quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is niet best, ruzie met je beste vriend. Ruzie is nooit leuk en jammer van de tijd. Snel maar weer goedmaken.
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer werken.....:Wslaap lekker voor straks.
Ik zeg zelden iets.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef qonmann het volgende:
Je zegt niets, dat gebeurt zelden
quote:Hoi Scrutinizer
En
Laat hem even uitrazen. Komt wel weer goed. Echt.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar ik heb al mijn excuses aangeboden en omdat ik er niet echt gerust op was ook een mailtje gestuurd maar hij heeft nog niks laten horen.
Hij is niet razend. Dat was ik. Hij is geschrokken denk ik. Hij is een gevoelige gozer. En ik een heethoofd.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat hem even uitrazen. Komt wel weer goed. Echt.
Ja hoe was jou dagje?quote:
Maar hij kent je toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is niet razend. Dat was ik. Hij is geschrokken denk ik. Hij is een gevoelige gozer. En ik een heethoofd.
Of had je geen jurkje aan?quote:
Geen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
En wat voor jurkje had je aan?
Jawel maar omdat hij gevoelig is komt mijn boosheid harder binnen dan bij anderen. Komt waarschijnlijk wel goed maar voorlopig voel ik me er klote door.quote:
Mooi zo. Niet alleen maar liggen maffen dus.quote:Mijn dag was geslaagd.
Naar het nudistenstrand dus.quote:
Ik had een rok aan, viespeuk.quote:
Soms is dat even nodig.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Mijn dag kan ook best geslaagd zijn als ik alleen maar heb geslapen. Voor een keertje kan dat best.
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik meende dat je naar Staphorst of Urk ging. Om daar op de dag des Heeren als vrouw in een broek te verschijnen is gewaagd.quote:[..]
Ik had een rok aan, viespeuk.
Als het klote gaat met mij ga ik altijd slapen. Is een soort defensemechanism.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Mijn dag kan ook best geslaagd zijn als ik alleen maar heb geslapen. Voor een keertje kan dat best.
Ik ben wel door de Bible Belt gekomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik meende dat je naar Staphorst of Urk ging. Om daar op de dag des Heeren als vrouw in een broek te verschijnen is gewaagd.
Ik ga dan shoppen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Als het klote gaat met mij ga ik altijd slapen. Is een soort defensemechanism.
Kan ook bevredigend zijn. Maar met het oog op het aanstaande ontslag in mijn geval niet zo slim.quote:
Er was verder niks tot Glanstobury begonquote:Op maandag 29 juni 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net in een ander topic dat tong80 naar Spuiten&Slikken heeft gekeken.
Tong je kan een puntje scoren in AKQ!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was verder niks tot Glanstobury begon
Doe eens een plaatje posten.
Maar het is zo ontzettend niet interessantquote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was verder niks tot Glanstobury begon
Wie heeft de laatste geraden?quote:Doe eens een plaatje posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |