quote:
Volgende ronde tegen Stippelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
Petzschner slaat een lijnrechter omver.
GSM Hewitt ook meteen, weer simpel.
Jomanda momentjequote:
3x Raden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom speelt Roddick met rouwbanden om?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zijn het echt rouwbanden? Ik dacht dat ik een grapje maakte.
Ik vind het een enge foto. Ga ik vannacht weer naar van dromen.quote:
Waanzinnige forehandreturn inderdaad.quote:
Het was gewoon een wedstrijd van wie de kansen pakt. Pennetta pakte maar 1 van haar 10 breakmogelijkheden, terwijl Mauresmo met 3 uit 6 veel beter daarmee omging. Zo makkelijk was het zeker niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Mauresmo wint vrij eenvoudig met goed tennis van Pennetta in 2 sets.
Nou ja, als je maar 1 keer gebroken wordt (ondanks het aantal kansen) is dat imo redelijk makkelijk. Ze werkte ze bijna allemaal ook met een sterke service weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het was gewoon een wedstrijd van wie de kansen pakt. Pennetta pakte maar 1 van haar 10 breakmogelijkheden, terwijl Mauresmo met 3 uit 6 veel beter daarmee omging. Zo makkelijk was het zeker niet.
Sabine staat echt goed te tennissen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Roddick heeft die rare kwaliteit zijn tegenstanders sympatiek te laten lijken. Bemerk dat ik Melzer aan het supporten ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Okidoki dan, 4 setter
[..]
Rodlul saai vinden is unisexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer, lelijke schat met kwaliteit verliest weer van zo'n sletquote:
Die gewoon veel beter was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer, lelijke schat met kwaliteit verliest weer van zo'n slet![]()
[ afbeelding ]
Zou wel vet zijn als de eerste partij onder dat dak een partij van Murray is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Regen dreigt sterk nu trouwens.
Radwanska door in 2 setjes. Safina nu een break voor tegen Flipkens die een SP had. *6-5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |