Goed,
Ik beheer zo tussendoor voor mijn schoonpa een erotische massage studio. Niets bijzonders.. massage, afgesloten door "handwerk". Beiden naakt, maar absoluut
geen sex, geen oraal, niets. Laten aanraken is aan de dames zelf, of ze het toelaten.
Anyway, d'r werkt hier een achterbakse kut, die denkt dat ze alles is.. en we hebben héél sterk het vermoeden dat ze zich af en toe ook laat neuken voor wat extra geld, wat in haar eigen zak gaat. En een nog sterker vermoeden dat ze niet alleen kleding in winkels jat (wat ze toegeeft), maar ook hier heeft ingebroken, en sierraden heeft gestolen.
DUS, ik dacht vandaag, laat d'r de tering krijgen.. ik hang een webcam op. De teamleader (een dame die hier werkt) vond het ook een goed idee, want als ze wel sex heeft, is het slecht voor de reputatie van de studio, en kan het zelfs gesloten worden.
Dus ik een webcam geregeld, ding opgehangen en gewacht tot dé klant komt waarmee ze nogal intiem schijnt te zijn. Ziet er zo uit:
![]()
Links, bovenin het hoekje hangt een webcam.
En van buiten zo:
![]()
Goed, ik dus balkon op, laptop aan ding gehangen.. had die hoer alle kaarsen uitgeblazen en de lamp uitgedaan! Weet bij God niet waarom.. maargoed, dit is dus het resultaat:
Oh, ze is trouwens 20, en heeft zich bewust zwanger laten prikken door een of andere marokkaan van 35 met veel geld.. om hem zo te dwingen bij haar te blijven. Wat dus niet werkte, want hij zei lekker: krijg de typhus met je dikke reet. Dus toen was het een abortus.
Oh, en ze ziet er opzich niet slecht uit:
![]()
Maar het is gewoon een achterbakse kuthoer die iedereen belazerd.