"op deze manier"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef dagdag het volgende:
Wut
Die dus. Heeft aangegeven per direct op zwart te willen. Het is altijd een beetje jammer dat mensen op deze manier weg willen, maar dat kunnen we blijkbaar niet tegenhouden.
Have fun in zwart Hara
Heb hier de vragenlijst liggen, en stond erinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als vragen of ik seks met m'n moeder wil of m'n vader wil vermoorden.
Het schijnt dat ze vaak met remlof werd gezien, en yvonne jaloers was gewordenquote:
Duidelijk het tweede, je ma is niet zo goed in bed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als vragen of ik seks met m'n moeder wil of m'n vader wil vermoorden.
goedemiddag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze vaak met remlof werd gezien, en yvonne jaloers was geworden
Wat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef dagdag het volgende:
Wut
Die dus. Heeft aangegeven per direct op zwart te willen. Het is altijd een beetje jammer dat mensen op deze manier weg willen, maar dat kunnen we blijkbaar niet tegenhouden.
Have fun in zwart Hara
Heb je een lekkere moeder?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Ik kan er ook bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mehh, ik ook.Laatste paar biertjes waren lauw, goddamnit.
Wij gisteren naar examenfeest met flessen whiskey en bier en paar zonder licht.. Werden we aangehouden toen we weer de tunnel uit reden dus nog even snel de flessen weggezet op een plek die achteraf iedereen kon zien vanaf dat busjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mehh, ik ook.Laatste paar biertjes waren lauw, goddamnit.
En dan bier drinken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Ik kan er ook bij.![]()
Vanavond wel een ganz geil feestje in Utrecht echter.
Haha, tof. Wat voor feestje is het?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Ik kan er ook bij.![]()
Vanavond wel een ganz geil feestje in Utrecht echter.
Haha, wtf.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wij gisteren naar examenfeest met flessen whiskey en bier en paar zonder licht.. Werden we aangehouden toen we weer de tunnel uit reden dus nog even snel de flessen weggezet op een plek die achteraf iedereen kon zien vanaf dat busje
Moesten blazen maar omdat we zo netjes waren blies iedereen A.. geen idee hoe
Maar geloof er niks van want dronken al bier vanaf 6 uur en daarna flink wat whiskey.. misschien omdat we zo beleefd waren zei die dat we a bliezen zodat we niet naar bureau moestenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, tof. Wat voor feestje is het?
[..]
Haha, wtf.
Tja, als die gasten een goede bui hebben dan doen ze dat wel eens, ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar geloof er niks van want dronken al bier vanaf 6 uur en daarna flink wat whiskey.. misschien omdat we zo beleefd waren zei die dat we a bliezen zodat we niet naar bureau moesten
En waarom dan wel?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
Als het zondag gaat regenen, steek ik een dolk in Gods rug.
IK WIL BLIJVEN LEVEN!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
Als het zondag gaat regenen, steek ik een dolk in Gods rug.
Als je m'n vader wat aandoet, dude, dan ga je er aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat een beetje dreigen nooit kwaad kan. Houdt Hem scherp.
Jezus, wat een slechte grap.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je m'n vader wat aandoet, dude, dan ga je er aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezus, wat een slechte grap.Een collega noemt me Jezus, omdat hij vindt dat ik op hem lijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een collega doet je zus, omdat hij vindt dat ik op jou lijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een collega noemt me Jezus, omdat hij vindt dat ik op hem lijk.
Oh ja?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Een collega doet je zus, omdat hij vindt dat ik op jou lijk.
Gast.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:53 schreef IQM het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik hier een vermakelijk grapje heb gemaakt.
Zoveel diepere lagen en betekenissen. En dan die asterisk, die speels verwijst naar de instant rimshot. Koude rillingen van genot gingen over mijn piemeltje.quote:
Ik vind eigenlijk serieus dat je best wel op Jezus lijkt jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een collega noemt me Jezus, omdat hij vindt dat ik op hem lijk.
M'n haar is langer en m'n baard is groter nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk serieus dat je best wel op Jezus lijkt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |