Voor mij hoeft het niet duur te zijn. Al koop ik vuiniszakken, dan voel ik me al minder miserabel.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan ook bevredigend zijn. Maar met het oog op het aanstaande ontslag in mijn geval niet zo slim.
Een deegroller is ook niet zo duur.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet duur te zijn. Al koop ik vuiniszakken, dan voel ik me al minder miserabel.
Ik wil ze wel van stevig, massief hardhout hebben. Dat kost wat.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Een deegroller is ook niet zo duur.
Daar gaat het deeg echt niet lekkerder van smaken.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil ze wel van stevig, massief hardhout hebben. Dat kost wat.
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar gaat het deeg echt niet lekkerder van smaken.
Kun je beter een baseballbat kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.
Vanaf nu zal ik je altijd associëren met Katrien Duckquote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het ook niet voor. Dat weet je best.
Die zijn dan weer te duur en zwaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Kun je beter een baseballbat kopen.
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etcquote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Noodweer? Geen noodweer gezien hoor, ik heb tot kwart over 11 achterthuis met laptop gezeten. Heerlijk was het juist.
Maar een klein dorpje in Gallië hield moedig stand.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etc
Idéfix wordt nog wel vermist.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar een klein dorpje in Gallië hield moedig stand.
Ja, die heb ik zeker gelezenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de waarschuwingen op radio en tv niet gezien of gehoord? Er zouden rampen gebeuren, het verkeer zou rond Utrecht en Amterdam helemaal vastlopen, kleine gehuchtjes zouden van de kaart worden weggevaagd etc etc
Na de dood van Michael Jackson was daar natuurlijk een plekje vrij gekomen voor een vogelverschrikker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef Gellius het volgende:
Nièt. Ik ben alleen maar naar OZ verhuisd.
Ik dacht dat jouw autootje alleen maar arko had?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
en dan helemaal naar Zoetermeer... gelukkig met auto incl. airco
Ik ga met de dienstauto, die is luxequote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw autootje alleen maar arko had?
Toe maar. Mevrouw gaat met de Mercedesquote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik g
[..]
Ik ga met de dienstauto, die is luxe
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toe maar. Mevrouw gaat met de Mercedes
Toen een collega van mij een Ford Focus gekocht had vroeg ik hem of hij goed kon rijden met z'n ogen dicht. Hij begreep precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dat is geen dienstauto, ik ga met een luxe Ford Focus.
Ow haha, nou ja het is mijn keuze ook niet, maar ja de hoge heren hebben dat besloten. We hadden hiervoor een VW Golf en die was veel mooier en reed fijner.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen een collega van mij een Ford Focus gekocht had vroeg ik hem of hij goed kon rijden met z'n ogen dicht. Hij begreep precies wat ik bedoelde
Die Fordjes rijden prima maar van binnen zijn ze zóóó lelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow haha, nou ja het is mijn keuze ook niet, maar ja de hoge heren hebben dat besloten. We hadden hiervoor een VW Golf en die was veel mooier en reed fijner.
quote:Anyway, ik ga nu "heerlijk" met de trein...
Oh Adebisi, Morales en Pancamo wilde je al spreken.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef Gellius het volgende:
Nièt. Ik ben alleen maar naar OZ verhuisd.
Hij rijdt inderdaad erg fijnquote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Fordjes rijden prima maar van binnen zijn ze zóóó lelijk![]()
[..]
Pfff de regen kwam hier met bakken uit de lucht, zo van kwart over 7 tot kwart over 9, het is nu wat minder geworden. En ik moest erdoor om naar 10-minutengesprek voor Twan te gaan. De straten stonden hier blank....quote:
Welk plaatje?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
heey mijn plaatje is nog niet geraden!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |