Vrijwilliger?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Arn0 het volgende:
Volgens mij is het gewoon veel simpeler (en minder strafbaar) om gewoon iemand undercover te hebben dan een onbekende klant te filmen.
En ik die dacht dat mijn post nog wel zo subtiel wasquote:
Daar is maar een iemand voor geschikt:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Arn0 het volgende:
Volgens mij is het gewoon veel simpeler (en minder strafbaar) om gewoon iemand undercover te hebben dan een onbekende klant te filmen.
mwa het kan zijn dat TS die rar gewoon ergens gevonden heeft hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef sinadO het volgende:
Hmmm... als dit een hoax is is er wel heel veel werk in gestoken. Vooral in die .rar.
Maar goed, we zullen het wel zien.
En je betaald de rekening?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Oksel het volgende:
Neuk die hoer, ik film het, en zet het op Fok!
Have fun!
Da's mogelijk. Ik sluit niets uit!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
mwa het kan zijn dat TS die rar gewoon ergens gevonden heeft heen er toen een verhaal omheen bedacht.
Zeg maar waar je zit, en ik ga morgen wel even heen en weerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Oksel het volgende:
Neuk die hoer, ik film het, en zet het op Fok!
Have fun!
Snellere mirror als het goed is:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:05 schreef 123fokacount het volgende:
Kan iemand een snelle mirror van de .rar posten?
Maar ondertussen heb je natuurlijk wel al de rar gedownload?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Heeft privacy tegenwoordig helemaal geen betekenis meer voor sommige mensen?
Best triest als je de geheugenkaart uit iemands telefoon gaat kopieeren
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef Fortitudo het volgende:
wat een topic
tvp voor de hopelijk legendarische reeks
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Daar is maar een iemand voor geschikt:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |