WTA-hoeren zijn ATP-spelers die in een herenpartij keer op keer breaken en gebroken worden. Zoals in een normaal damespotje dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:59 schreef Susi het volgende:
[..]
TT bedoel je.
Ik word stelselmatig genegeerd, krijg geen antwoord op mijn vraag. Dan maar zo
Origineel.quote:
Ik las "Murray".quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:59 schreef Ambrosius het volgende:
Daar gaan we op de BBC, Henman is ook weer opgetrommeld voor de voorbeschouwing.
Het is redelijk genant ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef TheArt het volgende:
Had dit dan ook schriftelijk afgedaan. Troicki is echt als een kip zonder kop aan het spelen.
Netservice?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:02 schreef senswal het volgende:
Wat is die pieptoon de hele tijd als iemand op slaat op het centre court?
Dat zou heel knap zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:28 schreef N.i.c.k het volgende:
droomscenario; Finale Murray Hewitt. Murray in 1,5 uur naar matchpoint. Mcenroe door de bbc verplicht om op zijn knieen te zitten om een facial te ontvangen van Henman. Hewitt breakt en knokt zich via een 5 setter naar toernooiwinst.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:28 schreef N.i.c.k het volgende:
droomscenario; Finale Murray Hewitt. Murray in 1,5 uur naar matchpoint. Mcenroe door de bbc verplicht om op zijn knieen te zitten om een facial te ontvangen van Henman. Hewitt breakt en knokt zich via een 5 setter naar toernooiwinst.
Dit was ook de eerste goede game, eerste 3 sets waren troep.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:36 schreef TheArt het volgende:
De tering wat staat Gonzo weer af en toe uit te halen met die forehand, maar JCF doet ook leuk mee
Iddquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:39 schreef groenen het volgende:
[..]
Dit was ook de eerste goede game, eerste 3 sets waren troep.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:39 schreef AmbrosiusFederer-fan het volgende:
[..]
Ja, Troicki heeft een big serve zeggen ze al. Hij kan een redelijk potje serveren ja, maar komt ook op dat gebied niet eens in de buurt van Murray. Op geen enkel vlak komt hij bij Murray in de buurt, het zou me verbazen als hij meer dan 9 games wint.
Jep, het schijnt uit te zijn. Maar goed ook voor Vaidisova, want haar carrière raakte sinds die relatie echt compleet in het slop.quote:
mooie typoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, het schijnt uit te zijn. Maar goed ook voor Vaidisova, want haar carrière raakte sinds die relatie echt compleet in het slob.
Ik vind het allemaal weinig anders eigenlijk, als ik er zo opkijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:07 schreef qonmann het volgende:
is wel gezellig daar op de streams op Centre Court met dat dak dicht, soort kleine arena
Hij speelt wel debiel goed op eigen service deze setquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel kansen moet Gonzo nog hebben?
Zul je zien dat ie zo zelf de pineut is...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:44 schreef stefan92 het volgende:
Die wimbledonstreams van Net 5, zijn die in Full Screen te krijgen? Ja je kan klikken op Full Screen, maar dat is het niet.
ze lag er in de eerste ronde al uitquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef TheArt het volgende:
Ook al zijn ze al even niet meer bij elkaar, het was echt geen gezicht
Even iets luchtig tussendoor
Als je digitale tv hebt, kun je kijken naar ESPN Classic. Daar zenden ze allerlei uitgebreide samenvattingen uit van onder meer Wimbledon.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef kevin_ het volgende:
Iemand nog een leuke match uit het verleden om te kijken? Geen Federer - Nadal finale aub.
Ja, inderdaad.quote:
Door dat dak op centre court krijg je nu geen wedstrijden uit het verleden meer op tvquote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef kevin_ het volgende:
Iemand nog een leuke match uit het verleden om te kijken? Geen Federer - Nadal finale aub.
met de dames van weleerquote:Op zondag 28 juni 2009 12:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Door dat dak op centre court krijg je nu geen wedstrijden uit het verleden meer op tv
Of flashbacks naar Cliff Richard...
Nu net afgelopen ofzo? Ik zie Flipkensquote:Op zondag 28 juni 2009 13:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Op Sporza nu een leuke reportage over Federer.
Op Ketnet/CANVAS gaat het nog over Federer. Over z'n hele carriere tot nu.quote:
De Borg - McEnroe Tie-break in de 4e set in 1980quote:Op zondag 28 juni 2009 12:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Door dat dak op centre court krijg je nu geen wedstrijden uit het verleden meer op tv
Of flashbacks naar Cliff Richard...
Leuke docuquote:Op zondag 28 juni 2009 13:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Op Sporza nu een leuke reportage over Federer.
Volgens mij was het vorig jaar of het jaar daarvoor voor het eerst sinds tijden dat er wél gespeeld werd op zondag... Lekker verschil in perceptiequote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang is het eigenlijk geleden dat er op zondag niet gespeeld wordt door regen? Voor mijn gevoel alweer een tijdje, maar dat zal vast niet kloppen.
Dat dacht ik ook eigenlijk. Het jaar dat Nadal-Soderling een dag of 5 duurde volgens mij en dat Federer een dag of 5 vrij was omdat Haas forfait gaf.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar of het jaar daarvoor voor het eerst sinds tijden dat er wél gespeeld werd op zondag... Lekker verschil in perceptie
Daarvoor in elk geval in 1991 volgens mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:29 schreef Cavalier1 het volgende:
1994 werd er voor het laatst op Middle Sunday gespeeld.
quote:Wimbledon is scheduled for 13 days, beginning on a Monday and ending on a Sunday with the middle Sunday a designated rest day. The five main events span both weeks, but the youth and invitational events are held mainly during the second week. Traditionally, there is no play on the "Middle Sunday", which is considered a rest day. However, rain has forced play on the Middle Sunday three times in the Championship's history: in 1991, 1997, and 2004. On each of these occasions, Wimbledon has staged a "People's Sunday", with unreserved seating and readily available, inexpensive tickets, allowing those with more limited means to sit on the show courts. Additionally, if the tournament is not completed by the end of the second Sunday, all remaining matches are postponed until "People's Monday"
quote:
Ik had het goed.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarvoor in elk geval in 1991 volgens mij.
Hogenkamp praat eigenlijk net zo als Verkerkquote:Op zondag 28 juni 2009 13:14 schreef TheArt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/video/telesport/article4270553.ece
Leuk interview van Eltingh met de vier Nederlandse meisjes op Wimbledon
Zeg dat wel ja.quote:
Belachelijk dat ze nog steeds aan die zondag vasthouden.quote:
Engeland en tradities he, dat is zelden te verbrekenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze nog steeds aan die zondag vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hunks dan, geldt het daar niet voor? Niet dat het mij wat interesseert, maar ze hebben het alleen over babes.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ok mooi.quote:
Ik mag Vicky zeggenquote:
quote:In answering his critics who say that all he can do is serve, the Croat - who could potentially meet Roger Federer in the quarter-finals - cheekily responded: “Actually I like it, because if I can win with only one shot, I'm a genius.”
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind dit wel een bazenantwoord van Karlovic:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hopeloos..100setpoints al gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef TheArt het volgende:
Vicky slaat twee DF's op rij vanaf SP en o.a. daardoor wordt ze teruggebroken5-5
quote:Gael Monfils is nuts over MSN. A couple of days ago he was sitting in the lobby and, I’m not kidding, talking on six MSN Windows at the same time. The guy is like Neo in Matrix. He has no idea what he is writing anymore or who he is writing to. He just puts “lol” and moves on to the next window. The girl is probably telling him that her kittens died and he just says, “lol.”
Tsja Venus pakte één van haar kansen wel, Ana niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Venus komt met 2-0 voorgoed begin daar
Zo te zien welquote:
Nog wel jaquote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
Söderling Federer is een echte wedstrijd.
Leuk.
Logisch. Het enige wat ze hoeven te doen is beuken. Echt goed voetenwerk is dan niet nodig, want lang kan de rest toch niet met dat gebeuk mee.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef jeweetz17 het volgende:
ik kijk federer soderling op de tv en venus-ana op de computer. als venus zo blijft spelen wint ze met alle gemak wimbledon.
Ik vond het ook een bazenantwoord. Maar goed, jij bent zelf een baas en ik niet, dus jij kunt het denk ik beter boordelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou hij ook zo achter zijn laptop zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Toch de set voor Azarenka
De prijs voor de meest belachelijke outfit gaat wel naar Petrova
Dat je moeder een stuk trouwjurk over heeft is erg leuk, maar om dat nou op je tennis outfit te naaien...
Het feit dat jij het als een bazenantwoord herkende betekent dat je op de goede weg bent.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het ook een bazenantwoord. Maar goed, jij bent zelf een baas en ik niet, dus jij kunt het denk ik beter boordelen.
Bedankt.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het feit dat jij het als een bazenantwoord herkende betekent dat je op de goede weg bent.
http://www.wimbledon.org/(...).html?promo=st_promoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Szura het volgende:
Komt Rogier eigenlijk vandaag ook in actie?
Gevondenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.org/(...).html?promo=st_promo
Zoek en gij zult vinden!
Omdat hij weet dat hij de set verliest als hij zijn service inlevert en omdat hij een H2H van 0-10 heeft. Ik heb zelf altijd alleen liever dat een topper dan de set wint doordat hij zelf een niveau hoger gaat spelen, niet omdat de tegenstander fouten maakt. Maar goed, Federer serveerde het wel heel goed uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Soderling![]()
Waarom slaat je plotseling in 1 game 3 forehands mis, een dubbele fout en dan zo'n prutsballetje... Oh, wat meer eerste services kunnen ook geen kwaad.
Hoezo, halen ze het dak dan weer weg?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik lach me dood als er dit jaar geen regen valt op Wimbledon
Waarschijnlijk blijft het de hele week droogquote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik lach me alleen dood als het nooit meer zal regenen op Wimbledon.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo, halen ze het dak dan weer weg?
Je kon niet twee kutgrappen in één post maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik lach me alleen dood als het nooit meer zal regenen op Wimbledon.
Mwa. Het was gewoon echt een plotselinge kutgame van de Zweed. Die daarnaast ook niet al te best retourneerde. Federer doet nog weinig speciaals. Serveert goed en blijft cool.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij de set verliest als hij zijn service inlevert en omdat hij een H2H van 0-10 heeft. Ik heb zelf altijd alleen liever dat een topper dan de set wint doordat hij zelf een niveau hoger gat spelen, niet omdat de tegenstander fouten maakt. Maar goed, Federer serveerde het wel heel goed uit.
Ik zag het net ook even. Geen ge-zicht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Toch de set voor Azarenka
De prijs voor de meest belachelijke outfit gaat wel naar Petrova
Dat je moeder een stuk trouwjurk over heeft is erg leuk, maar om dat nou op je tennis outfit te naaien...
Nee, dat ging even lastig. Ik mis het technisch inzicht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Je kon niet twee kutgrappen in één post maken?
Ja, dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa. Het was gewoon echt een plotselinge kutgame van de Zweed. Die daarnaast ook niet al te best retourneerde. Federer doet nog weinig speciaals. Serveert goed en blijft cool.
echt hèquote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zag het net ook even. Geen ge-zicht.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja, zie ik nu ook.
Hij heeft geluk dat er RF op zijn tas staat en zo de eerste set cadeau krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef Szura het volgende:
Als Federer maar ff wat meer doet blaast ie Soders zo van de baan volgens mij
Herpeslip?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
Reden ? Herpeslip ?
( schakelt net in)
Haas
Sereentje![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat er RF op zijn tas staat en zo de eerste set cadeau krijgt.
Ze speelde niet erg slecht, maar tegenover Venus kwam ze denk ik toch tekort. Ze is tijdens haar service games gewoon niet constant genoeg en daar weet iedereen wel van te profiteren.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef kevin_ het volgende:
Wat jammer zeg van Ana. Het kon nog wel een leuke wedstrijd worden, want slecht speelde ze niet.
Waarom die handdoekquote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blessure opgelopen bij haar eigen opslag. Ze sloeg een ace en tijdens de landing ging er iets verkeerd.
Daar ging je uitspraak niet overquote:Op maandag 29 juni 2009 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, die enige break van de partij was volledig op eigen kracht.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, die enige break van de partij was volledig op eigen kracht.![]()
Heren, mag ik jullie uitnodigen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar ging je uitspraak niet over![]()
Je suggereert dat Soders ontzag heeft voor Fed omdat ie in jouw ogen paradeert met zijn tas en kleding
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel omdat hij 'Federer' is en Soderling inderdaad ontzag voor hem heeft/ een andere mentale block heeft. Zijn kleding of tas doet er niet toe, dat was poetische vrijheid.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar ging je uitspraak niet over![]()
Je suggereert dat Soders ontzag heeft voor Fed omdat ie in jouw ogen paradeert met zijn tas en kleding
Ok.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel omdat hij 'Federer' is en Soderling inderdaad ontzag voor hem heeft/ een andere mentale block heeft. Zijn kleding of tas doet er niet toe, dat was poetische vrijheid.
Er is maar 1 minibreak geweestquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snap jij de tennisregels überhaupt wel?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snap jij de tennisregels überhaupt wel?
Jij zegt: 5-3, alweer een minibreak. Dat was dus pas de eerste minibreak, want tot 4-3 voor Fedje ging het allemaal op eigen service.quote:
Ja. Was een vergissingquote:Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij zegt: 5-3, alweer een minibreak. Dat was dus pas de eerste minibreak, want tot 4-3 voor Fedje ging het allemaal op eigen service.
Geluk dwing je afquote:Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef SCH het volgende:
Dat typische geluk van Federer altijd op cruciale ballen
Jammer dat het nu al in twee sets gebeurt door fouten van Soderling en niet door een paar geniale ballen van Federer.quote:
Ik geniet van hemquote:Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer dat het nu al in twee sets gebeurt door fouten van Soderling en niet door een paar geniale ballen van Federer.
Jij geniet alleen van je postcount.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij geniet alleen van je postcount.
Eddy Wally stond nooit op één hoor.quote:
Ben vrijgezel iddquote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij geniet alleen van je postcount.
Normaal om 15.00 uur.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef tennisboy het volgende:
Hoelaat begint zondag de mannenfinale, nederlandse tijd?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal om 15.00 uur.
Als het een vijf-setter wordt stopt RTL-7 bij 6-6 in de vijfde set omdat de herhaling van Suddenly Susan moet worden uitgezonden.
Als Federer moet spelen om 14.00 uur, en als Murray moet spelen wordt het rond de klok van zessen;)quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef tennisboy het volgende:
Hoelaat begint zondag de mannenfinale, nederlandse tijd?
Nee het aantal letters klopt in zijn naam.quote:
Wat een humor heb jij. Je zou cabaret moeten doenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het aantal letters klopt in zijn naam.
De Engelsen kennen geen zomertijdquote:Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Als Federer moet spelen om 14.00 uur, en als Murray moet spelen wordt het rond de klok van zessen;)
Ha leuk mijn stalker komt zijn ei leggen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een humor heb jij. Je zou cabaret moeten doen.
Hopelijk werpt iemand ze wat bananen toe zodat ze wat slechter spelen anders krijgen we weer een Sister Actquote:
Sommige mensen werken wel.quote:
Jij moet je witte puntmutsje eens wassen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een humor heb jij. Je zou cabaret moeten doen.
Nopequote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Mogen valse tussenstandern hier wel?
Je kent me niet.quote:
Jij verklapt alles, gisteravond ook alquote:Op maandag 29 juni 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Zal wel 6-4 worden, Federer kennende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |