Je stinkt toch wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet eigenlijk nog ff douchen voordat ik weg ga. Alleen de douche is bezet en heb om 9 uur afgesproken.
Hehehehehehe, zulks een gevatte opmerking. Die moet ik onthouden!quote:
Scherp.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:40 schreef Siniti het volgende:
Dit zou trouwens deel 1374 moeten zijn, niet 1375.
Ik ben al heel lang geleden gestopt om me druk te maken over de nummering.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:40 schreef Siniti het volgende:
Ik denk, ik meld het evenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang geleden gestopt om me druk te maken over de nummering.
Dat gaat al maanden niet goed.
Ik kan niet tellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:40 schreef Siniti het volgende:
Ik mag niet klagen. Of eigenlijk wel, maar dat zou zonde van m'n goede bui zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Spang jo. Met jou dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn?
Nee, je muil houden, dat moet je.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom sta ij niet in OP?
Moet ik ieman een head geven?
Alleen speciale mensen mogen in de opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom sta ij niet in OP?
Moet ik ieman een head geven?
Moet ik jouw dus neu"qen om speciaal te zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, je muil houden, dat moet je.
Ik kan heel speciaal zijn hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen speciale mensen mogen in de op
Das niet speciaal meer :dquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet ik jouw dus neu"qen om speciaal te zijn?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das niet speciaal meer :d![]()
;:D: D;D
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ondertussen niet meer, nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das niet speciaal meer :d![]()
;:D: D;D
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja heel vaak!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
Kijken jullie weleens in sexy en gewaagd?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik vond die foto's ook nogal apart, heb er 5 minuten naar gestaard ofzo en toen vond ik dat het gewoon niet logisch washaar taille is echt belachelijk smal, en voor zo'n taille heeft ze dan wel weer redelijk grote borsten naar mijn mening.. Maar dan zijn haar bovenbenen in verhouding weer heel breed, en zijn haar schouders helemaal reusachtig. Heel raar ja
Het is ook gewoon mooier als schouders en heupen ongeveer even breed zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.![]()
sowieso, als mijn topics van vandaag al worden geslotene, is dit helemaal treurigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Spionage actie mislukt deel II (inc. foto/filmmateriaal)
Kan IEMAND me GODVERDOMME uitleggen waarom dit hét KLB topic is!?![]()
ik erger me er serieus helemaal dood aan.
Al die kk fokkerts helemaal opgewonden, terwijl een user gewoon een verzameling plaatjes heeft van een of ander wijf?! Bovendien staat er bij die titel: SPIONAGE ACTIE MISLUKT
Terwijl er nog HELEMAAL NIETS is uitgevoerd, behalve dat ie zogenaamd de geheugenkaart uit haar telefoon heeft gejat (yeah right), kom op man
Omdat het potentieel heeft. Nu is het nog kut maar het kan tof worden. Wordt het waarschijnlijk niet maar de gedachte dat het kan geeft de meester fokkers al een stijvequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Spionage actie mislukt deel II (inc. foto/filmmateriaal)
Kan IEMAND me GODVERDOMME uitleggen waarom dit hét KLB topic is!?![]()
ik erger me er serieus helemaal dood aan.
Al die kk fokkerts helemaal opgewonden, terwijl een user gewoon een verzameling plaatjes heeft van een of ander wijf?! Bovendien staat er bij die titel: SPIONAGE ACTIE MISLUKT
Terwijl er nog HELEMAAL NIETS is uitgevoerd, behalve dat ie zogenaamd de geheugenkaart uit haar telefoon heeft gejat (yeah right), kom op man
Ja inderdaad. Heupen iets breder dan schouders kan ook wel, als je niet zulke brede schouders hebt. Maar dit klopt gewoon niet. Vooral die taille-schouders-verhouding.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is ook gewoon mooier als schouders en heupen ongeveer even breed zijn..
Nee inderdaad, of schouders iets breder kan ook wel.. Tenminste, ik stond mezelf net te bestuderen voor de spiegel om te kijken of ik eigenlijk wel normale verhoudingen hadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heupen iets breder dan schouders kan ook wel, als je niet zulke brede schouders hebt. Maar dit klopt gewoon niet. Vooral die taille-schouders-verhouding.
Ik moet toegeven, je weet de aandacht van de gemiddelde fokker vast te houden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad, of schouders iets breder kan ook wel.. Tenminste, ik stond mezelf net te bestuderen voor de spiegel om te kijken of ik eigenlijk wel normale verhoudingen haden mijn schouders zijn iets breder, maar dat scheelt niet zoveel.
Ik vind dat er niks mis mee is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
Nou bt, dan wil ik je mening over het volgende
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind je van haar figuur? Ik heb toch duidelijk het idee dat er iets niet klopt.Fas was het met me eens trouwens.
Hahahah ja, toen jij het net zei ging ik ook even checken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad, of schouders iets breder kan ook wel.. Tenminste, ik stond mezelf net te bestuderen voor de spiegel om te kijken of ik eigenlijk wel normale verhoudingen haden mijn schouders zijn iets breder, maar dat scheelt niet zoveel.
Nee dat vind niemand in dat s&g topic. Maar jij bent een man. Waarschijnlijk zien die het niet ofzo.quote:
Als je je tieten plet zie je er altijd raar uit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat vind niemand in dat s&g topic. Maar jij bent een man. Waarschijnlijk zien die het niet ofzo.
Ik zie als man zijnde dat er wel iets aparts aan is, maar wat weet ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat vind niemand in dat s&g topic. Maar jij bent een man. Waarschijnlijk zien die het niet ofzo.
Haha ik dacht altijd dat ik gewoon smalle schouders had, tot ik met een vriendin op een reis was met school, een culturele uitwisseling.. Waarbij ze een jurk hadden gemaakt op een paspop, dus de perfecte maten, en wij vroegen ons af of we die jurk ook zouden passen want hij was wel goed geluktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahah ja, toen jij het net zei ging ik ook even checken.Mijn heupen en schouders zijn ongeveer even breed. Maar ik heb dan wel redelijke heupen, en niet al te brede schouders. Dus het is opzich logisch als je schouders iets breder zijn dan je heupen denk ik.
Ja dat hoop ik dan maar voor haar eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zie als man zijnde dat er wel iets aparts aan is, maar wat weet ik ook niet helemaal.
Zelf zou ik het geokken op een fotoshop rond haar buik.
Jij wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je je tieten plet zie je er altijd raar uit.
Ik kan mezelf ook zo raar op de foto zetten maar dan ben ik nog wel woest aantrekkelijk.
Doe eens een pic van je schouders.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik dacht altijd dat ik gewoon smalle schouders had, tot ik met een vriendin op een reis was met school, een culturele uitwisseling.. Waarbij ze een jurk hadden gemaakt op een paspop, dus de perfecte maten, en wij vroegen ons af of we die jurk ook zouden passen want hij was wel goed geluktzeg ik: Nou dat moet lukken toch
zegt ze: Ja jij past 'm vast wel, alhoewel.. Je hebt wel brede schouders natuurlijk..
Ik: Wut?
Ja dat zien we.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:58 schreef Siniti het volgende:
ZIET DAN GODVERDOMME NIEMAND DAT HAAR LICHAAM EEN RARE BOCHT NAAR RECHTS MAAKT?
Oké even zoekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doe eens een pic van je schouders.Gaan we vergelijken.
Kom op das gewoon sjiek Fransquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dit kan wel, let niet op dat verkeerd gespelde blue!
Vind ik niet echt breed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vond jij dat ik brede schouders had?
Vond ik ook nietquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vond ik ook nietmaar zij blijkbaar wel dus ik had echt zoiets van, euhmmm que
?
En nu jouw schouders please?
Ik denk dat ze ongeveer even breed zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn de mijne nog breder.
Hahaha nee hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongeveer even breed zijn! En met zulke tieten mag je ook wel wat bredere schouders hebben, of is dit nu weer een ongepaste opmerking
!
Ik zie het niet, maar mocht het zo zijn; niets mis mee. Ik vind dat je mooie schouders hebt iig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je wel een beetje brede schouders hebt Bt, niet gemeen bedoeld.
Zwart.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ze zijn niet smal ofzo neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je wel een beetje brede schouders hebt Bt, niet gemeen bedoeld.
Ze zien er toch wel uit als een D ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor.Maar zo groot zijn ze niet.
![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar mocht het zo zijn; niets mis mee. Ik vind dat je mooie schouders hebt iig.
Ik weet het niet...de bovenkant valt mij wel op (schouders enzo en de armen) maar dat ligt volgens mij echt aan de stand van de foto.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
OH WAT EEN GEILE TETTEN!!!!1111111111111111111111quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je lijkt dik in die groene.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei de rest ook al toen ik het laatst vroeg!
Hahahaha gekkerd!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet smal ofzo nee!
[..]
Ze zien er toch wel uit als een D ofzo! Dus niet liegen
!
Ik had 'm net aan omdat ik er misschien in uit wilde, maar toen vond ik mezelf ook dikker lijken dan ik benquote:
Just do it! DO IT!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had 'm net aan omdat ik er misschien in uit wilde, maar toen vond ik mezelf ook dikker lijken dan ik bendus maar snel iets anders gekozen.
En nu ben ik weg!
Donderdag al geweest en heb morgenavond een feest. Wilde eigenlijk naar mijn ouders maar er rijden geen treinen tussen Utrecht en Den Boschquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef RickoKun het volgende:
BRaaeuuhhhhggggg!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ananas, jij woont in Amsterdam, waarom goatst ge niet op padde?
AHA!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Donderdag al geweest en heb morgenavond een feest. Wilde eigenlijk naar mijn ouders maar er rijden geen treinen tussen Utrecht en Den Bosch
Feest op m'n verenigingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AHA!
Op zondagavond zelfsch een feest!?
Ik blijf maar eem zu hause want ik heb het gisteren alweer te bont gemaakt met mijn levertje
donderdag wel weer eem de stadde in![]()
Da's inderdaad wel relaxed jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Feest op m'n vereniging
Wel zin in op zich.
Doe ik niet aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel relaxed ja
Kan je van die chicks geven!
Welke vereniging zit jij bij eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Feest op m'n vereniging
Wel zin in op zich.
Logo staat in mijn avatar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Welke vereniging zit jij bij eigenlijk?
Niet lief.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, we kraken je wachtwoord en zorgen dat je een permban krijgt.![]()
Doeg.
Dat is het ook, denk je dat ik roei?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ah ja, ik wist wel dat je bij een roeivereniging zat. Dacht meer aan een studentenvereniging eigenlijks.
Waar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
HOI PLEUN!
Ik ga volgend jaar misschien ook roeien.
Hai.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
HOI PLEUN!
Ik ga volgend jaar misschien ook roeien.
Dat je niet per sé hoeft te roeien om erbij te zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
Nu snap ik er helemaal niets meer van.
Leiden.quote:
Ik ben een beetje dronken.quote:
Nee oke. Maar het is wel een roeivereniging opzich? Geen studentenvereniging? Of hoort het wel bij een studentenvereniging?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je niet per sé hoeft te roeien om erbij te zitten.
Studentenroeivereniging.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee oke. Maar het is wel een roeivereniging opzich? Geen studentenvereniging? Of hoort het wel bij een studentenvereniging?
Asopos of Njord?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leiden.
[..]
Ik ben een beetje dronken.
Weet ik nog niet. Heb me er nog niet echt in verdiept.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Asopos of Njord?
Beide kut overigens
KAKKER!!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb me er nog niet echt in verdiept.
Misschien dat ik op een algemene studentensportvereniging ga.
quote:
Studentensportvereniging, heb ik ook bij gezeten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb me er nog niet echt in verdiept.
Misschien dat ik op een algemene studentensportvereniging ga.
Hoi!quote:
Dan kan ik beter op een studentenhockeyvereniging oid (heb je die?) gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Studentensportvereniging, heb ik ook bij gezeten.Na 1 jaar echter weer gestopt. Te saaie mensen en het was gewoon te groot zodat je niet echt goede contacten kreeg met mensen.
Ik ook, maar ik ga niet graag op zaterdag uit (ander volk enzo in de stadquote:Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zit heel kansloos thuis op een zaterdagavond.
[..]
Ik zat bij een studententennisvereniging.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan ik beter op een studentenhockeyvereniging oid (heb je die?) gaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi RickoKun!
Moet je geen smatjes hosselen?
Herkenbaar. Ben net even een biertje wezen drinken maar de sfeer was ook niet super. En donderdag, tja.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga niet graag op zaterdag uit (ander volk enzo in de stad). En ben donderdag al helemaal naar de klote geweest.
Jij kunt beter op croquet.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan ik beter op een studentenhockeyvereniging oid (heb je die?) gaan.
Donderdag en vrijdag zijn hier tof.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben net even een biertje wezen drinken maar de sfeer was ook niet super. En donderdag, tja.
Daarnaast heb ik afgelopen nacht maar 2 uur geslapen dus kan ik mooi weer even bijslapen.
Joah, die heb je in Leiden ook. Daar zat ik ook al naar te kijken aangezien ik weer fanatiek aan het tennissen ben.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zat bij een studententennisvereniging.Dat is ook best KEKKER.
Helaas. U zou ook overwegen om even een halve fles sterke drank achterover te tikken en zich bij de rest voegen. Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik woon midden in het centrum.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]Neen mijn waerde Zotheid, daar was ik te brak voor, en nu ik me ondertussen wel weer goed voel, heb ik nu geen zin meer om nog op stap te gaan aangezien iedereen alweer te bezopen is
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah, die heb je in Leiden ook. Daar zat ik ook al naar te kijken aangezien ik weer fanatiek aan het tennissen ben.
Mazzelaar. Ik moet 15 min. fietsen. En als je wat gezopen hebt 30-45 minuten.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helaas. U zou ook overwegen om even een halve fles sterke drank achterover te tikken en zich bij de rest voegen. Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik woon midden in het centrum.
Een vriend van mij zit in het Nederlands team.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij kunt beter op croquet.
[ afbeelding ]
Hier vooral op donderdag. Tenminste, allemaal hbo-ers.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag zijn hier tof.Veel studentvolk enzulks.
En vandaag ga ik ook maar vroeg naar bed (), want voel me nog steeds niet al te lekker.
Ik heb me van de week ingeschreven voor de introductieweek in Leiden (uni & hbo), kreeg ik vandaag een brief van de HSL dat ze een week later zelf ook nog een introductieweek hebben.quote:
Dat had ik vroeger ook. Enerzijds maar beter ook, toen ik hier net woonde was het elke avond net iets te gezellig.quote:[..]
Mazzelaar. Ik moet 15 min. fietsen. En als je wat gezopen hebt 30-45 minuten.
Kater icm weinig slaap dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoofdpijn en moeheid enzo. En vanmiddag was ik beetje draaiierig.
Leuk toch! Kun je 2 weken achter mekaar naar de klote gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb me van de week ingeschreven voor de introductieweek in Leiden (uni & hbo), kreeg ik vandaag een brief van de HSL dat ze een week later zelf ook nog een introductieweek hebben.![]()
Zoiets ja.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:07 schreef Marurk het volgende:
Halko mennnsen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:17 schreef Marurk het volgende:
En ni ben ik slaaapen.. morgen al om 9 uur op[ kutzooio
Ja precies.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Leuk toch! Kun je 2 weken achter mekaar naar de klote gaan.![]()
Oh wat was die introductie een toffe tijd!!Maar wel vermoeiend...
quote:
Wat ga je ook alweer doen?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies.
En waarschijnlijk die week erna rijexamen.
Ik Den Haag heb ik niks met introductie gedaan, maar goed, ik kende de omgeving al, kende al mensen dus vond het eigenlijk niet zo nodig. Ik heb echt zin in Leiden.
Veel plezier in ieder geval haha. En rijexamen lukt je ook wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies.
En waarschijnlijk die week erna rijexamen.
Ik Den Haag heb ik niks met introductie gedaan, maar goed, ik kende de omgeving al, kende al mensen dus vond het eigenlijk niet zo nodig. Ik heb echt zin in Leiden.
En dat terwijl het nog vet vroeg was (2 uur).quote:
Geneeskunde.quote:
Dank je.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval haha. En rijexamen lukt je ook wel.
Dat zegt niks. Vorig weekend was ik om 10 uur al helemaal bezopen. Ik ben met een brandblusser naar buiten gelopen en heb een paar fietsen van huisgenoten ondergespoten.quote:[..]
En dat terwijl het nog vet vroeg was (2 uur).
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Vorig weekend was ik om 10 uur al helemaal bezopen. Ik ben met een brandblusser naar buiten gelopen en heb een paar fietsen van huisgenoten ondergespoten.
Ik ben er ook vandoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
Jezus, dom geanalyseer van een vrouw onder de douche.
Ik ben pitten.
Ahh, had ze commentaar op je lul knul?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
Jezus, dom geanalyseer van een vrouw onder de douche.
Ik ben pitten.
Lekker chillenquote:Op zondag 28 juni 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zit je weer lekker in je aquarium?
Lekker chillen tussen de komkommers.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker chillen![]()
Ik heb er nu een stuk komkommer in gegooit, misschien vinden ze het lekker
Plakjes komkommer op je ogen...quote:Op zondag 28 juni 2009 01:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker chillen tussen de komkommers.
Ogen op je plakjes komkommer.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plakjes komkommer op je ogen...
He bahquote:
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef McFearless het volgende:
Dit wordt een hele lange dag ben ik bang.
We zijn al bijna op de helft.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef McFearless het volgende:
Zes uur slaap en moeilijk veel bier. Verder had ik in de trein naar Den Haag moeten zitten, maar maten die niet kunnen/willen, dus nu zit ik hier. Alone.quote:
Mehh, morgen weer werken.quote:
Whehe, klopt, jij bent nieuw hier, hmm?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mij bedoelde je vast niet met iedereen
Redelijk, kom af en toe kijken.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, klopt, jij bent nieuw hier, hmm?
zo triest he, al die lui die hem ineens goed vinden nu en nummers aanvragenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
Vannacht Michael Jackson aangevraagd in de shoarmazaak.
En ze deden het ook nog![]()
![]()
.
Oke.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Redelijk, kom af en toe kijken.
Het is hier leuker dan in Singles, waar ik eerst altijd zat
Joah, maar ik wil naar Den Haag en dat gaat niet door.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is het toch goed als deze dag lang duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond naar de JVT openlucht gratis in het parkkkkkkkkkkk.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef McFearless het volgende:
Waar?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vanavond naar de JVT openlucht gratis in het parkkkkkkkkkkk.
Ik wel, ship it.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:29 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck kom ik erachter dat dinsdag Fleet Foxes optreden. Ik heb echt zo hard geen zin.
Parkpop!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oke.![]()
[..]
Joah, maar ik wil naar Den Haag en dat gaat niet door.
Niet voor mij, wel voor de rest.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus naar alle waarschijnlijkheid niet door, dank je.
Waarom niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus naar alle waarschijnlijkheid niet door, dank je.
Maten die niet meer kunnen/willen. Hoeren.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik weet ook nog niet of ik ga...
Pak de trein, dan gaan we samen (+nog een zooi vrienden van mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maten die niet meer kunnen/willen. Hoeren.
Ja, dat zou ik zo doen, maar m'n geld is na gisteravond vrijwel op.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pak de trein, dan gaan we samen (+nog een zooi vrienden van mij.)
Dat is kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik zo doen, maar m'n geld is na gisteravond vrijwel op.Werk is laat met betalen.
Het is niet waar!quote:
Die had ik, maar zat een tijdje zonder werk, dan weet je het wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is kut.
Daarom: een spaarrekening met inhoud.
Hoelang gaat je volgende ban duren?quote:
Herkenbaar, zeker als je nog vakantie moet afbetalen en dergelijke.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die had ik, maar zat een tijdje zonder werk, dan weet je het wel.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Volgens mij vormen wij een goed team.
Aaah, ja, vorige week even 620 mogen aftellen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, zeker als je nog vakantie moet afbetalen en dergelijke.
Ik zou serieus met je meegaan als ik genoeg geld had.quote:
Herkenbaar, heb van de week al 360 euro moeten betalen voor rijles en dan in augustus nog eens 1400 euro. En dan is de vakantie ook nog niet meegerekend.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aaah, ja, vorige week even 620 mogen aftellen.En verder gaat alles gewoon door, verzekering, telefoonrekeningen van 100 euro en zulks.
![]()
Diegene die ik het liefst zou zien, de staat, begint over 7 minuten met optreden dus dat haal ik sowieso niet.quote:[..]
Ik zou serieus met je meegaan als ik genoeg geld had.
Tja, het kost allemaal moeilijk veel geld. Parkpop dan volgend jaar maar. Ga volgend jaar sowieso naar Lowlands, Rock Werchter en Glastonburry als het een beetje meezit.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb van de week al 360 euro moeten betalen voor rijles en dan in augustus nog eens 1400 euro. En dan is de vakantie ook nog niet meegerekend.
[..]
Diegene die ik het liefst zou zien, de staat, begint over 7 minuten met optreden dus dat haal ik sowieso niet.
Misschien dat ik met lowlands ga werken, maar dat ligt er een beetje aan hoe streng ze allemaal zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Tja, het kost allemaal moeilijk veel geld. Parkpop dan volgend jaar maar. Ga volgend jaar sowieso naar Lowlands, Rock Werchter en Glastonburry als het een beetje meezit.
Goede zaak. Volgend jaar ga ik niet op vakantie, maar ga ik naar drie festivals. Laat het snel 2010 zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat ik met lowlands ga werken, maar dat ligt er een beetje aan hoe streng ze allemaal zijn.
Ik kan ook nog een kaartje van iemand overkopen, misschien dat ik dat wel gewoon doe.
6 Euro per uur...quote:Op zondag 28 juni 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat ik met lowlands ga werken, maar dat ligt er een beetje aan hoe streng ze allemaal zijn.
Ik kan ook nog een kaartje van iemand overkopen, misschien dat ik dat wel gewoon doe.
Ik ben nog aan het twijfelen...quote:
Dat is ook gaaf.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goede zaak. Volgend jaar ga ik niet op vakantie, maar ga ik naar drie festivals. Laat het snel 2010 zijn.
Ja.quote:
Precies, ik denk dat ik niet ga. Kan beter voor theorie-examen gaan leren.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen...
Ben niet zo onder de indruk van de line-up.
He?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
Ja.
Maar goed, als ik genoeg vrije tijd hebt maakt mij dat echt niet zoveel uit.
[..]
Precies, ik denk dat ik niet ga. Kan beter voor theorie-examen gaan leren.
Weet niet. Ik heb alleen nog maar de eerste paar bladzijde doorgenomen.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
He?![]()
Wat is het onderwerp wat je nu gaat leren?
Wanneer heb je theorie-examen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb alleen nog maar de eerste paar bladzijde doorgenomen.
16 juli om half 11.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer heb je theorie-examen?
Of wacht je daarmee?
Succesjes...quote:
Dank je wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succesjes...![]()
Als je vragen hebt kun je altijd bij me terecht_!!!!
Ik heb een gezwel op m'n eikel. Wat moet ik doen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succesjes...![]()
Als je vragen hebt kun je altijd bij me terecht_!!!!
Formaat, kleur enz?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb een gezwel op m'n eikel. Wat moet ik doen?
Is dit je kloon? Uitslag op achterkant van penis?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kleur: Groen/geel.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Formaat, kleur enz?
Misschien dat ik je kan genezen!
Whehe, nee, dewitstejongendieleeft is m'n kloon.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is dit je kloon? Uitslag op achterkant van penis?
Laat het wegzuigenquote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
WAT VOOR KUT USER BEN JIJ......
BEN JE HIER EERDER GEWEEST??????
OPROTTENHiiii.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit, wit als melk.
Lastigquote:
Je bent zelf niet zo lenig?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
THANKS FOR TEH INFO CAPTAIN OBVIOUS.
Nee tochhhquote:Op zondag 28 juni 2009 14:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geen zestien meer, het beste is er af.
De kleuren van Ado... Dan is het serieus.quote:
Dan ben ik mister perfect.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee tochhh![]()
Ze zeggen toch dat mannen als goede wijn zijn..._ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wijn is vies.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee tochhh![]()
Ze zeggen toch dat mannen als goede wijn zijn..._ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bah.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De kleuren van Ado... Dan is het serieus.
Correct.quote:
Correctie: ik vind bier vies.quote:
Ik moet helaas constateren dat deze bewering onjuist is.quote:
Er is maar 1 oplossing. Je piemol naar een wedstrijd van ado laten kijken, dan ziet hij vanzelf waar hij mee geassocieerd wordt.quote:[..]
Bah.
PUCK DRINKT OOK BIER JOAH!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correctie: ik vind bier vies.
Vrouwen die bier en shaq roken
Ja, zeg het maar ....quote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PUCK DRINKT OOK BIER JOAH!
Jij jij jij....
Shag roken is voor kerels. Meisjes die bier drinken staan sowieso een streepje voor bij mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correctie: ik vind bier vies.
Vrouwen die bier en shaq roken
Ja duh..quote:Op zondag 28 juni 2009 14:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Shag roken is voor kerels. Meisjes die bier drinken staan sowieso een streepje voor bij mij.
Bierboer in je gezichtquote:Op zondag 28 juni 2009 14:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mooie meisjes die bier drinken, gottaloveit.
Nevermind...quote:
Mijn eerste associatie met bier is voetbal en tieten.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nevermind...![]()
Mijn eerste associatie met bier.
Je bent jaloers!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mooie meisjes die bier drinken, gottaloveit.
Waarop?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nou maakt het mij weinig uit wat mooie meisjes drinken, als ze maar slikken.
Bier is wel een stuk goedkoper dan al die zoete teringzooi.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nou maakt het mij weinig uit wat mooie meisjes drinken, als ze maar slikken.
Puck.quote:
Jongen, dat is investeren, maar inderdaad, bier drinkende, mooie meisjes kunnen niet stuk bij mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bier is wel een stuk goedkoper dan al die zoete teringzooi.
[..]
Puck.
Pics van Puck?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Puck.
Ik heb meer zin in meisjes die bier/wijn kunnen waarderen dan breezahsletjuhs.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jongen, dat is investeren, maar inderdaad, bier drinkende, mooie meisjes kunnen niet stuk bij mij.
Anders haal je bier bij de aldi...quote:Op zondag 28 juni 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Puck.
Breezers zijn sowieso waardeloos.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in meisjes die bier/wijn kunnen waarderen dan breezahsletjuhs.
I've seen her.quote:
Breezersquote:Op zondag 28 juni 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in meisjes die bier/wijn kunnen waarderen dan breezahsletjuhs.
Viespeukquote:
Jaaahaaa. Tut!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders haal je bier bij de aldi...
Nee hoor![]()
Ypenburg.
Malibu en dergelijke ook.quote:
Ik ook.quote:
Jagermeister.quote:
Hihi.quote:
Analoog kaas en kippenworstquote:Op zondag 28 juni 2009 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaahaaa. Tut!
[..]
Malibu en dergelijke ook.
[..]
Ik ook.
Wat is er mis met jagermeister?quote:
Dat is heul iets anders joah!quote:
Verjaardagen FTWquote:
Inclusief dierenprintsquote:
Niks, maar nogalquote:Op zondag 28 juni 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er mis met jagermeister?
Nu haal je echt alles door elkaar.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks, maar nogalherinneringen aan.
Vorig weekend bijvoorbeeld, toen ik naar buiten rende met een brandblusser en fietsen onderspoot.
Weet ik veel, ik was dronken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |