Alleen speciale mensen mogen in de opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom sta ij niet in OP?
Moet ik ieman een head geven?
Moet ik jouw dus neu"qen om speciaal te zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, je muil houden, dat moet je.
Ik kan heel speciaal zijn hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen speciale mensen mogen in de op
Das niet speciaal meer :dquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet ik jouw dus neu"qen om speciaal te zijn?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das niet speciaal meer :d![]()
;:D: D;D
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ondertussen niet meer, nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das niet speciaal meer :d![]()
;:D: D;D
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja heel vaak!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
Kijken jullie weleens in sexy en gewaagd?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik vond die foto's ook nogal apart, heb er 5 minuten naar gestaard ofzo en toen vond ik dat het gewoon niet logisch washaar taille is echt belachelijk smal, en voor zo'n taille heeft ze dan wel weer redelijk grote borsten naar mijn mening.. Maar dan zijn haar bovenbenen in verhouding weer heel breed, en zijn haar schouders helemaal reusachtig. Heel raar ja
Het is ook gewoon mooier als schouders en heupen ongeveer even breed zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.![]()
sowieso, als mijn topics van vandaag al worden geslotene, is dit helemaal treurigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Spionage actie mislukt deel II (inc. foto/filmmateriaal)
Kan IEMAND me GODVERDOMME uitleggen waarom dit hét KLB topic is!?![]()
ik erger me er serieus helemaal dood aan.
Al die kk fokkerts helemaal opgewonden, terwijl een user gewoon een verzameling plaatjes heeft van een of ander wijf?! Bovendien staat er bij die titel: SPIONAGE ACTIE MISLUKT
Terwijl er nog HELEMAAL NIETS is uitgevoerd, behalve dat ie zogenaamd de geheugenkaart uit haar telefoon heeft gejat (yeah right), kom op man
Omdat het potentieel heeft. Nu is het nog kut maar het kan tof worden. Wordt het waarschijnlijk niet maar de gedachte dat het kan geeft de meester fokkers al een stijvequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Spionage actie mislukt deel II (inc. foto/filmmateriaal)
Kan IEMAND me GODVERDOMME uitleggen waarom dit hét KLB topic is!?![]()
ik erger me er serieus helemaal dood aan.
Al die kk fokkerts helemaal opgewonden, terwijl een user gewoon een verzameling plaatjes heeft van een of ander wijf?! Bovendien staat er bij die titel: SPIONAGE ACTIE MISLUKT
Terwijl er nog HELEMAAL NIETS is uitgevoerd, behalve dat ie zogenaamd de geheugenkaart uit haar telefoon heeft gejat (yeah right), kom op man
Ja inderdaad. Heupen iets breder dan schouders kan ook wel, als je niet zulke brede schouders hebt. Maar dit klopt gewoon niet. Vooral die taille-schouders-verhouding.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is ook gewoon mooier als schouders en heupen ongeveer even breed zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |