Nee inderdaad, of schouders iets breder kan ook wel.. Tenminste, ik stond mezelf net te bestuderen voor de spiegel om te kijken of ik eigenlijk wel normale verhoudingen hadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heupen iets breder dan schouders kan ook wel, als je niet zulke brede schouders hebt. Maar dit klopt gewoon niet. Vooral die taille-schouders-verhouding.
Ik moet toegeven, je weet de aandacht van de gemiddelde fokker vast te houden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad, of schouders iets breder kan ook wel.. Tenminste, ik stond mezelf net te bestuderen voor de spiegel om te kijken of ik eigenlijk wel normale verhoudingen haden mijn schouders zijn iets breder, maar dat scheelt niet zoveel.
Ik vind dat er niks mis mee is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
Nou bt, dan wil ik je mening over het volgende
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind je van haar figuur? Ik heb toch duidelijk het idee dat er iets niet klopt.Fas was het met me eens trouwens.
Hahahah ja, toen jij het net zei ging ik ook even checken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad, of schouders iets breder kan ook wel.. Tenminste, ik stond mezelf net te bestuderen voor de spiegel om te kijken of ik eigenlijk wel normale verhoudingen haden mijn schouders zijn iets breder, maar dat scheelt niet zoveel.
Nee dat vind niemand in dat s&g topic. Maar jij bent een man. Waarschijnlijk zien die het niet ofzo.quote:
Als je je tieten plet zie je er altijd raar uit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat vind niemand in dat s&g topic. Maar jij bent een man. Waarschijnlijk zien die het niet ofzo.
Ik zie als man zijnde dat er wel iets aparts aan is, maar wat weet ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat vind niemand in dat s&g topic. Maar jij bent een man. Waarschijnlijk zien die het niet ofzo.
Haha ik dacht altijd dat ik gewoon smalle schouders had, tot ik met een vriendin op een reis was met school, een culturele uitwisseling.. Waarbij ze een jurk hadden gemaakt op een paspop, dus de perfecte maten, en wij vroegen ons af of we die jurk ook zouden passen want hij was wel goed geluktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahah ja, toen jij het net zei ging ik ook even checken.Mijn heupen en schouders zijn ongeveer even breed. Maar ik heb dan wel redelijke heupen, en niet al te brede schouders. Dus het is opzich logisch als je schouders iets breder zijn dan je heupen denk ik.
Ja dat hoop ik dan maar voor haar eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zie als man zijnde dat er wel iets aparts aan is, maar wat weet ik ook niet helemaal.
Zelf zou ik het geokken op een fotoshop rond haar buik.
Jij wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je je tieten plet zie je er altijd raar uit.
Ik kan mezelf ook zo raar op de foto zetten maar dan ben ik nog wel woest aantrekkelijk.
Doe eens een pic van je schouders.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik dacht altijd dat ik gewoon smalle schouders had, tot ik met een vriendin op een reis was met school, een culturele uitwisseling.. Waarbij ze een jurk hadden gemaakt op een paspop, dus de perfecte maten, en wij vroegen ons af of we die jurk ook zouden passen want hij was wel goed geluktzeg ik: Nou dat moet lukken toch
zegt ze: Ja jij past 'm vast wel, alhoewel.. Je hebt wel brede schouders natuurlijk..
Ik: Wut?
Ja dat zien we.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:58 schreef Siniti het volgende:
ZIET DAN GODVERDOMME NIEMAND DAT HAAR LICHAAM EEN RARE BOCHT NAAR RECHTS MAAKT?
Oké even zoekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doe eens een pic van je schouders.Gaan we vergelijken.
Kom op das gewoon sjiek Fransquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dit kan wel, let niet op dat verkeerd gespelde blue!
Vind ik niet echt breed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vond jij dat ik brede schouders had?
Vond ik ook nietquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vond ik ook nietmaar zij blijkbaar wel dus ik had echt zoiets van, euhmmm que
?
En nu jouw schouders please?
Ik denk dat ze ongeveer even breed zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn de mijne nog breder.
Hahaha nee hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongeveer even breed zijn! En met zulke tieten mag je ook wel wat bredere schouders hebben, of is dit nu weer een ongepaste opmerking
!
Ik zie het niet, maar mocht het zo zijn; niets mis mee. Ik vind dat je mooie schouders hebt iig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je wel een beetje brede schouders hebt Bt, niet gemeen bedoeld.
Zwart.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ze zijn niet smal ofzo neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je wel een beetje brede schouders hebt Bt, niet gemeen bedoeld.
Ze zien er toch wel uit als een D ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor.Maar zo groot zijn ze niet.
![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar mocht het zo zijn; niets mis mee. Ik vind dat je mooie schouders hebt iig.
Ik weet het niet...de bovenkant valt mij wel op (schouders enzo en de armen) maar dat ligt volgens mij echt aan de stand van de foto.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
OH WAT EEN GEILE TETTEN!!!!1111111111111111111111quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |