Ja, Troicki heeft een big serve zeggen ze al. Hij kan een redelijk potje serveren ja, maar komt ook op dat gebied niet eens in de buurt van Murray. Op geen enkel vlak komt hij bij Murray in de buurt, het zou me verbazen als hij meer dan 9 games wint.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, het is wel echt heel extreem dit jaarOok niet heel vreemd natuurlijk....maar om dan meteen wandelingetjes te gaan maken met Troicki en zo....Als Murray meer dan 4 games verliest in een set is dat slecht, maar zij bijven zeggen dat het natuurlijk heel lastig gaat worden en zo
Ik snap niet dat er mensen naar Net 5 blijven kijken..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik word gek van dat THE WORLD IS MINE van Gilette elke 5min
Waar anders ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen naar Net 5 blijven kijken..
Set Ana.
Verademing t.o.v. RTL5.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen naar Net 5 blijven kijken..
Set Ana.
Kijk Ana op TV en Jelena op de streamsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verademing t.o.v. RTL5.
Commentaar is ook goed.
Haha, sorry.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verademing t.o.v. RTL5.
Commentaar is ook goed.
Had je goed voorspeld !quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef TheArt het volgende:
Och wat zonde van deze game. Melanie toch een SP gehad, maar nu een tiebreak dus. Wat heeft Jankovic het moeilijk.
Nogal ja. Altijd wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef borisz het volgende:
Sport Saturday natuurlijk.
Tradities in Engeland zijn heilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |