abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70703577
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef Klopkoek het volgende:
Michael Jordan was ook onuitgesproken, liet zich net als Federer volbehangen met slavernij-spullen vanuit Oregon, en brabbelde net als Federer binnensmonds.

Hebben blijkbaar allebei iets.
Jordan niet uitgesproken?

Misschien niet qua maatschappelijke thema's, maar hij was behoorlijk bedreven in thrash talking, on and off court (zijn eigen ploegmakkers soms)
pi_70703678
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roddick, die is kleurrijker, extravaganter, heeft veel meer humor.

Agassi en Ivanisovic waren ook interessanter dan die saaie Sampras, Becker dan die brave Edberg.

Die vage, moeilijk te omschrijven x-factor. Die hebben sommigen gewoon veel meer dan anderen.
Die extravertie is de x-factor dan?

Ik vind Roddick trouwens een leuke kerel, in tegenstelling tot sommigen hier. Goran is eigenlijk mijn all time tenniscultheld.

Wat vind jij trouwens van Hewitt?
  Trouwste user 2022 maandag 6 juli 2009 @ 16:06:20 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_70704226
Spelers als Hewitt en Roddick geven sjeu aan het tennisen.

Ik kijk graag naar dit soort emotionele types.

McEnroe is dan ook mijn all time favoriet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70704812
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef tong80 het volgende:
Spelers als Hewitt en Roddick geven sjeu aan het tennisen.

Ik kijk graag naar dit soort emotionele types.

McEnroe is dan ook mijn all time favoriet.

Ik kan Mac ook wel waarderen. Soit, hij ging soms wat ver in zijn woedeuitbarstingen, maar zelfs nu merk je nog dat ie echt hart voor de sport heeft.
  maandag 6 juli 2009 @ 17:17:32 #230
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70707027
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roddick, die is kleurrijker, extravaganter, heeft veel meer humor.

Agassi en Ivanisovic waren ook interessanter dan die saaie Sampras, Becker dan die brave Edberg.

Die vage, moeilijk te omschrijven x-factor. Die hebben sommigen gewoon veel meer dan anderen.
Het zal wel aan mij liggen, maar wat had Agassi dan dat Sampras niet had? Hij kleede zich opvallender maar bijvoorbeeld buiten de baan zat hij als een verlegen jongetje in de microfoon te praten. Dat geldt ook voor Nadal. Zo kunnen er wel extravagant uitzien maar verder zijn ze net zo saai als de anderen wat mij betreft.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Trouwste user 2022 maandag 6 juli 2009 @ 17:28:31 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_70707433
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik kan Mac ook wel waarderen. Soit, hij ging soms wat ver in zijn woedeuitbarstingen, maar zelfs nu merk je nog dat ie echt hart voor de sport heeft.
Leatherface hoe vaak zou ie gelijk hebben gehad tegenwoordig met de Hawk eye ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 6 juli 2009 @ 17:40:08 #232
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70707919
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leatherface hoe vaak zou ie gelijk hebben gehad tegenwoordig met de Hawk eye ?

Ik ben vooral nieuwsgierig hoe hij zou reageren als hij, overtuigd van zijn eigen gelijk, via Hawkeye zou zien dat hij er naast zat
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70708511
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Die extravertie is de x-factor dan?

Ik vind Roddick trouwens een leuke kerel, in tegenstelling tot sommigen hier. Goran is eigenlijk mijn all time tenniscultheld.

Wat vind jij trouwens van Hewitt?
volgens mij kan iedereen hier het karakter van Rod wel waarderen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70711798
slavernij-spullen vanuit Oregon

Het gaat over Nike?
pi_70712183
Die hawk eye zat er trouwens ook een aantal keren flink naast zeg
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70726072
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Leatherface het volgende:
Leer er nou maar mee leven. Sport is per definitie een alpha business.

Zelfverheerlijking, imponeren en uiterlijk vertoon horen er gewoon bij.

Niks menselijks is tennissers vreemd.
Precies en waar menig speler proberen te imponeren of spelers te verwarren door overdreven het publiek erbij te betrekken (Murray) of je tegenstander 'boos' aan te kijken en een huppeltje te maken (Nadal) of een vuist te maken en 2 meter naar het net te lopen (Verkerk) is Federer iemand die dat niet doet en gewoon de cijfers op zijn jasje laat spreken.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')