Toch gewoon in 2 sets voor Venus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
Set Berdych, Venus ondertussen 3 games op rij verloren, zou me niet eens verbazen als het nog gewoon een derde set wordt.
Dat is inderdaad een wereld van verschil zeg. Het valt me wel op dat bij de meisjes vaak genoeg meerdere jaren enkele dezelfde spelers in de top 10 hebben ,terwijl dit bij de mannen nagenoeg nooit zo is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:41 schreef TheArt het volgende:
Ik leg de grens wat betreft doorbreken even op top-100. De lijstjes zijn de top-10 aan het einde van het jaar bij de junioren.
2004: 4 mannen die door zijn gebroken en 8 vrouwen.
[..]
[..]
2005: 4 bij de mannen en 8,5 bij de vrouwen (Glatch staat inmiddels op de rand van de top-100)
[..]
[..]
2006: nog geen mannen en al wel 5 vrouwen
[..]
[..]
2007: 0 mannen en 3 vrouwen + 5 anderen die al tussen 200 en 100 staan.
[..]
[..]
Gezien het weer zou dat mij niets verbazen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, van verschillende banen knallen de beelden er ineens uit, zou er onweer aankomen?
Dat moet wel veel pijn doen dan bij Hewitt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:55 schreef RayMania het volgende:
Publiek bij Hewitt - Petzschner op de handen van Hewitt.
Kirilenko flikkeren ze er toch uit omdat ze er elke keer vroeg uitvliegtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Team Adidas heeft alleen maar lekkere wijven! Kirilenko, Ivanovic, Cirstea en Mirza (in iets mindere mate dan), dat doet Groeneveld leuk
En dan hebben ze zijn bijna-achternaamgenoot ook nogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Team Adidas heeft alleen maar lekkere wijven! Kirilenko, Ivanovic, Cirstea en Mirza (in iets mindere mate dan), dat doet Groeneveld leuk
Die begeleiden ze niet. Anna-Lena speelt alleen in outfit van Adidas. Zoals ik zei, begeleiden ze wel een andere Duitse, Lisicki.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan hebben ze zijn bijna-achternaamgenoot ook nog
[ afbeelding ]
Wel toevallig dat hij haar dan vergeet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan hebben ze zijn bijna-achternaamgenoot ook nog
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |