Ik zou serieus een massamoord doen voor kippenvleugeltjes. Any time of the day.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik haal nu kippevleugeltjes uit de oven, stokbrood en heb wat sausjes erbij![]()
![]()
![]()
Trust me, die heeft ze nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
JaniesBrownie heeft zulke tepelhoven!!!1!1!einz!!1!@!!1!
Wat een ranzige lapo!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een snelle les van een pro:
Right:
[ afbeelding ]
Wrong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet nodig, kom maar langs, ik verkoop je er wel watquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou serieus een massamoord doen voor kippenvleugeltjes. Any time of the day.
Dat klopt, vertelde m'n moeder me vandaag nog, ze stopte met de pil en toen HOP 2 weken later ofzo was ze zwanger van mij.quote:
Wikipedia?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:02 schreef Breathtaking het volgende:
Lekker confronterend he, die enorme tepel in de OP.
Best thing that happened to mankind since sliced bread.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klopt, vertelde m'n moeder me vandaag nog, ze stopte met de pil en toen HOP 2 weken later ofzo was ze zwanger van mij.
Ze hebben je toch maar anders genoemd, puur omdat je geen indiaan bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik een indiaan was, had ik zo geheten. Vertelden m'n ouders.
Precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben je toch maar anders genoemd, puur omdat je geen indiaan bent?
Dat onderwerp hebben we nooit aangesneden...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies.Hoe zou jij hebben geheten als je een indiaan was geweest? Of hebben ze jou dat nooit verteld?
I know right!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Best thing that happened to mankind since sliced bread.
You should.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat onderwerp hebben we nooit aangesneden...
Try again.quote:
Wil je vannacht weer langskomen bij mij?quote:
Halko...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:07 schreef Marurk het volgende:
Halko mennnsen
"You're doing it wrong."quote:
Zozo, ook wakker?quote:
I knowquote:
Ik zit het nieuws te kijken, voor de 2e keer ...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat doen jouw gedachten om tien over twee bij politici?
A cruise?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je vannacht weer langskomen bij mij?Misschien gaan we wel een stukje rijden. Of in een bootje varen.
Oke thx bai.quote:
Wouter Bos!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit het nieuws te kijken, voor de 2e keer ...![]()
Camiel eurlings en Wouter bos kwamen voorbij
Dat is wel het laatste...quote:
Nee.quote:
Jij bent een nee.quote:
Je kan je toewijding beter in dit topic en deze conversaties steken dan in het gepaint, schat.quote:
STAKEN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan je toewijding beter in dit topic en deze conversaties staken dan in het gepaint, schat.
Ach jochie toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Onverwerkt zie-mij-ooit-gestaakt-hebben-op-FOK!-trauma.
Bejaarden die respect willen.quote:
quote:
Me too.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik kijk zo naar m'n computerklokje..
Ik krijg het.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden die respect willen.
Respect verdien je.
Die pure liefdequote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Ik heb eigenlijk zin in een nieuwe Lost-aflevering. Maar dat duurt ook weer 42 minuten. En dan wil ik eigenlijk eerst nog wat eten. En dan blijkt het einde van de Lost-aflevering zo spannend te zijn, dat ik gelijk de volgende wil zien.... en dan is het weer vier uur en word ik om twaalf uur weer lam wakker.
quote:
Graftak is idd zeer respectvolquote:
EN TOEN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik kijk zo naar m'n computerklokje..
Wordt je om 12uur wakker als je om 4uur gaat slapen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Ik heb eigenlijk zin in een nieuwe Lost-aflevering. Maar dat duurt ook weer 42 minuten. En dan wil ik eigenlijk eerst nog wat eten. En dan blijkt het einde van de Lost-aflevering zo spannend te zijn, dat ik gelijk de volgende wil zien.... en dan is het weer vier uur en word ik om twaalf uur weer lam wakker.
Is dat niet die van Dawsons Creek?quote:
Ja, maar jij en al die anderen die zo laat wakker worden, zijn ook gewoon falers, no offence.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wordt je om 12uur wakker als je om 4uur gaat slapen?Ik pas om 2 ofzo.
[..]
En de ex van Heath.quote:Is dat niet die van Dawsons Creek?
Ik heb dat 2x met 24 gehadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Yes yes, Jen Lindley.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet die van Dawsons Creek?
Ja hoor, met gemak...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik pas om 4quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet die van Dawsons Creek?
Ik kijk een seizoen van 24 in een halve dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb dat 2x met 24 gehad
's Avonds rond 23:00 uur een aflevering opgezet en gewoon de gehele nacht blijven kijken en de volgende morgen om 7 uur had ik het hele seizoen gekeken![]()
En dan net op tijd zijn om met een ziek stemmetje je ziek te melden
DAT KAN DUS HELEMAAL NIET, HÈ!1!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kijk een seizoen van 24 in een halve dag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
Mijn tepels zijn gevoelig, maar op die van m'n vriendin kan ik helemaal los gaan
Hallo, ik moet ook poepen enzo tussendoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kijk een seizoen van 24 in een halve dag.
Joey.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes yes, Jen Lindley.Hopelijk zijn hier geen Joey Potter fans in tha house.
Trusten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja het is al laat.
Welterusten allemaal!![]()
Bij mannen heet dat gewoon een odol en geen zonnige kant hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn slaapkamer bevind zich 's ochtends aan de zonkant, dus je wordt erg warm wakker.
Van alle informatie in de hele wereld...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
Mijn tepels zijn gevoelig, maar op die van m'n vriendin kan ik helemaal los gaan
Ik vroeg me al een tijdje af waarom mensen zelfmoord zouden willen plegen, maar nu ik dit heb gelezen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van alle informatie in de hele wereld...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij mannen heet dat gewoon een odol en geen zonnige kant hoor
Goede post!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
Bijna he...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vroeg me al een tijdje af waarom mensen zelfmoord zouden willen plegen, maar nu ik dit heb gelezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |