Oh is het zo stil dan?quote:
Die gaat gewoon op ballet.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
De grote vraag is nu, voor wie gaat Lennon worden??
Nou zojuist waren alleen Qonmann en ik er... nu is het wat drukker geworden.quote:
Ach ik ben in mijn hart ook een voetballer maar qua techniek absoluut niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zojuist waren alleen Qonmann en ik er... nu is het wat drukker geworden.
Wyccie, dat zou ik prima vindener zijn een paar sporten, waaronder vechtsporten sorry Andy die ik helemaal niets vind, dus bij voorkeur die niet.... maar dat zal denk ik ook niet zo snel gebeuren als bijna niemand in de "omgeving" die sporten doet. We zijn echt een voetbalfamilie.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
heb jij je telefoon bij je? Ik heb je net een smsje gestuurd
Enigzins. Maar meer door een familiecrisis. Ik werk weer in een familiebedrijf na bijna drie jaar weggeweest te zijn. Maar vrijdag is een ruzie tussen mij en een familielid/collega nogal hoog opgelopen en later die avond nogmaals.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Was het bekend dat je ontslag kreeg? Wel balen zeg. Komt het door de "crisis"?
Joh, ik zit helemaal achterin de tuin... en jij halverwege de kamer binnen. En ik heb geen zin om op te staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zit nog geen 5 meter bij je vandaan...
Oeps en nu dus ontslag. Wel balen hoor.quote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1309281/4/50#70460797]zondag 28 juni 2009 22:32[/url] schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Enigzins. Maar meer door een familiecrisis. Ik werk weer in een familiebedrijf na bijna drie jaar weggeweest te zijn. Maar vrijdag is een ruzie tussen mij en een familielid/collega nogal hoog opgelopen en later die avond nogmaals.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef peaceman het volgende:
Ik zit nog geen 5 meter bij je vandaan...
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En ik dacht nog "Och wat lief. Peace is een dagje ergens anders zonder zijn gezin en Diaan maakt zich zorgen over hem".
Het ligt ietwat complexer dan ik nu schets hoor. Dit conflict tussen mij en die persoon loopt al bijna 7 jaar. Ik werkte er al eerder maar ben tussendoor even weggegaan. Ben zo'n 8 maanden geleden weer in dienst getreden maar inmiddels werkt die aangetrouwde persoon er ook. En die was niet blij met mijn aanstelling. En dat heeft nu een hoop ellende veroorzaakt.quote:
Ow okay... nou ja hoe dan ook, wel een vervelende situatie helemaal in deze periode. Hopelijk kun je snel ergens anders aan de slag.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ligt ietwat complexer dan ik nu schets hoor. Dit conflict tussen mij en die persoon loopt al bijna 7 jaar. Ik werkte er al eerder maar ben tussendoor even weggegaan. Ben zo'n 8 maanden geleden weer in dienst getreden maar inmiddels werkt die aangetrouwde persoon er ook. En die was niet blij met mijn aanstelling. En dat heeft nu een hoop ellende veroorzaakt.
Dat hele werk kan mij eigenlijk niet schelen. Voor mij was (ben sinds november terug.) er al in januari de lol eraf. Had altijd aanvaringen met haar. Was daarom de laatste 2 maanden alleen maar 2 ochtenden nog bij de boeken. En de rest van de tijd zat ik dus bij mijn nichten die een catering/partyplanningsbureau runnen vanuit dat pand. Maar daar moet ik nu (tot hun grote verdriet) ook weg door die andere persoon. Want zij is de boekhouder en niet getrouwd met de zoon van de baas.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... nou ja hoe dan ook, wel een vervelende situatie helemaal in deze periode. Hopelijk kun je snel ergens anders aan de slag.
Ik heb alleen maar liggen ronken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
Maar was het wel een leuk dagje op het water, Andy?
Okay....quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hele werk kan mij eigenlijk niet schelen. Voor mij was (ben sinds november terug.) er al in januari de lol eraf. Had altijd aanvaringen met haar. Was daarom de laatste 2 maanden alleen maar 2 ochtenden nog bij de boeken. En de rest van de tijd zat ik dus bij mijn nichten die een catering/partyplanningsbureau runnen vanuit dat pand. Maar daar moet ik nu (tot hun grote verdriet) ook weg door die andere persoon. Want zij is de boekhouder en niet getrouwd met de zoon van de baas.
Ach mijn nichten vinden het nog het ergst. (ook geen fan van haar) Nu moeten zij dus alles samen doen en ze hebben een gezin. Ik was zaterdagmiddag heel kwaad over deze toestand. (Mijn nicht bereidde mij alvast voor toen ze haar kids kwam halen) Maar nu ben ik eigenlijk opgelucht dat ik morgen de zaken af ga wikkelen en weer door kan. Ik ben eigenlijk meer bezig met het feit dat ik ruzie heb met mijn beste vriend.quote:
De reden is nog stommer.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is niet best, ruzie met je beste vriend. Ruzie is nooit leuk en jammer van de tijd. Snel maar weer goedmaken.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is niet best, ruzie met je beste vriend. Ruzie is nooit leuk en jammer van de tijd. Snel maar weer goedmaken.
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer werken.....:Wslaap lekker voor straks.
Ik zeg zelden iets.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef qonmann het volgende:
Je zegt niets, dat gebeurt zelden
quote:Hoi Scrutinizer
En
Laat hem even uitrazen. Komt wel weer goed. Echt.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar ik heb al mijn excuses aangeboden en omdat ik er niet echt gerust op was ook een mailtje gestuurd maar hij heeft nog niks laten horen.
Hij is niet razend. Dat was ik. Hij is geschrokken denk ik. Hij is een gevoelige gozer. En ik een heethoofd.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat hem even uitrazen. Komt wel weer goed. Echt.
Ja hoe was jou dagje?quote:
Maar hij kent je toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is niet razend. Dat was ik. Hij is geschrokken denk ik. Hij is een gevoelige gozer. En ik een heethoofd.
Of had je geen jurkje aan?quote:
Geen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
En wat voor jurkje had je aan?
Jawel maar omdat hij gevoelig is komt mijn boosheid harder binnen dan bij anderen. Komt waarschijnlijk wel goed maar voorlopig voel ik me er klote door.quote:
Mooi zo. Niet alleen maar liggen maffen dus.quote:Mijn dag was geslaagd.
Naar het nudistenstrand dus.quote:
Ik had een rok aan, viespeuk.quote:
Soms is dat even nodig.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Mijn dag kan ook best geslaagd zijn als ik alleen maar heb geslapen. Voor een keertje kan dat best.
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik meende dat je naar Staphorst of Urk ging. Om daar op de dag des Heeren als vrouw in een broek te verschijnen is gewaagd.quote:[..]
Ik had een rok aan, viespeuk.
Als het klote gaat met mij ga ik altijd slapen. Is een soort defensemechanism.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Mijn dag kan ook best geslaagd zijn als ik alleen maar heb geslapen. Voor een keertje kan dat best.
Ik ben wel door de Bible Belt gekomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik meende dat je naar Staphorst of Urk ging. Om daar op de dag des Heeren als vrouw in een broek te verschijnen is gewaagd.
Ik ga dan shoppen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Als het klote gaat met mij ga ik altijd slapen. Is een soort defensemechanism.
Kan ook bevredigend zijn. Maar met het oog op het aanstaande ontslag in mijn geval niet zo slim.quote:
Er was verder niks tot Glanstobury begonquote:Op maandag 29 juni 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net in een ander topic dat tong80 naar Spuiten&Slikken heeft gekeken.
Tong je kan een puntje scoren in AKQ!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was verder niks tot Glanstobury begon
Doe eens een plaatje posten.
Maar het is zo ontzettend niet interessantquote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was verder niks tot Glanstobury begon
Wie heeft de laatste geraden?quote:Doe eens een plaatje posten.
Voor mij hoeft het niet duur te zijn. Al koop ik vuiniszakken, dan voel ik me al minder miserabel.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan ook bevredigend zijn. Maar met het oog op het aanstaande ontslag in mijn geval niet zo slim.
Een deegroller is ook niet zo duur.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet duur te zijn. Al koop ik vuiniszakken, dan voel ik me al minder miserabel.
Ik wil ze wel van stevig, massief hardhout hebben. Dat kost wat.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Een deegroller is ook niet zo duur.
Daar gaat het deeg echt niet lekkerder van smaken.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil ze wel van stevig, massief hardhout hebben. Dat kost wat.
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar gaat het deeg echt niet lekkerder van smaken.
Kun je beter een baseballbat kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.
Vanaf nu zal ik je altijd associëren met Katrien Duckquote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.
Die zijn dan weer te duur en zwaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Kun je beter een baseballbat kopen.
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etcquote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Noodweer? Geen noodweer gezien hoor, ik heb tot kwart over 11 achterthuis met laptop gezeten. Heerlijk was het juist.
Maar een klein dorpje in Gallië hield moedig stand.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |