Ik hoop dat pyl nog op tijd thuis was om de ramen te sluitenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een half uur voor sluitingstijd werd het hier heel donker en daarna begon het keihard te regenen en te onweren. Dat heeft maar even geduurd.
Of iets van het hoogste schap in de lectuurhoek?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft pyl een boek bij jou gekocht, wyccie?
En anders doet zijn buurvrouw het vast wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat pyl nog op tijd thuis was om de ramen te sluiten
Of bij een collega van me. En misschien was het niet eens een boek, maar een Suske en Wiske. Ik weet het niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet daar altijd zo om lachen. Alsof kleine kinderen niet omhoog kunnen kijken.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Of iets van het hoogste schap in de lectuurhoek?
Ze kunnen er in ieder geval niet in bladeren.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet daar altijd zo om lachen. Alsof kleine kinderen niet omhoog kunnen kijken.
Je hebt hem niet gezien?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:57 schreef wyccie het volgende:
Of bij een collega van me. En misschien was het niet eens een boek, maar een Suske en Wiske. Ik weet het niet.
Pyl komt elke zaterdag een boek kopen. Meestal staat hij eerst een kwartier daar kwijlend naar Wyccie te staren en vervolgens pakt ie het eerste de beste boek wat in de buurt ligt. Hij heeft dus deze maand alleen al 30 keer de supermarktwijngids.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is dan weer een schrale troost.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ze kunnen er in ieder geval niet in bladeren.
Dat kwijlen heeft meer met zijn vergevorderde leeftijd te maken.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pyl komt elke zaterdag een boek kopen. Meestal staat hij eerst een kwartier naar kwijlend naar Wyccie te staren en vervolgens pakt ie het eerste de beste boek wat in de buurt ligt. Hij heeft dus deze maand alleen al 30 keer de supermarktwijngids.
Dat zomaar een boek pakken ook denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kwijlen heeft meer met zijn vergevorderde leeftijd te maken.
Succesquote:Op zondag 28 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat and double drat! Het is als 1:00 ! Ik moet morgen om 9:00 bij die kennissen zijn. En ik moet eerst nog even Sarah van de drogist zwanger maken.
Hij is altijd vermomd:quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt hem niet gezien?
Dat lijkt me stug.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Meestal staat hij eerst een kwartier daar kwijlend naar Wyccie te staren en vervolgens pakt ie het eerste de beste boek wat in de buurt ligt.
Die heb ik nog niet 1 keer verkocht deze maand. 't Is meer een boekje voor de feestdagen.quote:Hij heeft dus deze maand alleen al 30 keer de supermarktwijngids.
Wat een karwei, succes ermee.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
En ik moet eerst nog even Sarah van de drogist zwanger maken.
Ik ben ook niet zo'n Bruce-fan, maar The River is wel erg mooi.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:04 schreef tong80 het volgende:
Nu The River
Dit is meer de tijd van de campinggidsen en Het Grote Donald Duck Vakantie Boek?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:09 schreef wyccie het volgende:
Die heb ik nog niet 1 keer verkocht deze maand. 't Is meer een boekje voor de feestdagen.
En de literaire thrillers voor aan het strand.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is meer de tijd van de campinggidsen en Het Grote Donald Duck Vakantie Boek?
Moet je de kaarsen aansteken in de kerk?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Laat ik ook maar gaan slapen, ik moet er om 7 uur uit.
Ach misschien moet ik nog een paar vervolgafspraken maken.quote:
Nee, het wordt een gezellig dagje uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je de kaarsen aansteken in de kerk?
Trusten
Tot morgen op de boot!quote:Op zondag 28 juni 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het wordt een gezellig dagje uit.
Zeven uur! Zondag!!![]()
Welterusten allen.
Joe is bijna net zo lelijk als Michael.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Michael lijkt qua huidskleur wel op zijn vader zeg!
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:12 schreef wyccie het volgende:
En de literaire thrillers voor aan het strand.
quote:Volksmennertje, Bruce. Iemand waarmee je een land binnenvalt.
26 minutes ago from web
Bruce doet nu exact dezelfde bewogen nazi-toespraak als tijdens Pinkpop. Nog geschreven door Himler.
28 minutes ago from web
Ik vind de meeste vergelijkingen met WOII ongepast. Dijkshoorn gebruikt ze expres, hij shockeert graag. Ten tijde van BB ging er geen zin voorbij of er zat wel een grof woord in. Wat dat betreft is hij inmiddels wel bijgetrokken.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die vergelijkingen van Dijkshoorn met WOII eigenlijk altijd nogal ongepast.
Is ie al een keer geraden ?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Deze man post ik voor de derde keer.
[ afbeelding ]
Muzikant?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Deze man post ik voor de derde keer.
[ afbeelding ]
Hij is me nog steeds te zelfgenoegzaam.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind de meeste vergelijkingen met WOII ongepast. Dijkshoorn gebruikt ze expres, hij shockeert graag. Ten tijde van BB ging er geen zin voorbij of er zat wel een grof woord in. Wat dat betreft is hij inmiddels wel bijgetrokken.
quote:
10 CC ?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, een muzikant. Jammer, ik had zo gehoopt dat jullie zouden denken dat hij een cricketer is of zo.
Jawel, de allerbekendste ken je zekerquote:
Ik zal 'm maar inkoppen... Hij houdt niet zo van muziek.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef qonmann het volgende:
Kom op Scrutinizer..iets met muziek, moet je lukken
Nee hoor. Ik weet alleen dat Dame Kiri Te Kanawa daar vandaan komt en ik ben vrij zeker dat zij de man op het plaatje niet is.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, de allerbekendste ken je zeker![]()
O, dan is het me volledig duidelijkquote:Hij zat namelijk in een bandje en toen in een ander bandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |