Ik zou serieus een massamoord doen voor kippenvleugeltjes. Any time of the day.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik haal nu kippevleugeltjes uit de oven, stokbrood en heb wat sausjes erbij![]()
![]()
![]()
Trust me, die heeft ze nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
JaniesBrownie heeft zulke tepelhoven!!!1!1!einz!!1!@!!1!
Wat een ranzige lapo!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een snelle les van een pro:
Right:
[ afbeelding ]
Wrong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet nodig, kom maar langs, ik verkoop je er wel watquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou serieus een massamoord doen voor kippenvleugeltjes. Any time of the day.
Dat klopt, vertelde m'n moeder me vandaag nog, ze stopte met de pil en toen HOP 2 weken later ofzo was ze zwanger van mij.quote:
Wikipedia?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:02 schreef Breathtaking het volgende:
Lekker confronterend he, die enorme tepel in de OP.
Best thing that happened to mankind since sliced bread.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klopt, vertelde m'n moeder me vandaag nog, ze stopte met de pil en toen HOP 2 weken later ofzo was ze zwanger van mij.
Ze hebben je toch maar anders genoemd, puur omdat je geen indiaan bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik een indiaan was, had ik zo geheten. Vertelden m'n ouders.
Precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben je toch maar anders genoemd, puur omdat je geen indiaan bent?
Dat onderwerp hebben we nooit aangesneden...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies.Hoe zou jij hebben geheten als je een indiaan was geweest? Of hebben ze jou dat nooit verteld?
I know right!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Best thing that happened to mankind since sliced bread.
You should.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat onderwerp hebben we nooit aangesneden...
Try again.quote:
Wil je vannacht weer langskomen bij mij?quote:
Halko...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:07 schreef Marurk het volgende:
Halko mennnsen
"You're doing it wrong."quote:
Zozo, ook wakker?quote:
I knowquote:
Ik zit het nieuws te kijken, voor de 2e keer ...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat doen jouw gedachten om tien over twee bij politici?
A cruise?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je vannacht weer langskomen bij mij?Misschien gaan we wel een stukje rijden. Of in een bootje varen.
Oke thx bai.quote:
Wouter Bos!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit het nieuws te kijken, voor de 2e keer ...![]()
Camiel eurlings en Wouter bos kwamen voorbij
Dat is wel het laatste...quote:
Nee.quote:
Jij bent een nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |