigheid een beetje schrikt, een beetje op zijn hoede is. Ik doe op zo'n moment dan net of ik 'm niet zie. Wat anders? Hij kent mij niet en heeft mij ook niet nodig om kritiek of lof uit te spreken.
Een dergelijk afgoderij is mij vreemd, daar ben ik te individualistisch voor, denk ik. Mijn helden zijn over het algemeen dood, dat is heel overzichtelijk. Dan kun je de hele carrière, het hele leven van die persoon in ogenschouw nemen en op basis daarvan bepalen of het je held is of niet. Bij nog levende mensen vind ik dat te risky.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, omdat sommige mensen 'hun hobby' een dergelijke persoon/voetbalclub/enz.
tot voornaamste bezigheid in het leven hebben gemaakt.
Fans die in doen en laten bezit nemen van een publieke figuur richten vooral schade aan.quote:[..]
Nee, natuurlijk is dat zo. Maar het feit dat jij en ik wat passiever 'fan' van iets of iemand kunnen zijn, betekent niet onmiddellijk dat het omgekeerde (uitgezonderd de excessen) verkeerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |