Vast wel. Maar eigenlijk heb ik meer gehoord van Lesley Kerkhove en Richelle nogwattes. Maar met talentjes weet je het nooit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Is die Van der Meet een talentje eigenlijk
Van de Nederlandse junioren die meedoen, is Hogenkamp veruit het grootste talent. Dat is duidelijk. Van der Meet is een jaar ouder, maar is een stukje minder ver, al is ze dit jaar best goed bezig. Kerkhove is ook een stuk getalenteerder dan Van der Meet, maar is erg blessuregevoelig. Lemoine zit een beetje tussen Kerkhove en Van der Meet in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Is die Van der Meet een talentje eigenlijk
Ok thanks... zou leuk zijn als een van die meiden Rus en Misa achterna kunnenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van de Nederlandse junioren die meedoen, is Hogenkamp veruit het grootste talent. Dat is duidelijk. Van der Meet is een jaar ouder, maar is een stukje minder ver, al is ze dit jaar best goed bezig. Kerkhove is ook een stuk getalenteerder dan Van der Meet, maar is erg blessuregevoelig. Lemoine zit een beetje tussen Kerkhove en Van der Meet in.
Ze wint de eerste set intussen met 6-3
Ik wil niet claimen dat alleen ik er wat van mag zeggen, want dat is absoluut niet zo. Maar als je de naam van Richel Hogenkamp niet eens op kan lepelen, denk ik niet dat je echt recht hebt om er wat van te zeggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:40 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Vast wel. Maar eigenlijk heb ik meer gehoord van Lesley Kerkhove en Richelle nogwattes. Maar met talentjes weet je het nooit.[michaëlla krajicek & thiemo de bakker]
Richel zou dat in principe moeten kunnen, al weet je nooit hoe een carrière verloopt. Lesley heeft het ook in zich als ze een jaar steady blijft tennissen en dan bedoel ik zonder kwaaltjes/blessures e.d.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok thanks... zou leuk zijn als een van die meiden Rus en Misa achterna kunnen
Dus ik heb geen recht van spreken over een onderwerp omdat ik een naam niet weet? Mij schoot me toevallig haar achternaam niet te binnen, maar ik dacht 'posten maar'. Nee inderdaad, ik volg het niet op de voet, maar dat betekent nog niet dat ik er niks over mag zeggen zoals jij beweert.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil niet claimen dat alleen ik er wat van mag zeggen, want dat is absoluut niet zo. Maar als je de naam van Richel Hogenkamp niet eens op kan lepelen, denk ik niet dat je echt recht hebt om er wat van te zeggen.
Op de trainingsbaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |