Dan had je er maar eerder bij moeten zijn..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef Xandrar het volgende:
[..]
De foto uit de OP, met de tieten, is dood.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef Xandrar het volgende:
[..]
De foto uit de OP, met de tieten, is dood.
Ik vermoed dat het vervolg in KPD wordt gepostquote:
Ik had hem al gezien hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan had je er maar eerder bij moeten zijn..
blablah, proof!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef mieuwmieuw het volgende:
TS spreekt de waarheid over zijn vriendin. Damn.![]()
Waar zie je dat? Verlicht mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef mieuwmieuw het volgende:
TS spreekt de waarheid over zijn vriendin. Damn.![]()
Ik zoek bij Vraag en Aanbod in Oksels AT, maar ik zie de clue nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:17 schreef Oksel het volgende:
Ze is trouwens ook heel lief, en slim. En bloedmooi. Ik weet ook niet wat ze bij mij doet.
Ze ziet er wel lief uit, ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:17 schreef Oksel het volgende:
Ze is trouwens ook heel lief, en slim. En bloedmooi. Ik weet ook niet wat ze bij mij doet.
http://forum.fok.nl//fok/search_litequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Ik zoek bij Vraag en Aanbod in Oksels AT, maar ik zie de clue niet. Betere hint, kom op!
Linkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Ik zoek bij Vraag en Aanbod in Oksels AT, maar ik zie de clue niet. Betere hint, kom op!
quote:
Goed punt, mensen die zo dom zijn dat topic niet te vinden hoeven die pics ook niet te zien.quote:
pm me ff de linkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:23 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Link
Zo moeilijk was ie echt niet te vinden.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:50 schreef pisnicht het volgende:
als het om die dame gaat met dat hempje zou ik toch liever opteren voor de dame uit dame uit de op
Ik zal eens een foto voor je maken van d'r vette benen en dikke reedt, kijken of je dan nog zo blij bent. Belief me, dat wil je niet zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:57 schreef pisnicht het volgende:
die zie je toch ook niet bij de dame uit de op en die heeft sowieso een beter figuur dus (vind ik). Boeiend verder, als jij er maar blij mee bent toch?
Ik snap er geen zak van, heb net eventjes gekeken maar vond alleen maar gameboyspellen. Het enige wat ik kan vinden is dat lingeriesetje-topic en daar staat niets bijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:23 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Link
Zo moeilijk was ie echt niet te vinden.
dikke benen en dikke reet na het zien van de huidige fotos? Post wat je niet laten kan. ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zal eens een foto voor je maken van d'r vette benen en dikke reedt, kijken of je dan nog zo blij bent. Belief me, dat wil je niet zien.
Webcam hangt nog..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:00 schreef hilliebillie het volgende:
ben benieuwd of er nog vervolg komt..
TS vond het niet fijn dat die link er stond, dus een mod heeft het aangepast naar een willekeurige andere link.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, heb net eventjes gekeken maar vond alleen maar gameboyspellen. Het enige wat ik kan vinden is dat lingeriesetje-topic en daar staat niets bij, die link is dood.
Nouja, laat maar hangen. Mijn dossier is belangrijker
Haha, eigenlijk wel grappig dat dat linkje verwees naar autowielen, gezien Oksels andere topicquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef Xandrar het volgende:
[..]
TS vond het niet fijn dat die link er stond, dus een mod heeft het aangepast naar een willekeurige andere link.
Zal de post wel ff helemaal weghalen.
Jonge vrouwen zijn moeilijk te krijgen..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef Ritmo het volgende:
Hehe erg origineel KLB-topic in elk geval.Waarom ontslaan jullie d'r niet?
Meen je dat nou? Je zegt dat er geen echte seksuele handelingen bij komen kijken, dus het is toch een redelijk normale baan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jonge vrouwen zijn moeilijk te krijgen..
Ja, mannen aftrekken hoort inderdaad bij fysiotherapie ..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Je zegt dat er geen echte seksuele handelingen bij komen kijken, dus het is toch een redelijk normale baan?
Voor een studente fysiotherapie ofzo zou het een leuke bijbaan zijn b.v.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |