quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:39 schreef AmbrosiusFederer-fan het volgende:
[..]
Ja, Troicki heeft een big serve zeggen ze al. Hij kan een redelijk potje serveren ja, maar komt ook op dat gebied niet eens in de buurt van Murray. Op geen enkel vlak komt hij bij Murray in de buurt, het zou me verbazen als hij meer dan 9 games wint.
Jep, het schijnt uit te zijn. Maar goed ook voor Vaidisova, want haar carrière raakte sinds die relatie echt compleet in het slop.quote:
mooie typoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, het schijnt uit te zijn. Maar goed ook voor Vaidisova, want haar carrière raakte sinds die relatie echt compleet in het slob.
Ik vind het allemaal weinig anders eigenlijk, als ik er zo opkijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:07 schreef qonmann het volgende:
is wel gezellig daar op de streams op Centre Court met dat dak dicht, soort kleine arena
Hij speelt wel debiel goed op eigen service deze setquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel kansen moet Gonzo nog hebben?
Zul je zien dat ie zo zelf de pineut is...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:44 schreef stefan92 het volgende:
Die wimbledonstreams van Net 5, zijn die in Full Screen te krijgen? Ja je kan klikken op Full Screen, maar dat is het niet.
ze lag er in de eerste ronde al uitquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef TheArt het volgende:
Ook al zijn ze al even niet meer bij elkaar, het was echt geen gezicht
Even iets luchtig tussendoor
Als je digitale tv hebt, kun je kijken naar ESPN Classic. Daar zenden ze allerlei uitgebreide samenvattingen uit van onder meer Wimbledon.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef kevin_ het volgende:
Iemand nog een leuke match uit het verleden om te kijken? Geen Federer - Nadal finale aub.
Ja, inderdaad.quote:
Door dat dak op centre court krijg je nu geen wedstrijden uit het verleden meer op tvquote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef kevin_ het volgende:
Iemand nog een leuke match uit het verleden om te kijken? Geen Federer - Nadal finale aub.
met de dames van weleerquote:Op zondag 28 juni 2009 12:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Door dat dak op centre court krijg je nu geen wedstrijden uit het verleden meer op tv
Of flashbacks naar Cliff Richard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |