quote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo, halen ze het dak dan weer weg?
Je kon niet twee kutgrappen in één post maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik lach me alleen dood als het nooit meer zal regenen op Wimbledon.
Mwa. Het was gewoon echt een plotselinge kutgame van de Zweed. Die daarnaast ook niet al te best retourneerde. Federer doet nog weinig speciaals. Serveert goed en blijft cool.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij de set verliest als hij zijn service inlevert en omdat hij een H2H van 0-10 heeft. Ik heb zelf altijd alleen liever dat een topper dan de set wint doordat hij zelf een niveau hoger gat spelen, niet omdat de tegenstander fouten maakt. Maar goed, Federer serveerde het wel heel goed uit.
Ik zag het net ook even. Geen ge-zicht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Toch de set voor Azarenka
De prijs voor de meest belachelijke outfit gaat wel naar Petrova
Dat je moeder een stuk trouwjurk over heeft is erg leuk, maar om dat nou op je tennis outfit te naaien...
Nee, dat ging even lastig. Ik mis het technisch inzicht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Je kon niet twee kutgrappen in één post maken?
Ja, dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa. Het was gewoon echt een plotselinge kutgame van de Zweed. Die daarnaast ook niet al te best retourneerde. Federer doet nog weinig speciaals. Serveert goed en blijft cool.
echt hèquote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zag het net ook even. Geen ge-zicht.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja, zie ik nu ook.
Hij heeft geluk dat er RF op zijn tas staat en zo de eerste set cadeau krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef Szura het volgende:
Als Federer maar ff wat meer doet blaast ie Soders zo van de baan volgens mij
Herpeslip?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
Reden ? Herpeslip ?
( schakelt net in)
Haas
Sereentje![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat er RF op zijn tas staat en zo de eerste set cadeau krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |