Voor mij hoeft het niet duur te zijn. Al koop ik vuiniszakken, dan voel ik me al minder miserabel.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan ook bevredigend zijn. Maar met het oog op het aanstaande ontslag in mijn geval niet zo slim.
Een deegroller is ook niet zo duur.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet duur te zijn. Al koop ik vuiniszakken, dan voel ik me al minder miserabel.
Ik wil ze wel van stevig, massief hardhout hebben. Dat kost wat.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Een deegroller is ook niet zo duur.
Daar gaat het deeg echt niet lekkerder van smaken.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil ze wel van stevig, massief hardhout hebben. Dat kost wat.
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar gaat het deeg echt niet lekkerder van smaken.
Kun je beter een baseballbat kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.
Vanaf nu zal ik je altijd associëren met Katrien Duckquote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.
Die zijn dan weer te duur en zwaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Kun je beter een baseballbat kopen.
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etcquote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Noodweer? Geen noodweer gezien hoor, ik heb tot kwart over 11 achterthuis met laptop gezeten. Heerlijk was het juist.
Maar een klein dorpje in Gallië hield moedig stand.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |