Jordan niet uitgesproken?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef Klopkoek het volgende:
Michael Jordan was ook onuitgesproken, liet zich net als Federer volbehangen met slavernij-spullen vanuit Oregon, en brabbelde net als Federer binnensmonds.
Hebben blijkbaar allebei iets.
Die extravertie is de x-factor dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roddick, die is kleurrijker, extravaganter, heeft veel meer humor.
Agassi en Ivanisovic waren ook interessanter dan die saaie Sampras, Becker dan die brave Edberg.
Die vage, moeilijk te omschrijven x-factor. Die hebben sommigen gewoon veel meer dan anderen.
Ik kan Mac ook wel waarderen. Soit, hij ging soms wat ver in zijn woedeuitbarstingen, maar zelfs nu merk je nog dat ie echt hart voor de sport heeft.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef tong80 het volgende:
Spelers als Hewitt en Roddick geven sjeu aan het tennisen.
Ik kijk graag naar dit soort emotionele types.
McEnroe is dan ook mijn all time favoriet.
Het zal wel aan mij liggen, maar wat had Agassi dan dat Sampras niet had? Hij kleede zich opvallender maar bijvoorbeeld buiten de baan zat hij als een verlegen jongetje in de microfoon te praten. Dat geldt ook voor Nadal. Zo kunnen er wel extravagant uitzien maar verder zijn ze net zo saai als de anderen wat mij betreft.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roddick, die is kleurrijker, extravaganter, heeft veel meer humor.
Agassi en Ivanisovic waren ook interessanter dan die saaie Sampras, Becker dan die brave Edberg.
Die vage, moeilijk te omschrijven x-factor. Die hebben sommigen gewoon veel meer dan anderen.
Leatherface hoe vaak zou ie gelijk hebben gehad tegenwoordig met de Hawk eye ?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik kan Mac ook wel waarderen. Soit, hij ging soms wat ver in zijn woedeuitbarstingen, maar zelfs nu merk je nog dat ie echt hart voor de sport heeft.
Ik ben vooral nieuwsgierig hoe hij zou reageren als hij, overtuigd van zijn eigen gelijk, via Hawkeye zou zien dat hij er naast zatquote:Op maandag 6 juli 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leatherface hoe vaak zou ie gelijk hebben gehad tegenwoordig met de Hawk eye ?
volgens mij kan iedereen hier het karakter van Rod wel waarderen..quote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die extravertie is de x-factor dan?
Ik vind Roddick trouwens een leuke kerel, in tegenstelling tot sommigen hier. Goran is eigenlijk mijn all time tenniscultheld.
Wat vind jij trouwens van Hewitt?
Precies en waar menig speler proberen te imponeren of spelers te verwarren door overdreven het publiek erbij te betrekken (Murray) of je tegenstander 'boos' aan te kijken en een huppeltje te maken (Nadal) of een vuist te maken en 2 meter naar het net te lopen (Verkerk) is Federer iemand die dat niet doet en gewoon de cijfers op zijn jasje laat spreken.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Leatherface het volgende:
Leer er nou maar mee leven. Sport is per definitie een alpha business.
Zelfverheerlijking, imponeren en uiterlijk vertoon horen er gewoon bij.
Niks menselijks is tennissers vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |