www.wimbledon2009.nlquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:11 schreef Wilskracht het volgende:
iemand een kanaal waar ik Wozniacki kan kijken.
Sport1 kiest voor Stepanek en de overige partijen
http://www.net5.nl/web/show/id=488556/langid=43quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:11 schreef Wilskracht het volgende:
op wimbledon2009.nl kun je alle partijen zien dacht ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:11 schreef Wilskracht het volgende:
Ik zei eerder alquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:21 schreef qonmann het volgende:
De andere Serviche ook op de baan :
Melanie Oudin(USA) - Jelena Jankovic(SRB)
Leve de streams
Hij staat iig al met *2-1 achter, maar ik zie er weinig van moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ferrer zou wat moeilijk bewegen door een blessure, is daar al wat van te zien?
Je gaat me niet zeggen dat je Stosur voor het eerst ziet spelen nu?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een lelijkerd zeg die Australische..
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:18 schreef Ambrosius het volgende:
BBC is vast begonnen met een voorbeschouwing op Murray.
Die umpire deed dat gisteren ook al twee keer verkeerd, ze is niet bepaald in vorm.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:31 schreef qonmann het volgende:
Een umpire die ten onrechte overrulet bij Ana..
Ja, het is wel echt heel extreem dit jaarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:18 schreef Ambrosius het volgende:
BBC is vast begonnen met een voorbeschouwing op Murray.
Ja, Troicki heeft een big serve zeggen ze al. Hij kan een redelijk potje serveren ja, maar komt ook op dat gebied niet eens in de buurt van Murray. Op geen enkel vlak komt hij bij Murray in de buurt, het zou me verbazen als hij meer dan 9 games wint.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, het is wel echt heel extreem dit jaarOok niet heel vreemd natuurlijk....maar om dan meteen wandelingetjes te gaan maken met Troicki en zo....Als Murray meer dan 4 games verliest in een set is dat slecht, maar zij bijven zeggen dat het natuurlijk heel lastig gaat worden en zo
Ik snap niet dat er mensen naar Net 5 blijven kijken..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik word gek van dat THE WORLD IS MINE van Gilette elke 5min
Waar anders ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen naar Net 5 blijven kijken..
Set Ana.
Verademing t.o.v. RTL5.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen naar Net 5 blijven kijken..
Set Ana.
Kijk Ana op TV en Jelena op de streamsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verademing t.o.v. RTL5.
Commentaar is ook goed.
Haha, sorry.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verademing t.o.v. RTL5.
Commentaar is ook goed.
Had je goed voorspeld !quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef TheArt het volgende:
Och wat zonde van deze game. Melanie toch een SP gehad, maar nu een tiebreak dus. Wat heeft Jankovic het moeilijk.
Nogal ja. Altijd wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef borisz het volgende:
Sport Saturday natuurlijk.
Tradities in Engeland zijn heilig.
Step wint de set toch met 7-5, maar waggelt over de baan (al doet 'ie dat altijdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet hem gewoon zijn knie sparen tijdens het serveren.
Isabelle ja, die Australischequote:
Hij speelt gewoon door in de hoop op regen; 5-7 6-0 6-0 6-0 voor Ferrer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
Toch de set voor Jankovic, die zal nu wel weglopen in de tweede.
Geef maar gewoon op Stippel, dit is niks.
Vast wel. Maar eigenlijk heb ik meer gehoord van Lesley Kerkhove en Richelle nogwattes. Maar met talentjes weet je het nooit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Is die Van der Meet een talentje eigenlijk
Van de Nederlandse junioren die meedoen, is Hogenkamp veruit het grootste talent. Dat is duidelijk. Van der Meet is een jaar ouder, maar is een stukje minder ver, al is ze dit jaar best goed bezig. Kerkhove is ook een stuk getalenteerder dan Van der Meet, maar is erg blessuregevoelig. Lemoine zit een beetje tussen Kerkhove en Van der Meet in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Is die Van der Meet een talentje eigenlijk
Ok thanks... zou leuk zijn als een van die meiden Rus en Misa achterna kunnenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van de Nederlandse junioren die meedoen, is Hogenkamp veruit het grootste talent. Dat is duidelijk. Van der Meet is een jaar ouder, maar is een stukje minder ver, al is ze dit jaar best goed bezig. Kerkhove is ook een stuk getalenteerder dan Van der Meet, maar is erg blessuregevoelig. Lemoine zit een beetje tussen Kerkhove en Van der Meet in.
Ze wint de eerste set intussen met 6-3
Ik wil niet claimen dat alleen ik er wat van mag zeggen, want dat is absoluut niet zo. Maar als je de naam van Richel Hogenkamp niet eens op kan lepelen, denk ik niet dat je echt recht hebt om er wat van te zeggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:40 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Vast wel. Maar eigenlijk heb ik meer gehoord van Lesley Kerkhove en Richelle nogwattes. Maar met talentjes weet je het nooit.[michaëlla krajicek & thiemo de bakker]
Richel zou dat in principe moeten kunnen, al weet je nooit hoe een carrière verloopt. Lesley heeft het ook in zich als ze een jaar steady blijft tennissen en dan bedoel ik zonder kwaaltjes/blessures e.d.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok thanks... zou leuk zijn als een van die meiden Rus en Misa achterna kunnen
Dus ik heb geen recht van spreken over een onderwerp omdat ik een naam niet weet? Mij schoot me toevallig haar achternaam niet te binnen, maar ik dacht 'posten maar'. Nee inderdaad, ik volg het niet op de voet, maar dat betekent nog niet dat ik er niks over mag zeggen zoals jij beweert.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil niet claimen dat alleen ik er wat van mag zeggen, want dat is absoluut niet zo. Maar als je de naam van Richel Hogenkamp niet eens op kan lepelen, denk ik niet dat je echt recht hebt om er wat van te zeggen.
Op de trainingsbaan?quote:
TV vraagt wat informatie. Dan heeft het weinig zin om hem te informeren als je het niet bepaald op de voet volgt en de meisjes zelfs nog nooit hebt zien spelen. Maar goed, je moest het ook niet zien als een aanval, het was gewoon een kanttekening.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:48 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Dus ik heb geen recht van spreken over een onderwerp omdat ik een naam niet weet? Mij schoot me toevallig haar achternaam niet te binnen, maar ik dacht 'posten maar'. Nee inderdaad, ik volg het niet op de voet, maar dat betekent nog niet dat ik er niks over mag zeggen zoals jij beweert.
Heb jij gelijk in. Mag ik wel zeggen dat van der Meet nu een break achterstaat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
TV vraagt wat informatie. Dan heeft het weinig zin om hem te informeren als je het niet bepaald op de voet volgt en de meisjes zelfs nog nooit hebt zien spelen. Maar goed, je moest het ook niet zien als een aanval, het was gewoon een kanttekening.
Caro gaat lekker
Dat keur ik goedquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:56 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Heb jij gelijk in. Mag ik wel zeggen dat van der Meet nu een break achterstaat?
Ik dacht dat het de buurvrouw wasquote:
Vond ik ook tof ja. Goed om te laten zien dat er wel wat talent rondloopt. NL proftennis kan wel een imagoboost gebruiken en het is toch een beetje de taak van de media om dat wat te verbeteren, voorzover mogelijk natuurlijk, het hangt toch van de prestaties af.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:56 schreef TheArt het volgende:
Leuk dat ze bij Net5 ook wat beelden lieten zien van Richel en Kiwi
Tsja eigenlijk is het volstrekt oneerlijke concurrentie op grasquote:
iddquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:02 schreef qonmann het volgende:
weer dat denigrerende bokito ..typ toch gewoon Venus..
Met wat finesse zou je toch ook genoeg moeten kunnen bereiken. Laten wequote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk is het volstrekt oneerlijke concurrentie op grasDie bokito's slaan 20x harder dan de rest. Enige techniek of andere kwaliteiten zijn daar niet voor nodig, gewoon hard beuken is voldoende
Als jij je er aan irriteert, wil ik dat wel doen hoor. Maar dat geluid, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:02 schreef qonmann het volgende:
weer dat denigrerende bokito ..typ toch gewoon Venus..
Tuurlijk kom je met heel veel balgevoel ook ver. Maar op gras is het vooral bij de vrouwen onmogelijk om met voornamelijk finesse van dit geweld te winnen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met wat finesse zou je toch ook genoeg moeten kunnen bereiken. Laten weSantoro
even als voorbeeld nemen bij de mannen
Enige wat Williams vandaag slecht doet is haar eerste service, dat is wat mager vandaag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk is het volstrekt oneerlijke concurrentie op grasDie bokito's slaan 20x harder dan de rest. Enige techniek of andere kwaliteiten zijn daar niet voor nodig, gewoon hard beuken is voldoende
Absoluut. Als je nummer 1 was bij de junioren, kan je echt goed tennissen en de meeste van dat soort talenten breken bij de vrouwen ook echt door, i.t.t. tot bij de mannen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
Break Oudin! *6-5 voor in de tweede, leuke speelster zeg.
Is dat verschil echt zo groot? Ik weet wel dat het dus, zoals je min of meer al aangeeft, bij de mannen echt vaak maar weinig zegt, maar bij de vrouwen dus wel? Kan zo snel niet echt lijstjes vinden ofzo, maar ben wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Als je nummer 1 was bij de junioren, kan je echt goed tennissen en de meeste van dat soort talenten breken bij de vrouwen ook echt door, i.t.t. tot bij de mannen.
Er zijn er nog wel wat die er hard aan zitten te komen en die ook bij de junioren goed presteren/presteerden.
Het verschil is wel duidelijk aanwezig ja. De vrouwen breken ook echt op jongere leeftijd door, wat toch wel duidelijk maakt dat de stap tussen junioren en senioren minder groot is dan bij de mannen. Bij de mannen ligt de kwaliteit in de breedte ook een stuk hoger. Je ziet er ook niet veel die daar de rankings echt bestormen. Je hebt er wel, maar dat zijn echt de grote talenten die er sowieso wel doorkomen. De meesten bewandelen echt de weg van de geleidelijkheid. Wat betreft de lijstjes, ik zal zo wel even vergelijkingsmateriaal voor je zoekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat verschil echt zo groot? Ik weet wel dat het dus, zoals je min of meer al aangeeft, bij de mannen echt vaak maar weinig zegt, maar bij de vrouwen dus wel? Kan zo snel niet echt lijstjes vinden ofzo, maar ben wel nieuwsgierig
Thanksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het verschil is wel duidelijk aanwezig ja. De vrouwen breken ook echt op jongere leeftijd door, wat toch wel duidelijk maakt dat de stap tussen junioren en senioren minder groot is dan bij de mannen. Bij de mannen ligt de kwaliteit in de breedte ook een stuk hoger. Je ziet er ook niet veel die daar de rankings echt bestormen. Je hebt er wel, maar dat zijn echt de grote talenten die er sowieso wel doorkomen. De meesten bewandelen echt de weg van de geleidelijkheid. Wat betreft de lijstjes, ik zal zo wel even vergelijkingsmateriaal voor je zoeken
quote:1 Gael MONFILS (FRA)
2 Eduardo SCHWANK (ARG)
3 Brendan EVANS (USA)
4 Woong-Sun JUN (KOR)
5 Sun-Yong KIM (KOR)
6 Mischa ZVEREV (GER)
7 Pablo ANDUJAR (ESP)
8 Scott OUDSEMA (USA)
9 Lukas LACKO (SVK)
10 Rafael AREVALO (ESA)
2005: 4 bij de mannen en 8,5 bij de vrouwen (Glatch staat inmiddels op de rand van de top-100)quote:1 Michaella KRAJICEK (NED)
2 Kateryna BONDARENKO (UKR)
3 Shahar PEER (ISR)
4 Victoria AZARENKA (BLR)
5 Yung-Jan CHAN (TPE)
6 Monica NICULESCU (ROU)
7 Marina ERAKOVIC (NZL)
8 Olga GOVORTSOVA (BLR)
9 Irina KOTKINA (RUS)
10 Wen-Hsin HSU (TPE)
quote:1 Donald YOUNG (USA)
2 Marin CILIC (CRO)
3 Ryan SWEETING (USA)
4 Jeremy CHARDY (FRA)
5 Leonardo MAYER (ARG)
6 Robin HAASE (NED)
7 Robin ROSHARDT (SUI)
8 Niels DESEIN (BEL)
9 Thiemo DE BAKKER (NED)
10 Andre MIELE (BRA)
2006: nog geen mannen en al wel 5 vrouwenquote:1 Victoria AZARENKA (BLR)
2 Agnes SZAVAY (HUN)
3 Agnieszka RADWANSKA (POL)
4 Caroline WOZNIACKI (DEN)
5 Dominika CIBULKOVA (SVK)
6 Iona-Raluca OLARU (ROU)
7 Alexandra DULGHERU (ROU)
8 Alexa GLATCH (USA)
9 Yung-Jan CHAN (TPE)
10 Mihaela BUZARNESCU (ROU)
quote:1 Thiemo DE BAKKER (NED)
2 Nicolas SANTOS (BRA)
3 Martin KLIZAN (SVK)
4 Jonathan EYSSERIC (FRA)
5 Petru-Alexandru LUNCANU (ROU)
6 Dusan LOJDA (CZE)
7 Alexandre SIDORENKO (FRA)
8 Luka BELIC (CRO)
9 Kellen DAMICO (USA)
10 Pavel CHEKHOV (RUS)
2007: 0 mannen en 3 vrouwen + 5 anderen die al tussen 200 en 100 staan.quote:1 Anastasia PAVLYUCHENKOVA (RUS)
2 Caroline WOZNIACKI (DEN)
3 Ksenia MILEVSKAYA (BLR)
4 Ayumi MORITA (JPN)
5 Sharon FICHMAN (CAN)
6 Kristina ANTONIYCHUK (UKR)
7 Julia COHEN (USA)
8 Urszula RADWANSKA (POL)
9 Sorana CIRSTEA (ROU)
10 Nikola HOFMANOVA (AUT)
quote:1 Ricardas BERANKIS (LTU)
2 Uladzimir IGNATIK (BLR)
3 Matteo TREVISAN (ITA)
4 Jonathan EYSSERIC (FRA)
5 Fernando ROMBOLI (BRA)
6 Stephane PIRO (FRA)
7 Thomas FABBIANO (ITA)
8 Roman JEBAVY (CZE)
9 Ricardo URZUA-RIVERA (CHI)
10 John-Patrick SMITH (AUS)
quote:1 Urszula RADWANSKA (POL)
2 Anastasia PAVLYUCHENKOVA (RUS)
3 Kristina KUCOVA (SVK)
4 Melanie OUDIN (USA)
5 Anastasia PIVOVAROVA (RUS)
6 Ksenia PERVAK (RUS)
7 Kurumi NARA (JPN)
8 Ksenia LYKINA (RUS)
9 Nikola HOFMANOVA (AUT)
10 Madison BRENGLE (USA)
Toch gewoon in 2 sets voor Venus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
Set Berdych, Venus ondertussen 3 games op rij verloren, zou me niet eens verbazen als het nog gewoon een derde set wordt.
Dat is inderdaad een wereld van verschil zeg. Het valt me wel op dat bij de meisjes vaak genoeg meerdere jaren enkele dezelfde spelers in de top 10 hebben ,terwijl dit bij de mannen nagenoeg nooit zo is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:41 schreef TheArt het volgende:
Ik leg de grens wat betreft doorbreken even op top-100. De lijstjes zijn de top-10 aan het einde van het jaar bij de junioren.
2004: 4 mannen die door zijn gebroken en 8 vrouwen.
[..]
[..]
2005: 4 bij de mannen en 8,5 bij de vrouwen (Glatch staat inmiddels op de rand van de top-100)
[..]
[..]
2006: nog geen mannen en al wel 5 vrouwen
[..]
[..]
2007: 0 mannen en 3 vrouwen + 5 anderen die al tussen 200 en 100 staan.
[..]
[..]
Gezien het weer zou dat mij niets verbazen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, van verschillende banen knallen de beelden er ineens uit, zou er onweer aankomen?
Dat moet wel veel pijn doen dan bij Hewitt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:55 schreef RayMania het volgende:
Publiek bij Hewitt - Petzschner op de handen van Hewitt.
Kirilenko flikkeren ze er toch uit omdat ze er elke keer vroeg uitvliegtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Team Adidas heeft alleen maar lekkere wijven! Kirilenko, Ivanovic, Cirstea en Mirza (in iets mindere mate dan), dat doet Groeneveld leuk
En dan hebben ze zijn bijna-achternaamgenoot ook nogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Team Adidas heeft alleen maar lekkere wijven! Kirilenko, Ivanovic, Cirstea en Mirza (in iets mindere mate dan), dat doet Groeneveld leuk
Die begeleiden ze niet. Anna-Lena speelt alleen in outfit van Adidas. Zoals ik zei, begeleiden ze wel een andere Duitse, Lisicki.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan hebben ze zijn bijna-achternaamgenoot ook nog
[ afbeelding ]
Wel toevallig dat hij haar dan vergeet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan hebben ze zijn bijna-achternaamgenoot ook nog
[ afbeelding ]
quote:
Wimbledon: Jankovic struikelt over ongeplaatste Oudin
Tell-a-Friend print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Tennisnieuws > Wimbledon - Datum: 27-jun-2009 16:02
Voor Jelena Jankovic is het toernooi van Wimbledon al na drie rondes afgelopen. De Servische had het zaterdag erg lastig tegen de ongeplaatste Melanie Oudin uit Amerika en verloor: 7-6, 5-7 en 2-6.
Jankovic, de nummer zes van de plaatsingslijst, werd in 2006, 2007 en 2008 uitgeschakeld in de vierde ronde van het grastoernooi in de Engelse hoofdstad. (JvE)
Dat begreep je inderdaad verkeerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zei Elthing, dat Muster dood is? Of begreep ik het verkeerd?
Was vorig jaar overleden?!?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:26 schreef Szura het volgende:
Ik verwacht dat Cilic als eerste verzaakt met zijn service
Je maakt wat mee jongenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Die vriendin van Haas.![]()
Laatst wees een vriend van me naar een niet-leuk meisje en zei hij "Is dat niks voor jou." Ik zei "Dan heb ik nog liever dat je me levend begraaft."
En nog maar een keer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:36 schreef Szura het volgende:
Cilic kluns die bal moet je maken
Break die mof ff terug
En we gaan vrolijk verderquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
Roddick pakt de eerste set in de tie-break
Deed een Gonzootjequote:
Favoriete speler? Door zijn geweldige uitstraling of zijn geweldige variatie en techniek?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:39 schreef Szura het volgende:
Compleet onnodig dat gameverlies van Cilic.
Een van m'n favoriete spelers eruit
Haha echt hè. Snap ook niet dat je specifiek van hem fan kunt zijn, maar goed, dat hebben genoeg mensen hier ook gezegd over Del Potroquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:45 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Favoriete speler? Door zijn geweldige uitstraling of zijn geweldige variatie en techniek?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. Heeft iemand Susi al uitgelegd wat een mannelijke WTA hoer is ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Shit !quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgens mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. Heeft iemand Susi al uitgelegd wat een mannelijke WTA hoer is ?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Geen teken meer van een blessure bij de stippel trouwens aan zijn vreugdedansjes, worm en jump over het net te zien
Stelletje postjostiesquote:
Wrom !?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Saaie wedstrijd eigenlijk bij Roddick-Melzer.
Wawrinka maakt een rebreak naar 4-4.
Omdat niemand in de problemen komt op service en de helft van de punten een ace is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wrom !?
Tis net begonnen en Rodd heeft echt wel wat meer in huis dan Karlo ?
Tsja, maar beter dan een WTA hoeren pot, of een tegenstanderquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat niemand in de problemen komt op service en de helft van de punten een ace is?
Ik denk dat jullie dat onderschatten ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:45 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Favoriete speler? Door zijn geweldige uitstraling of zijn geweldige variatie en techniek?
Nee. Puntje 1, 4 en 5 kloppen niet welteverstaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
Idee:
- Davy , Stippel en Stan presteren vaak na 2/3 partijenen opeens weinig meer.
- Sub toppers zijn bijna altijd na 2x een 5 setter daarna out
- Subtoppers die na winst ATP volgend toernooi spelen gaan er meestal uit in eerste ronde
- Karlo en Stippel geven vaak op
- Djoko tankt het meest
Klopt dit ?
kenners, joehoe !!!![]()
Wo bist du ?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Geen teken meer van een blessure bij de stippel trouwens aan zijn vreugdedansjes, worm en jump over het net te zien
Thx !quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee. Puntje 1, 4 en 5 kloppen niet welteverstaan.
Nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !
2 van de 5 goed![]()
( ook niet, buiten WD nu ?)
quote:
Volgende ronde tegen Stippelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
Petzschner slaat een lijnrechter omver.
GSM Hewitt ook meteen, weer simpel.
Jomanda momentjequote:
3x Raden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom speelt Roddick met rouwbanden om?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zijn het echt rouwbanden? Ik dacht dat ik een grapje maakte.
Ik vind het een enge foto. Ga ik vannacht weer naar van dromen.quote:
Waanzinnige forehandreturn inderdaad.quote:
Het was gewoon een wedstrijd van wie de kansen pakt. Pennetta pakte maar 1 van haar 10 breakmogelijkheden, terwijl Mauresmo met 3 uit 6 veel beter daarmee omging. Zo makkelijk was het zeker niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Mauresmo wint vrij eenvoudig met goed tennis van Pennetta in 2 sets.
Nou ja, als je maar 1 keer gebroken wordt (ondanks het aantal kansen) is dat imo redelijk makkelijk. Ze werkte ze bijna allemaal ook met een sterke service weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het was gewoon een wedstrijd van wie de kansen pakt. Pennetta pakte maar 1 van haar 10 breakmogelijkheden, terwijl Mauresmo met 3 uit 6 veel beter daarmee omging. Zo makkelijk was het zeker niet.
Sabine staat echt goed te tennissen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Roddick heeft die rare kwaliteit zijn tegenstanders sympatiek te laten lijken. Bemerk dat ik Melzer aan het supporten ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Okidoki dan, 4 setter
[..]
Rodlul saai vinden is unisexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer, lelijke schat met kwaliteit verliest weer van zo'n sletquote:
Die gewoon veel beter was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer, lelijke schat met kwaliteit verliest weer van zo'n slet![]()
[ afbeelding ]
Zou wel vet zijn als de eerste partij onder dat dak een partij van Murray is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Regen dreigt sterk nu trouwens.
Radwanska door in 2 setjes. Safina nu een break voor tegen Flipkens die een SP had. *6-5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |