Ze speelde niet erg slecht, maar tegenover Venus kwam ze denk ik toch tekort. Ze is tijdens haar service games gewoon niet constant genoeg en daar weet iedereen wel van te profiteren.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef kevin_ het volgende:
Wat jammer zeg van Ana. Het kon nog wel een leuke wedstrijd worden, want slecht speelde ze niet.
Waarom die handdoekquote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blessure opgelopen bij haar eigen opslag. Ze sloeg een ace en tijdens de landing ging er iets verkeerd.
Daar ging je uitspraak niet overquote:Op maandag 29 juni 2009 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, die enige break van de partij was volledig op eigen kracht.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, die enige break van de partij was volledig op eigen kracht.![]()
Heren, mag ik jullie uitnodigen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar ging je uitspraak niet over![]()
Je suggereert dat Soders ontzag heeft voor Fed omdat ie in jouw ogen paradeert met zijn tas en kleding
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel omdat hij 'Federer' is en Soderling inderdaad ontzag voor hem heeft/ een andere mentale block heeft. Zijn kleding of tas doet er niet toe, dat was poetische vrijheid.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar ging je uitspraak niet over![]()
Je suggereert dat Soders ontzag heeft voor Fed omdat ie in jouw ogen paradeert met zijn tas en kleding
Ok.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel omdat hij 'Federer' is en Soderling inderdaad ontzag voor hem heeft/ een andere mentale block heeft. Zijn kleding of tas doet er niet toe, dat was poetische vrijheid.
Er is maar 1 minibreak geweestquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snap jij de tennisregels überhaupt wel?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snap jij de tennisregels überhaupt wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |