Een echte inbraak is geen schending van privacy? Helaas nooit kunnen bewijzen, maar de vermoedens in haar richting nemen alleen maar toe.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Heeft privacy tegenwoordig helemaal geen betekenis meer voor sommige mensen?
Best triest als je de geheugenkaart uit iemands telefoon gaat kopieeren
Nee, inderdaad.. had ook wel wat sappigers verwacht, helemaal omdat ze een password op dr telefoon heeft..quote:
Dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef koemleit het volgende:
weet je schoonpa eigenlijkwel dat je dit doet?
waarom heeft je schoonpa haar dan niet ontslagen als de vermoedens zo groot waren?
ik vermoed dat hij haar ook gewoon doet.
Jouw naam zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:51 schreef 123fokacount het volgende:
Dit moet een hoax zijn. Normaal verwijderen mods/fa's dit soort topics heel erg snel.
Ze heeft ook een hekel aan dat wijf..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:54 schreef Fortitudo het volgende:
hoe kijkt je vriendin tegen je actie aan?
of weet ze er niks van?
wat vindt jouw vriendin van haar vader's louchy business?
Oke, dus ik kan er gewoon naartoe gaan, een massage (+ plus eventuele extra'squote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ze heeft ook een hekel aan dat wijf..![]()
En ach, louchy, 't valt mee. Het ziet er allemaal keurig uit, en is brandschoon. Het is geen ranzig achterkamertje ofzo.
Ik doe niet aan een Sandwich.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:40 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Als Oksel mij het adres geeft, maak ik volgende week op vakantie een omweg langs Luxemburg.
Ga eens langsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, dus ik kan er gewoon naartoe gaan, een massage (+ plus eventuele extra's) krijgen zonder soa's etc.
Je weet waar dat ding hangt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik ook mooi op de film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |