"op deze manier"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef dagdag het volgende:
Wut
Die dus. Heeft aangegeven per direct op zwart te willen. Het is altijd een beetje jammer dat mensen op deze manier weg willen, maar dat kunnen we blijkbaar niet tegenhouden.
Have fun in zwart Hara
Heb hier de vragenlijst liggen, en stond erinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als vragen of ik seks met m'n moeder wil of m'n vader wil vermoorden.
Het schijnt dat ze vaak met remlof werd gezien, en yvonne jaloers was gewordenquote:
Duidelijk het tweede, je ma is niet zo goed in bed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als vragen of ik seks met m'n moeder wil of m'n vader wil vermoorden.
goedemiddag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze vaak met remlof werd gezien, en yvonne jaloers was geworden
Wat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef dagdag het volgende:
Wut
Die dus. Heeft aangegeven per direct op zwart te willen. Het is altijd een beetje jammer dat mensen op deze manier weg willen, maar dat kunnen we blijkbaar niet tegenhouden.
Have fun in zwart Hara
Heb je een lekkere moeder?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Ik kan er ook bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mehh, ik ook.Laatste paar biertjes waren lauw, goddamnit.
Wij gisteren naar examenfeest met flessen whiskey en bier en paar zonder licht.. Werden we aangehouden toen we weer de tunnel uit reden dus nog even snel de flessen weggezet op een plek die achteraf iedereen kon zien vanaf dat busjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mehh, ik ook.Laatste paar biertjes waren lauw, goddamnit.
En dan bier drinken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Ik kan er ook bij.![]()
Vanavond wel een ganz geil feestje in Utrecht echter.
Haha, tof. Wat voor feestje is het?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Ik kan er ook bij.![]()
Vanavond wel een ganz geil feestje in Utrecht echter.
Haha, wtf.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wij gisteren naar examenfeest met flessen whiskey en bier en paar zonder licht.. Werden we aangehouden toen we weer de tunnel uit reden dus nog even snel de flessen weggezet op een plek die achteraf iedereen kon zien vanaf dat busje
Moesten blazen maar omdat we zo netjes waren blies iedereen A.. geen idee hoe
Maar geloof er niks van want dronken al bier vanaf 6 uur en daarna flink wat whiskey.. misschien omdat we zo beleefd waren zei die dat we a bliezen zodat we niet naar bureau moestenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, tof. Wat voor feestje is het?
[..]
Haha, wtf.
Tja, als die gasten een goede bui hebben dan doen ze dat wel eens, ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar geloof er niks van want dronken al bier vanaf 6 uur en daarna flink wat whiskey.. misschien omdat we zo beleefd waren zei die dat we a bliezen zodat we niet naar bureau moesten
En waarom dan wel?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
Als het zondag gaat regenen, steek ik een dolk in Gods rug.
IK WIL BLIJVEN LEVEN!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
Als het zondag gaat regenen, steek ik een dolk in Gods rug.
Als je m'n vader wat aandoet, dude, dan ga je er aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat een beetje dreigen nooit kwaad kan. Houdt Hem scherp.
Jezus, wat een slechte grap.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je m'n vader wat aandoet, dude, dan ga je er aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezus, wat een slechte grap.Een collega noemt me Jezus, omdat hij vindt dat ik op hem lijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een collega doet je zus, omdat hij vindt dat ik op jou lijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een collega noemt me Jezus, omdat hij vindt dat ik op hem lijk.
Oh ja?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Een collega doet je zus, omdat hij vindt dat ik op jou lijk.
Gast.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:53 schreef IQM het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik hier een vermakelijk grapje heb gemaakt.
Zoveel diepere lagen en betekenissen. En dan die asterisk, die speels verwijst naar de instant rimshot. Koude rillingen van genot gingen over mijn piemeltje.quote:
Ik vind eigenlijk serieus dat je best wel op Jezus lijkt jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een collega noemt me Jezus, omdat hij vindt dat ik op hem lijk.
M'n haar is langer en m'n baard is groter nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk serieus dat je best wel op Jezus lijkt ja
En je daden groter.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
M'n haar is langer en m'n baard is groter nu.
Oei oei oeiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
M'n haar is langer en m'n baard is groter nu.
quote:als ik haar zou tegen komen dan wist ik het wel mijn lul zou lang in haar kontje zitten en ze mog me likken en zuigen, ze zal het dan nooit meer vergeten hahahah
quote:ik zou haar in haar kontje pakken en ze mag me likken en ik zou aan haar tieten zuigen
pas maar op lieke
quote:hou van je
quote:ik heb haar gisteravond zitten neuken
zij kwam al na 10minuten klaar
quote:kANKER triest. gaar kankerwijf. gore tieten
quote:helemaal vol bonken met sperma, en lkkr die tiete likke kankergeile teef.
Et cetera...quote:Mag ik ze is voelen. En zuige??
Mag jij me pijpee
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)nd-de-playboy?page=5
Die reacties.
quote:Lekkere kut , behaard , vochtig , stijve tepels.
Mensen ga maar klaar zitten en rukken maar. er komt zo een liter uit.
Vochtige rukgroeten
quote:lieke van lexmond (geen lid):
somige praten dom over mij maar w8 maar als ik in je bed lig
ik
kan goed pijpen joh je wilt niet weten
en mn kut is zoo geil als de weet niet wat
dit is mn nmmr ---: bel maar en ik kom naar je toe met mn snoep string die mag je helemaal af likkn en dan ga aje me lkkr neuekn
k zou jou eg kkhard in je kont neuke krentbol! en lkkr met die tiete spele jatog en dan me kkharde pik in je kuje douwe! en dan spuit ik drie liter!1quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG die mannen weten wel wat vrouwen willen zeg! Ik word er zó geil van.
3 liter?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
k zou jou eg kkhard in je kont neuke krentbol! en lkkr met die tiete spele jatog en dan me kkharde pik in je kuje douwe! en dan spuit ik drie liter!1
Dude, het is je eerste werkdag. Put on your happy face!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Bluhhhhhhhhh, moet straks gaan serveren, in deze hitte.. En het is historisch weekend hieren het restaurant waar ik moet werken zit op het terrein waar dat ook gehouden wordt.. Dus het is ongetwijfeld ook nog eens verschrikkelijk druk
!
Het is niet m'n eerste werkdag, volgens mij krijg ik er zelfs niet eens voor betaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, het is je eerste werkdag. Put on your happy face!
Crazy monkey sex!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arm geitjedat aapje weet wel van aanpakken though
![]()
!
Te meer reden om er vol goede moed tegenaan te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is niet m'n eerste werkdag, volgens mij krijg ik er zelfs niet eens voor betaald.
Het is proefdraaien.
Jaja whatever.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Crazy monkey sex!![]()
[..]
Te meer reden om er vol goede moed tegenaan te gaan.
Nobody said it was easy.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja whatever.
Dus, ik ben niet uitgenodigd bij de laatste 4 kamers van kamernet.nl waar ik op gereageerd had.
Ik begin wanhopig en chagrijnig te worden van dat hele kamer zoek gebeuren!
Je had toch zoveel reacties nog van fokkers enzo? Telefoonnummers van huisbazen? Heb je daar niks aan gehad?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja whatever.
Dus, ik ben niet uitgenodigd bij de laatste 4 kamers van kamernet.nl waar ik op gereageerd had.
Hmja, moet maar.quote:
Ik geloof een verjaardag. Nouja als er maar meisjes zijn vind ik alles goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, tof. Wat voor feestje is het?
[..]
Haha, wtf.
WAAAT? DAT MEEN JE NIET?!?!?! NU GA IK HUILENquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:37 schreef Siniti het volgende:
JOGNENS HEBBEN JULIE ET GEHOORD MICHAEL JACKSON IS DOOD!!!!
Die moet ik nog bellen, ik dacht ik wacht eerst kamernet even af.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je had toch zoveel reacties nog van fokkers enzo? Telefoonnummers van huisbazen? Heb je daar niks aan gehad?
Van kamernet kan je eerlijk gezegd toch ook niet echt enorm veel verwachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die moet ik nog bellen, ik dacht ik wacht eerst kamernet even af.
Ik was net aan het lezen over een topic waarin gevraagd werd hoe je 'melk over datum' in het Engels zegt en mede daardoor las ik 'karnemelk' in plaats van 'kamernet'.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van kamernet kan je eerlijk gezegd toch ook niet echt enorm veel verwachten
Alsof jij die mensen kent. En ja, hoe fucking moeilijk kan het zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie dan?Ik weet wel dat jij er een paar maanden geleden vrij laconiek over deed.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was net aan het lezen over een topic waarin gevraagd werd hoe je 'melk over datum' in het Engels zegt en mede daardoor las ik 'karnemelk' in plaats van 'kamernet'.
Just so you know.
Proefdraai ze.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof jij die mensen kent. En ja, hoe fucking moeilijk kan het zijneen kamer krijgen is ook niet lastig, maar een leuke kamer krijgen wel.
En nu ga ik douchen en omkleden en weg!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Begin je nou meteen maar met baggeren ?
Opzouten.
Ja, maar jij...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb ook 2 weken moeten wachten op mijn flat.
Best een zielig nummer.quote:Michael Jackson - Childhood
Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities...
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...
People say I'm not okay
'Cause I love such elementary things...
It's been my fate to compensate,
for the ChildhoodI've never known...
I'm searching for that wonder in my youth
Like pirates and adventurous dreams,
Of conquest and kings on the throne...
Before you judge me, try hard to love me,
Look within your heart then ask,
People say I'm strange that way
'Cause I love such elementary things,
It's been my fate to compensate,
For the Childhood I've never known...
I'm searching for that wonder in my youth
Like fantastical stories to share
The dreams I would dare, watch me fly...
Before you judge me, try hard to love me.
The painful youth I've had
Have you seen my Childhood....
Dat is ook kut en er is altijd meer vraag dan aanbodquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja whatever.
Geraniums ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dank je
Dadelijk plantjes voor dr halen.
Zo oud is ze nietquote:
Dan niet. Kutmod die je er bent.quote:
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
Ik drink echt nooooit meer, godverdomme wat ben ik brak zeg
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Kom ik daar, is het volgende zaterdag pas![]()
![]()
!
Je maakt in elk geval de indruk dat je wil werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Kom ik daar, is het volgende zaterdag pas![]()
![]()
!
Dat zei m'n moeder ook alquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je maakt in elk geval de indruk dat je wil werken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook kut en er is altijd meer vraag dan aanbod
O en dat werk... Al ga je proefdraaien, volgens mij moeten ze je wel gewoon betalen hoor, zou wat zijn, elke week iemand laten proefdraaien zonder te betalen levert aardig wat op dan.
Volgens mij zijn ze dat gewoon verplicht
quote:Afgelopen week hebben wij zoals je weet een aantal sollicitatiegesprekken gevoerd, waaruit wij een selectie hebben kunnen maken.
Aangezien er uit deze gesprekken een paar geschikte kandidaten naar voren zijn gekomen,waaronder jij, willen wij deze mensen een avondje laten proefdraaien op vrijwillige basis om zo een definitieve keuze te kunnen maken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
!
En de indruk dat je niet al te snugger bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je maakt in elk geval de indruk dat je wil werken.
Lijkt ze toch een heel klein beetje op jou.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En de indruk dat je niet al te snugger bent.
Nee, ik wel donkerder haar dan Bt. Bt is fucking blond!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lijkt ze toch een heel klein beetje op jou.
Is dat even fijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ahh, dan weet je dat als er iets is en je moeder is er niet, dat je naar mij kan komen.
En dat dusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En de indruk dat je niet al te snugger bent.
Nou gewoon, een restaurant.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
Heuy BT, waar ga je werken dan?
Ik heb bij geen enkel restaurant meegemaakt dat ik daar onbetaald proef moest werken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
Heuy BT, waar ga je werken dan?
Ik heb bij geen enkel restaurant meegemaakt dat ik daar onbetaald proef moest werken.
Joah maar wat voor restaurant? Franse keuken, sjiek enz enz.quote:
Vind ook vreemd ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar wat voor restaurant? Franse keuken, sjiek enz enz.
Ik vind het echt raar dat ze onbetaald laten meedraaien, kom op zeg.
Damn you!quote:
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen, maar dat vind ik ook redelijk gek.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar wat voor restaurant? Franse keuken, sjiek enz enz.
Ik vind het echt raar dat ze onbetaald laten meedraaien, kom op zeg.
Dat is kut ja. Wat ook kut is is dat die falers niet in het weekend werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Damn you!
Mijn MacBook moet weer terug naar de reparateur, heb nog steeds last van horizontale strepen op mijn beeldscherm, waarschijnlijk een connector die niet goed aangesloten is oid.
Ik snap best dat ze geen zin hebben in mensen die totaal geen belangstelling hebben en dmv overal 1 keer proef te draaien geld kunnen verdienen maar goed, dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen, maar dat vind ik ook redelijk gek.
Ik vind het nog frappanter dat BT dat vrijwillig accepteertquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen, maar dat vind ik ook redelijk gek.
Klopt. Dan is het erg verleidelijk om die studentenkorting te laten zitten en maar gewoon naar een premium reseller te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Wat ook kut is is dat die falers niet in het weekend werken.
Mwha, ik snap wel dat je dat doet als je graag ergens wilt werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het nog frappanter dat BT dat vrijwillig accepteert
Daar heb ik over getwijfeld inderdaad, maar dat scheelde toch echt teveel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Dan is het erg verleidelijk om die studentenkorting te laten zitten en maar gewoon naar een premium reseller te gaan.
Ja ok, maar ik ben dan ook een kosten/baten persoon. Vrijwillig komt dan ook niet in mijn woordenboek voorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mwha, ik snap wel dat je dat doet als je graag ergens wilt werken.
Ik heb dat dus wel gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik over getwijfeld inderdaad, maar dat scheelde toch echt teveel.
Natuurlijk, maar dan moet je ook naar andere dingen kijken. Je fooi, krijg je dat die avond wel? En wat ga je erna verdienen? Stel dat je bij tent A wel gelijk betaald krijgt maar 7 euro per uur krijgt en bij tent B draai je 1 keer proef en verdien je daarna 8,50 per uur.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik ben dan ook een kosten/baten persoon. Vrijwillig komt dan ook niet in mijn woordenboek voor
Dan zou je middels een kosten/baten patroon erop uitkomen dat 1 dag vrijwillig werken voordeliger isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan moet je ook naar andere dingen kijken. Je fooi, krijg je dat die avond wel? En wat ga je erna verdienen? Stel dat je bij tent A wel gelijk betaald krijgt maar 7 euro per uur krijgt en bij tent B draai je 1 keer proef en verdien je daarna 8,50 per uur.
Voor een kleine 300 euro ben ik bereid te wachten. Al is het verdomd lastig.quote:
Maar dan is het nog steeds vrijwillig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan zou je middels een kosten/baten patroon erop uitkomen dat 1 dag vrijwillig werken voordeliger is
Logisch, ik was ongeveer de helft extra kwijt (iFactors geeft wel enkele procenten studentenkorting).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor een kleine 300 euro ben ik bereid te wachten. Al is het verdomd lastig.
Zuur.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
!
Dan zijn we daar uit. Maar denk je nou echt dat BT zo snugger is om zoeen moeilijke ingewikkelde kosten/'baten analyse te makenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds vrijwillig.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan zijn we daar uit. Maar denk je nou echt dat BT zo snugger is om zoeen moeilijke ingewikkelde kosten/'baten analyse te maken
HAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
!
Lach niet krengquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.!
Dat zou mij ook kunnen overkomen.!
Je hebt het hier wel tegen een rasechte geslaagde E&M'er hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan zijn we daar uit. Maar denk je nou echt dat BT zo snugger is om zoeen moeilijke ingewikkelde kosten/'baten analyse te maken
Geslaagde E&M'ers zijn de beste.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel tegen een rasechte geslaagde E&M'er he
Heul wel! Er stond eerst iets van 'zucht' toch?quote:
Wat ben je toch schattig als je faalt, zou je vaker moeten doen.quote:
Ik hoop dat dit m'n laatste faal is voorlopig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je toch schattig als je faalt, zou je vaker moeten doen.
Nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heul wel! Er stond eerst iets van 'zucht' toch?
*Hap hap*quote:
Hihi, dat wist ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef IQM het volgende:[..]
*Hap hap*
Ik ben toch zelf geslaagd met een E&M-profiel, slome.Vandaar dat ik het zei.
Vriendjespolitiek.quote:
Ik moest nog aan je denken vandaag, toen ik een naakte vriendin van je aan het veroberen was.quote:
Nee, we kraken je wachtwoord en zorgen dat je een permban krijgt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga ook. Bier drinken.
Houden jullie het een beetje netjes, zo zonder mij!
Met 'hij' bedoelde je mij toch?quote:
Ik geloof niet dat ik jou wat vroeg hè?quote:
Ik vraag jou wel wat, namelijk het volgendequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou wat vroeg hè?
En dat was heul niet van m'n eigen moeder aangezien ik het nummer niet in m'n telefoon had staan en m'n moeder niet retarded isquote:Annemhek het telef koste twee euro valt mee he groetjes mama
Wat moet ik hiervan denken?quote:Krentekker
Krentekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag jou wel wat, namelijk het volgende:
Ik kreeg net een smsje met daarin:
[..]
En dat was heul niet van m'n eigen moeder aangezien ik het nummer niet in m'n telefoon had staan en m'n moeder niet retarded isdus ik stuur terug: 'Pardon?'
Krijg ik terug:
[..]
Wat moet ik hiervan denken?
Die dubbelpunt, het lijkt alsof je post niet af is, of dat er een verborgen boodschap in verborgen zit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag jou wel wat, namelijk het volgende:
Ik kreeg net een smsje met daarin:
[..]
En dat was heul niet van m'n eigen moeder aangezien ik het nummer niet in m'n telefoon had staan en m'n moeder niet retarded isdus ik stuur terug: 'Pardon?'
Krijg ik terug:
[..]
Wat moet ik hiervan denken?
Ja, QUEquote:
Nee daar ben ik veel te lief voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die dubbelpunt, het lijkt alsof je post niet af is, of dat er een verborgen boodschap in verborgen zit.
En wat je daar van moet denken? Gewoon helemaal de huid vol schelden!
Dan laat je het erbij zitten en wacht je tot moeders het beseft dat ze een verkeerd nummer heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, QUE?
[..]
Nee daar ben ik veel te lief voor.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Siniti het volgende:
c-c-c-c-combobreaker
Ksst.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:19 schreef Siniti het volgende:
nog een c-c-c-c-combobreaker dan
Op ene meneer Sanders die jouw poepertje aan het uitwonen is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:13 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik wacht nu al negen minuten, maar waar wacht ik nu eigenlijk op?
Ben jij de leukste thuis?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Op ene meneer Sanders die jouw poepertje aan het uitwonen is.![]()
Vind je leuk heh ?!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Siniti het volgende:
c-c-c-c-combobreaker nr 3
Terecht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja maar deze faalde![]()
Ik voel me een verschoppeling
Ja het is me veel te benauwdquote:
Kwaliteit is echt achteruit gegaan, alhoewel het altijd al een bagger kutprogramma is geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laat ze maar lachen, wat een kut-programma, eigenlijk.
quote:
Jij bent zo mogelijk naar vervelender dan die fag die mijn PM box aan het vervuilen is.quote:
Gelukkig kan je er zelf wel om lachen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Op ene meneer Sanders die jouw poepertje aan het uitwonen is.![]()
Ron Brandsteder...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kwaliteit is echt achteruit gegaan, alhoewel het altijd al een bagger kutprogramma is geweest inderdaad.
Blokkeer-functiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent zo mogelijk naar vervelender dan die fag die mijn PM box aan het vervuilen is.
brengt mensen op ideeënquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent zo mogelijk naar vervelender dan die fag die mijn PM box aan het vervuilen is.
Nee, ik ben toch steeds weer benieuwd naar de grote mate van failure in zijn PM.quote:
Ik dacht dat je het leuk vond als ik je PM's stuurde!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier heeft het nog niet geregend in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het is zeker nog warmer in dat limboland van je?
Hier is het 21 graden.
Zweettemperatuur 30 graden
Koude douche helpt![]()
Wel wat minder comfortabel, maar goed.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er zelf wel om lachen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch steeds weer benieuwd naar de grote mate van failure in zijn PM.
Ik haat dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hier heeft het nog niet geregend in ieder geval.
20 graden hier nu.
Luchtvochtigheid 88%.
Dat doe je ook nooit meer nee!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het leuk vond als ik je PM's stuurde!
Inderdaad. Vandaag ook nauwelijks zon geweest eigenlijk, maar het was wel benauwd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat dat.![]()
Van mijn part is het 45 graden, als de luchtvochtigheidsgraad maar niet zo hoog is.
Laat het maar eens goed onweren, dan is het niet meer zo benauwd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaag ook nauwelijks zon geweest eigenlijk, maar het was wel benauwd.
Ik wil zon, en geen bewolking/regen/onweer.
Klopt wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat het maar eens goed onweren, dan is het niet meer zo benauwd.
Vannacht rond tussen 02.00 en 04.00u, want dan sta ik ergens binnen te zuipen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat het maar eens goed onweren, dan is het niet meer zo benauwd.
Beregenen, n00b.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Er komt hier om 21:25 een bui langs als het goed is. Dat wil m'n moeder heel graag want ons gras verdort!
Neeeee.....quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Vannacht rond tussen 02.00 en 04.00u, want dan sta ik ergens binnen te zuipen.
Ik wil niet..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:43 schreef Marurk het volgende:
Morgen: 26.0 °C
Maandag: 27.0 °C
Dinsdag: 28.0 °C
Woensdag: 28.0 °C
Donderdag: 28.0 °C
Vrijdag: 29.0 °C
Zaterdag: 28.0 °C
Zondag: 28.0 °C
Niet met een hoge luchtvochtigheidsgraad.quote:
Stel je niet aan en ga naakt in de tuin liggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet met een hoge luchtvochtigheidsgraad.
Ik ga wel de hele dag in de AH zitten.
You will fail.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:48 schreef Marurk het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog eens gaan leren.
Heb over 1,5 week 2 tentamens, en heb nog geen fuck gedaan door het goede weer.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Stel je niet aan en ga naakt in de tuin liggen.
Makkelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef Siniti het volgende:
in 1.5 week kan je toch wel 2 tentamens leren? toch?
Oh, we hebben het over Marurk.quote:
Maar denk je dat dat gaat lukken als het volgende week vet goed weer wordt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef Siniti het volgende:
Gewoon ff je been brekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar denk je dat dat gaat lukken als het volgende week vet goed weer wordt?
Nou...quote:
Ik klaag altijd dat ik te laat begin of begonnen ben, maar toch haal ik het elke keer weer, wreed genoeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, we hebben het over Marurk.![]()
In dat geval: nee, onmogelijk.
En dan heb je jezelf ervan overtuigd niet naar buiten te gaan omdat gebroken been en ga je lerenquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:54 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik klaag altijd dat ik te laat begin of begonnen ben, maar toch haal ik het elke keer weer, wreed genoeg.
Ligt eraan hoeveel stof je moet doen? Mij zou het niet lukken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef Siniti het volgende:
Dan ga ik gewoon met gebroken been buiten zitten chillen hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dan heb je jezelf ervan overtuigd niet naar buiten te gaan omdat gebroken been en ga je leren
JA DAT ZEG IK TOCH!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gelukkig komt er wel wat regen die kant op.
[ afbeelding ]
Minimale inzet, maximaal resultaat is mijn mottoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:54 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik klaag altijd dat ik te laat begin of begonnen ben, maar toch haal ik het elke keer weer, wreed genoeg.
QFT.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Minimale inzet, maximaal resultaat is mijn motto
Wheelchair.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dan heb je jezelf ervan overtuigd niet naar buiten te gaan omdat gebroken been en ga je leren
3,5 week stof maar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel stof je moet doen? Mij zou het niet lukken.
Heb je hyves toevallig??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
I couldl make you satisfied in everything you do.
Open boek -tentamens...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
3,5 week stof maar.
En andere tentamen is open boek.Dus daar ga ik gewoon met een 2 voor 12-instelling naar toe.
Oh dan moet het denk ik wel lukken, even tanden op elkaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
3,5 week stof maar.
En andere tentamen is open boek.Dus daar ga ik gewoon met een 2 voor 12-instelling naar toe.
Wat een drukke hyves heb jijquote:
Ja het is wel relaxed, maar ik vind het een beetjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wel relaxed toch
Krijg je toch maar 2 studiepunten voor ofzo...
Yeah rly en nu weet ik het zeker dat jij het bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Orly? Druk?Ik ben zelf ook druk, misschien dat het daar door komt.
Staat op prive, je hebt er niets aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef McFearless het volgende:
Wat is jouw hyves dan 4EBE?
Hhih.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yeah rly en nu weet ik het zeker dat jij het bent![]()
Naais
Voeg me dan toe, n00b.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat op prive, je hebt er niets aan
Zometeen is het toch nog de verkeerdequote:
Natuurlijk niet. Kijk fobo en m'n foto's op hyves en je weet dat het die geile McF is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zometeen is het toch nog de verkeerde
Sowieso een erg goed album. Ik luisterde er al naar toen ik elf was ofzo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:
Van The Wall vind ik Mother toch et mooist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |