Dat is goed mogelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:48 schreef koemleit het volgende:
volgens mij worden we weer es keihard gehoaxed.
Boeiend, van een triller weet je ook dat het fictie is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:48 schreef koemleit het volgende:
volgens mij worden we weer es keihard gehoaxed.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:50 schreef Siniti het volgende:
Zitten wel mooie sfeerplaatjes tussen
[ afbeelding ]
Ik gok dat dat meisje illegaal hier isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:56 schreef koemleit het volgende:
hier ja je last mee krijgen hoor TS als ze hier achter komt.
illegalen zijn doorgaands geen operatieassistentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:57 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik gok dat dat meisje illegaal hier is
Duitstalige oostblokkers kijken doorgaans niet op FOK!.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
illegalen zijn doorgaands geen operatieassistent.
En al helemaal niet als ze in Luxemburg wonen..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
Duitstalige oostblokkers kijken doorgaans niet op FOK!.
Vrijwilliger?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Arn0 het volgende:
Volgens mij is het gewoon veel simpeler (en minder strafbaar) om gewoon iemand undercover te hebben dan een onbekende klant te filmen.
En ik die dacht dat mijn post nog wel zo subtiel wasquote:
Daar is maar een iemand voor geschikt:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Arn0 het volgende:
Volgens mij is het gewoon veel simpeler (en minder strafbaar) om gewoon iemand undercover te hebben dan een onbekende klant te filmen.
mwa het kan zijn dat TS die rar gewoon ergens gevonden heeft hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef sinadO het volgende:
Hmmm... als dit een hoax is is er wel heel veel werk in gestoken. Vooral in die .rar.
Maar goed, we zullen het wel zien.
En je betaald de rekening?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Oksel het volgende:
Neuk die hoer, ik film het, en zet het op Fok!
Have fun!
Da's mogelijk. Ik sluit niets uit!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
mwa het kan zijn dat TS die rar gewoon ergens gevonden heeft heen er toen een verhaal omheen bedacht.
Zeg maar waar je zit, en ik ga morgen wel even heen en weerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Oksel het volgende:
Neuk die hoer, ik film het, en zet het op Fok!
Have fun!
Snellere mirror als het goed is:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:05 schreef 123fokacount het volgende:
Kan iemand een snelle mirror van de .rar posten?
Maar ondertussen heb je natuurlijk wel al de rar gedownload?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Heeft privacy tegenwoordig helemaal geen betekenis meer voor sommige mensen?
Best triest als je de geheugenkaart uit iemands telefoon gaat kopieeren
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef Fortitudo het volgende:
wat een topic
tvp voor de hopelijk legendarische reeks
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Daar is maar een iemand voor geschikt:
[ afbeelding ]
Een echte inbraak is geen schending van privacy? Helaas nooit kunnen bewijzen, maar de vermoedens in haar richting nemen alleen maar toe.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Heeft privacy tegenwoordig helemaal geen betekenis meer voor sommige mensen?
Best triest als je de geheugenkaart uit iemands telefoon gaat kopieeren
Nee, inderdaad.. had ook wel wat sappigers verwacht, helemaal omdat ze een password op dr telefoon heeft..quote:
Dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef koemleit het volgende:
weet je schoonpa eigenlijkwel dat je dit doet?
waarom heeft je schoonpa haar dan niet ontslagen als de vermoedens zo groot waren?
ik vermoed dat hij haar ook gewoon doet.
Jouw naam zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:51 schreef 123fokacount het volgende:
Dit moet een hoax zijn. Normaal verwijderen mods/fa's dit soort topics heel erg snel.
Ze heeft ook een hekel aan dat wijf..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:54 schreef Fortitudo het volgende:
hoe kijkt je vriendin tegen je actie aan?
of weet ze er niks van?
wat vindt jouw vriendin van haar vader's louchy business?
Oke, dus ik kan er gewoon naartoe gaan, een massage (+ plus eventuele extra'squote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ze heeft ook een hekel aan dat wijf..![]()
En ach, louchy, 't valt mee. Het ziet er allemaal keurig uit, en is brandschoon. Het is geen ranzig achterkamertje ofzo.
Ik doe niet aan een Sandwich.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:40 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Als Oksel mij het adres geeft, maak ik volgende week op vakantie een omweg langs Luxemburg.
Ga eens langsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, dus ik kan er gewoon naartoe gaan, een massage (+ plus eventuele extra's) krijgen zonder soa's etc.
Je weet waar dat ding hangt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik ook mooi op de film
Een topic welke staat op een populair forum.quote:
Een leuke (matige) hoax.quote:
Correctie, ik neem mijn kudo's terug.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een leuke (matige) hoax.
Maar wel goed uitgevoerd, kudo's voor Oksel
TS wóónt in Duitsland, Sherlock.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Correctie, ik neem mijn kudo's terug.
Die rar had je nooit moeten posten, allemaal buitenlandse foto's en Duitse kentekenplaten, zelfs website watermarks op foto's. Niet echt professioneel he.
Idee was leuk, uitvoering minder.
Het idee hier was: Als je faalt, faal dan goed?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Correctie, ik neem mijn kudo's terug.
Ik bekijk nu die rar maar die had je nooit moeten posten, allemaal buitenlandse foto's en Duitse kentekenplaten, zelfs website watermarks op foto's. Niet echt professioneel he.
Idee was leuk, uitvoering minder.
Oh dat had ik niet gelezen.quote:
Als iemand hier faalt ben jij het als je dit topique werkelijk serieus neemt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het idee hier was: Als je faalt, faal dan goed?
Daar staan alleen de posts in die ook in de OP staan, gecombineerd met 295 tvp'squote:
Hoezo Luxemburg? TS zei toch dat ie in Duitsland zit?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dit speelt zich dus af in Luxemburg. Komt ze nooit achter
Het is daar iig in de buurt..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:34 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Hoezo Luxemburg? TS zei toch dat ie in Duitsland zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |