Mwjah, 50% is voor de dames, 50% voor de studio. Werkt hier ook een 18 jarig meisje, die het naast d'r studie doet. Ze is lelijk, maar jong.. vinden klanten leuk. Die gaat per maand met een eurootje of 1000 naar huis, voor paar avondjes in de week.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm mooi duur!
En dan ook nog bijverdienen
Ik blijf het niet bewijzen voor elke nerd die roept "fake! fake!".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
heb ik geen zin in en zeggen dat je vriendin lekker is kan iedereen op het internet
Tip, V&A.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
heb ik geen zin in en zeggen dat je vriendin lekker is kan iedereen op het internet
wie is hier de nerd door webcams op te hangen dan? Daarnaast heb ik je de topics een vluchtig bekeken en nergens is je vriendin te vinden dus zeggen dat je vriendin lekkerder is dan die pic is net zo geloofwaardig als dat ik zeg dat ik pics heb van dat ik Yvonne anaal heb genomenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik blijf het niet bewijzen voor elke nerd die roept "fake! fake!".
D'r staan toch foto's van elke vrouw op de website van de massagestudio. En nee, het URL ga ik hier niet posten. De andere foto's zijn ook wat lafjes. Zal eens koeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:27 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet helemaal ... het filmpje is mislukt maar je hebt wel een naaktfoto?
Hendig, komt ze erachter word jij ontslagen vanwege diefstal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:32 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik van plan binnenkort mijn lege memorycard te verwisselen voor haar volle.. van d'r telefoon. Eens kijken wat daar op staat.
Hij zegt net dat volgende week er toch weg isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hendig, komt ze erachter word jij ontslagen vanwege diefstal.
Wisseltruc. De kaartjes zijn identiek.. alleen de mijne is leeg, die van haar vol. Boeiend. Ze kan niets bewijzen. Bovendien vermoed ik dat ze regelmatig gesprekken heeft opgenomen, met haar telefoon.. om die vervolgens tegen mensen te gebruiken. Die staan ook daar op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hendig, komt ze erachter word jij ontslagen vanwege diefstal.
Echt zo een manipulerende bitchquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wisseltruc. De kaartjes zijn identiek.. alleen de mijne is leeg, die van haar vol. Boeiend. Ze kan niets bewijzen. Bovendien vermoed ik dat ze regelmatig gesprekken heeft opgenomen, met haar telefoon.. om die vervolgens tegen mensen te gebruiken. Die staan ook daar op.
Begin een youtube kanaal te openen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wisseltruc. De kaartjes zijn identiek.. alleen de mijne is leeg, die van haar vol. Boeiend. Ze kan niets bewijzen. Bovendien vermoed ik dat ze regelmatig gesprekken heeft opgenomen, met haar telefoon.. om die vervolgens tegen mensen te gebruiken. Die staan ook daar op.
Dat, plus tieten = een wintopic..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:44 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Cool dit word spannend, spionnen zijn stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |