quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou hij ook zo achter zijn laptop zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Toch de set voor Azarenka
De prijs voor de meest belachelijke outfit gaat wel naar Petrova
Dat je moeder een stuk trouwjurk over heeft is erg leuk, maar om dat nou op je tennis outfit te naaien...
Het feit dat jij het als een bazenantwoord herkende betekent dat je op de goede weg bent.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het ook een bazenantwoord. Maar goed, jij bent zelf een baas en ik niet, dus jij kunt het denk ik beter boordelen.
Bedankt.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het feit dat jij het als een bazenantwoord herkende betekent dat je op de goede weg bent.
http://www.wimbledon.org/(...).html?promo=st_promoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Szura het volgende:
Komt Rogier eigenlijk vandaag ook in actie?
Gevondenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.org/(...).html?promo=st_promo
Zoek en gij zult vinden!
Omdat hij weet dat hij de set verliest als hij zijn service inlevert en omdat hij een H2H van 0-10 heeft. Ik heb zelf altijd alleen liever dat een topper dan de set wint doordat hij zelf een niveau hoger gaat spelen, niet omdat de tegenstander fouten maakt. Maar goed, Federer serveerde het wel heel goed uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Soderling![]()
Waarom slaat je plotseling in 1 game 3 forehands mis, een dubbele fout en dan zo'n prutsballetje... Oh, wat meer eerste services kunnen ook geen kwaad.
Hoezo, halen ze het dak dan weer weg?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik lach me dood als er dit jaar geen regen valt op Wimbledon
Waarschijnlijk blijft het de hele week droogquote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik lach me alleen dood als het nooit meer zal regenen op Wimbledon.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |