Wat staat er dan te gebeuren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:03 schreef sunny16947 het volgende:
Waar we wachten op medianieuws vanuit Hilversum.
Een enkeling probeert er op die manier nog een leuke babykamer uit te slepen of zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef FANN het volgende:
Is er nog wel eens iemand van die club in het nieuws dan?
............. en een jaar lang gratis grolsch.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een enkeling probeert er op die manier nog een leuke babykamer uit te slepen of zo.
Boze tongen beweren dat het eigenlijk een jaarl lang gratis Olvarit zou zijn, maar dat later overeengekomen is dat het toch maar Grolsch moest worden..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
............. en een jaar lang gratis grolsch.![]()
![]()
...... hij had ook ipv de olvarit eigelijk levenslang condooms gewild, maar dat zou slechte reclame zijn, dus dat ging ook down the drain.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat het eigenlijk een jaarl lang gratis Olvarit zou zijn, maar dat later overeengekomen is dat het toch maar Grolsch moest worden..
ze lijkt al op der vader ... die wou er ook niet uit!quote:
Wat Brian niet lukte, geld verdienen aan de foto's van de kleine, zijn Huub en Claire kennelijk dus wel gelukt.quote:De kans bestaat dat Claire Recourt druk aan het persen is terwijl u dit leest. Ze is momenteel 39 weken zwanger. Claire en haar man Huub van Ballegooy kent u uit 'De Gouden Kooi' en Party komt deze maand met de allereerste foto's. Exclusief!
quote van weekblad Party.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef Mylene het volgende:
Wat Brian niet lukte, geld verdienen aan de foto's van de kleine, zijn Huub en Claire
kennelijk dus wel gelukt.
Dan plaats ik hem hier ook evenquote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 14:55 schreef Mylene het volgende:
Party op pagina 2:
[..]
Wat Brian niet lukte, geld verdienen aan de foto's van de kleine, zijn Huub en Claire kennelijk dus wel gelukt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
.
Claire en Huub willen geen geldvergoeding voor de babyfoto's en wanneer Party
daar op staat, dan mag weekblad Party dit geldbedrag schenken aan een goed kinderdoel die
Claire en Huub uitkiezen.
mooie foto...quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan plaats ik hem hier ook even
[ afbeelding ]
+ 1quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
dat jullie nog willen praten met dat verschrikkelijke blad na dat Sylvie Meis schandaal, walgelijk
Dacht toch echt dat die foto door een fokker gemaakt en aangeboden wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
dat jullie nog willen praten met dat verschrikkelijke blad na dat Sylvie Meis schandaal, walgelijk
Nou, het belooft dan wat voor de toekomst "nooit meer naar huis zingend" als ze dronken uit de kroeg wordt gehaald door papa, wat zeg ik, nee, door opa Recourt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef snetje het volgende:
[..]
ze lijkt al op der vader ... die wou er ook niet uit!
uit de kooi dan he
Als ze niet met de Party praten, verzinnen ze daar zelf wel ietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
Zo dat is een stuk verderop.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Elske6 het volgende:
Het zal vanavond nog geen bevalling worden denk. Huub is draaien in Hoek van Holland...... ( hopelijk heeft hij een motor gehuurd..... )
Hij heeft de anderen ook behoorlijk te grazen genomen, dus waarom Huub niet. Ik heb het niet gelezen hoor, dus ik weet niet wat je zo erg vond aan het Huubverhaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het iets contractueels is. Er werd veel geschreven in de roddelpers, maar de Party (lees Andries en gnagna) was toch echt de enige die in DGK interviews afnam.
Maar dan noch, Andries heeft Huub in de Party behoorlijk afgebrand. Ik zou zeggen....stik erin.![]()
Dat verhaal zal nog wel in een van de 34 topics staan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij heeft de anderen ook behoorlijk te grazen genomen, dus waarom Huub niet. Ik heb het niet gelezen hoor, dus ik weet niet wat je zo erg vond aan het Huubverhaal.
Oh, mij teveel werk. Ik kom het nog wel een keer tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat verhaal zal nog wel in een van de 34 topics staan.
En dat is een compliment voor Huub?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef Mylene het volgende:
Party op pagina 2:
[..]
Wat Brian niet lukte, geld verdienen aan de foto's van de kleine, zijn Huub en Claire kennelijk dus wel gelukt.
Het gaat er niet om of ze er in willen staan, maar om het feit dat ze er financieel beter van worden (of dat het geld naar een goed doel gaat zoals ik eerder las).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:42 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
En dat is een compliment voor Huub?
Ik noem dat eerder een belediging.
Wie wil er nou in die gare Party staan?
Dus in principe hebben alle moeders buiken die naar de kloten zijn? Aardig van je, en hoe heerlijk dom.quote:
Ehm Gert hetis een meisje alhoewel die niet zo goed kunnen relschoppenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
TVP. Mooie foto! Pers 'm eruit Claire! Ik gok op een klein relschoppertje.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 05:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm Gert hetis een meisje alhoewel die niet net zo goed kunnen relschoppen
OMG.. Verwacht je echt Michael Jackson taferelen? De enigen die als hongerige wolven voor de raampartijen hangen zijn de bekende groepjes die hard soppers met hun agfa clack of polaroid cameraatjes. Voor zover ze tenminste nog niet door ernstige dehydratieverschijnselen zijn bevangen, want naar verluidt staan of liggen ze al meer dan een week achter een paar daartoe neergezette dranghekken en is hun enige bescherming tegen de zon een geïmproviseerde tent, gemaakt van afgedankte bloemetjesjurken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze er in willen staan, maar om het feit dat ze er financieel beter van worden (of dat het geld naar een goed doel gaat zoals ik eerder las).
Lijkt mij ook makkelijker om een deal te sluiten dan om te wachten tot ze door het raam een foto proberen te maken.
Nou als ik Huub zo de laatste tijd lees is die helemaol niet meer in voor een rel.. hij vin rellen stom enzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
TVP. Mooie foto! Pers 'm eruit Claire! Ik gok op een klein relschoppertje.
OMFG! Julie groupies denken echt dat Huub zeg maar net zo interessant is voor het wereldnieuws als mindere goden zoals pak hem beet Bono, Obama, Madonna enzovoorts.. ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze er in willen staan, maar om het feit dat ze er financieel beter van worden (of dat het geld naar een goed doel gaat zoals ik eerder las).
Lijkt mij ook makkelijker om een deal te sluiten dan om te wachten tot ze door het raam een foto proberen te maken.
Die vraag hield mij vannacht ook uit m'n slaap. Wie moet er straks in hemelsnaam voor Claire koken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:09 schreef Manu82 het volgende:
En wie kookt er eigenlijk straks voor Claire?
Ik vraag me af, als Claire strax 10 centimeter ingescheurd is ( stel die baby heeft het ego van Huub dan heb je wel ruimte nodig) of Huub er dan nog wel op wil kruipen laters?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die vraag hield mij vannacht ook uit m'n slaap. Wie moet er straks in hemelsnaam voor Claire koken?
Blof is geen rlsoap, dus een beetje offtopic.. doe eens niet!quote:
Maar de post met youtube zelfs nog quoten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:36 schreef versabommie het volgende:
Blof is geen rlsoap, dus een beetje offtopic.. doe eens niet!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:24 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me af, als Claire strax 10 centimeter ingescheurd is
( stel die baby heeft het ego van Huub dan heb je wel ruimte nodig)
of Huub er dan nog wel op wil kruipen laters?
Ongeacht wat jij van mijn vraag vinden doet, gaat de vraag toch over Huub, Claire en een bevalling, oftewel en ik quote de TT : "CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34 ".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maar de post met youtube zelfs nog quoten.
Dit is het topic CBML'ers, DGK'ers en BB'ers in de media!
Gaat jouw post over CBML'ers, DGK''ers en BB'ers in de media? Nee.
Jouw post gaat over 10 centimeter inscheuren van Claire, ego van Huub
en of Huub later na de bevalling nog wel op Claire wil kruipen ? Waarom vraag jij je dat af?
.
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee.. je wil niet weten hoeveel moeders na de bevalling denken : ach fuck it, ik hoef geen strak figuurtje meer...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Claire zal haar bekkenbodemspieren toch wel in goede conditie houden?
Claire denkt dat dat haar kaakspieren zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Claire zal haar bekkenbodemspieren toch wel in goede conditie houden?
Dan kan hun dochter Huub achter op de fiets naar z'n werk brengen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:38 schreef versabommie het volgende:
En ik voorzie nog wel meer problemen... Ik bedel als het kindje een jaar of 6 is, is het al zeker een kop of twee groter dan Huub... Ik vraag me af hoe de verhoudingen in het gezin dan zullen zijn...
Ja en kijk als het kindje 4 is dan kan Huub nog wel strak met zijn voorhoofd er tegenaan gaan staan en roepen : "Coño, Coño! Dit is mijn huis, Coño! We zullen wel zien wie hier het eerst uit is!", maar als het kindje een jaar of 5 is gaat dat gewoonweg lachwekkend worden omdat 't kindje op Huub neerkijkt...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kan hun dochter Huub achter op de fiets naar z'n werk brengen.
Misschien kan-ie tegen die tijd in ruil voor wat foto's een security-mannetje lospeuteren bij de Party.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en kijk als het kindje 4 is dan kan Huub nog wel strak met zijn voorhoofd er tegenaan gaan staan en roepen : "Coño, Coño! Dit is mijn huis, Coño! We zullen wel zien wie hier het eerst uit is!", maar als het kindje een jaar of 5 is gaat dat gewoonweg lachwekkend worden omdat 't kindje op Huub neerkijkt...
Dat kost hem op zijn minst een kaalgeschoren Clairequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan-ie tegen die tijd in ruil voor wat foto's een security-mannetje lospeuteren bij de Party.
Dat is dus geen probleem voor Huub.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat kost hem op zijn minst een kaalgeschoren Claire
Nouja hij zei zelf dat hij niet meer dezelfde persoon is als uit DGKquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is dus geen probleem voor Huub.
En gij geleuft da?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja hij zei zelf dat hij niet meer dezelfde persoon is als uit DGK
Ik geloof nog eerder in god Pratende pinguins met Nike schoenen aan die de wereld willen dominerenquote:
dat dusquote:
Ben benieuwd hoelang het dan duurt voordat hij haar 'stinkh*r noemt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en kijk als het kindje 4 is dan kan Huub nog wel strak met zijn voorhoofd er tegenaan gaan staan en roepen : "Coño, Coño! Dit is mijn huis, Coño! We zullen wel zien wie hier het eerst uit is!", maar als het kindje een jaar of 5 is gaat dat gewoonweg lachwekkend worden omdat 't kindje op Huub neerkijkt...
Kids van Huub hebben het in hun genen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 05:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm Gert hetis een meisje alhoewel die niet zo goed kunnen relschoppen
Het heeft ook voordelen voor hem, hoor. Zo kan-ie lekker in de maxicosi zitten als de baby slaapt en z'n garderobe is in één klap verdubbeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:45 schreef versabommie het volgende:
En wat denk je van al die kinderhekjes? Zit Huub weer in een kooi omdattie ze niet open kan krijgen...
Ik vind het oprecht kut voor hem!
CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Kids van Huub hebben het in hun genen.![]()
Bram, de broer van Claire, zei me trouwens dat Huub en Claire iedereen voor de gek hadden gehouden en dat het een jongetje zou worden. "Maar mondje dicht hè." Even, héél even, geloofde ik het, ongeveer tot aan de grijns.
whehehehe...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft ook voordelen voor hem, hoor. Zo kan-ie lekker in de maxicosi zitten als de baby slaapt en z'n garderobe is in één klap verdubbeld.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:49 schreef peeet1 het volgende:
[..]
CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34
Zo heet het hier ja, helemaal goed peeetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:49 schreef peeet1 het volgende:
[..]
CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo heet het hier ja, helemaal goed peeet, ja toe maar, nu mag je een koekje pakken
Of je het nou leuk vindt of niet, de bladen zullen toch een foto van de baby willen hebben, waarom je daar zo'n moeite mee hebt is me een raadsel overigens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. Verwacht je echt Michael Jackson taferelen? De enigen die als hongerige wolven voor de raampartijen hangen zijn de bekende groepjes die hard soppers met hun agfa clack of polaroid cameraatjes. Voor zover ze tenminste nog niet door ernstige dehydratieverschijnselen zijn bevangen, want naar verluidt staan of liggen ze al meer dan een week achter een paar daartoe neergezette dranghekken en is hun enige bescherming tegen de zon een geïmproviseerde tent, gemaakt van afgedankte bloemetjesjurken.
Denk dat het meer is dat de meeste groupies ,want dat zijn het verdomme, doen of Huub de wederopgestane Elvis is... Doe toch eens normaal, het is de koffiejongen van Talpa die geen reet kan behave schelden en kleineren en daar heeft hij mee op TV gestaan... Je kunt hem dus vergelijken met de tokkies, aangezien die ook bekend werden om hun asociale gedrag... En die gast wor hier vereerd oftie jezus zelf is... debielenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je het nou leuk vindt of niet, de bladen zullen toch een foto van de baby willen hebben, waarom je daar zo'n moeite mee hebt is me een raadsel overigens.
Dat van die fotografen voor het raam, heeft huub geloof ik zelf bedacht als alibi (en beeldspraak mag ik hopenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat het meer is dat de meeste groupies ,want dat zijn het verdomme, doen of Huub de wederopgestane Elvis is... Doe toch eens normaal, het is de koffiejongen van Talpa die geen reet kan behave schelden en kleineren en daar heeft hij mee op TV gestaan... Je kunt hem dus vergelijken met de tokkies, aangezien die ook bekend werden om hun asociale gedrag... En die gast wor hier vereerd oftie jezus zelf is... debielen
Doh... dat van die foto door de ramen was maar bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat het meer is dat de meeste groupies ,want dat zijn het verdomme, doen of Huub de wederopgestane Elvis is... Doe toch eens normaal, het is de koffiejongen van Talpa die geen reet kan behave schelden en kleineren en daar heeft hij mee op TV gestaan... Je kunt hem dus vergelijken met de tokkies, aangezien die ook bekend werden om hun asociale gedrag... En die gast wor hier vereerd oftie jezus zelf is... debielen
Huub heeft een deal met een roddelblad, dat zji de primeurfoto's mogen maken, in ruil voor een ingerichte kinderkamer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef mootie het volgende:
Aangezien ik hier van de week nog las dat er een stukje in de weet-ik-veel Party of Prive stond over de zwangerschap, twijfel ik er niet aan dat ze foto's willlen. Het is dan ook veel handiger om die gewoon te geven ipv wachten tot ze op een onbewaakt ogenblik opduiken.
Las ik hier ergensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft een deal met een roddelblad, dat zji de primeurfoto's mogen maken, in ruil voor een donatie aan een goed doel.
Wat moet dat roddelblad nou met een ingerichte kinderkamerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft een deal met een roddelblad, dat zji de primeurfoto's mogen maken, in ruil voor een ingerichte kinderkamer.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet dat roddelblad nou met een ingerichte kinderkamer
Terwijl Huub zo'n ledikantje met zijn lengte hard genoeg nodig heeft!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
De bladen? Je bedoelt de groupies.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je het nou leuk vindt of niet, de bladen zullen toch een foto van de baby willen hebben, waarom je daar zo'n moeite mee hebt is me een raadsel overigens.
Fotograferen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Zegt de grootste asociaal oftewel TokkieVquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
die geen reet kan behave schelden en kleineren en daar heeft hij mee op TV gestaan... Je kunt hem dus vergelijken met de tokkies, aangezien die ook bekend werden om hun asociale gedrag... En die gast wor hier vereerd oftie jezus zelf is... debielen
Nimmer een vrouw ook maar durven afmaken zoals hij én public op tv deedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zegt de grootste asociaal oftewel TokkieV
Had ook niet de illusie dat het licht ineens aanging bij je, qua eigen gedrag. Fok en vol lijkt me aardig én public. TV zul je nooit bereiken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmer een vrouw ook maar durven afmaken zoals hij én public op tv deed
Ik ambieer het ook niet echt om op TV of irl vrouwen te schofferenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Had ook niet de illusie dat het licht ineens aanging bij je, qua eigen gedrag. Fok en vol lijkt me aardig én public. TV zul je nooit bereiken.
Zolang je nog niet genezen bent van de Huubhaleluja, kan ik je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Had ook niet de illusie dat het licht ineens aanging bij je, qua eigen gedrag. Fok en vol lijkt me aardig én public. TV zul je nooit bereiken.
Hoi Yvonnequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef isa2006 het volgende:
he drollewipper kan je nou je smoel niet een keer houden want hoe jij mensen af kraakt is niet normaal.
yvonne
ik gok over mijquote:
Nou het is net hoe je het ziet,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef Mylene het volgende:
Toch opvallend dat de tegenstanders van Huub het nog steeds drukker hebben met hem en aanhang dan de voorstanders. Wie houdt hier nou wie voor de gek?
Maakt niet uit verder. Het houdt deze reeks levend.
Je bent hot.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef isa2006 het volgende:
he drollewipper kan je nou je smoel niet een keer houden want hoe jij mensen af kraakt is niet normaal.
yvonne
Waar kom jij opeens vandaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef isa2006 het volgende:
yvonne
Ik vond Huub eigenlijk niet meer zo leuk toen ie Eric zo wegtreiterde.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou het is net hoe je het ziet,
Ben je zelf ook stiekem een Huubadept, maar doe je een beetje net alsof.Zeg eens eerlijk, draag je ook een bloemetjesjurk?
dawas idd wel een enorme kutstreek.. als je daar in no time overheen kan stappen ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vond Huub eigenlijk niet meer zo leuk toen ie Eric zo wegtreiterde.
Arme Eric in z'n onderbroekie die z'n spullen weer bij elkaar aan het rapen was.
Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Mylene het volgende:
Arme Eric in z'n onderbroekie die z'n spullen weer bij elkaar aan het rapen was.
Volgens mij deden alle bewoners wel dingen die heul niet leuk waren. Het was all in the game en het boeit me echt niet meer wat er allemaal in DGK gebeurd is. Wil alleen nog maar weten hoe de baby van Huub en Claire er uit ziet en dan ben ik er echt klaar mee tenzij er sappig nieuws is natuurlijk over Natasia of zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.
Zou het spel geweest zijn?niks is wat het lijkt.
ja? uit zijn mond?? ja? Wat? Ik heb niet in een rls gezeten dus geheel offtopic! Als je wat offtopic geneuzel nog uit je vingers krijgt kun je me hier vinden: [TBO SC #93] Als een zwerend paarden oogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:47 schreef isa2006 het volgende:
oh mag ik dit niet zeggen dan over bommie het is toch schandalig wat er uit zijn mond.
Ze zijn én geobsedeerder én asocialer. Wel leuk om die freaks een beetje tekeer zien gaan tegen de spiegel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef Mylene het volgende:
Toch opvallend dat de tegenstanders van Huub het nog steeds drukker hebben met hem en aanhang dan de voorstanders. Wie houdt hier nou wie voor de gek?
Maakt niet uit verder. Het houdt deze reeks levend.
SAXAY!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iemand nog wel eens iets vernomen van die twee maffe Russen, broer en zus van adel? Die beweerden toch dat er een reality-serie van hen uitgezonden zou gaan worden?quote:
Mensen die mediageil zijn, zijn bereid om elkaar te gebruiken. Vergiffenis is dan maar een kleinigheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.
Zou het spel geweest zijn?niks is wat het lijkt.
Ik weet wel waar ik mij liever onder schaar. Voor mij geen bloemetjesjurk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn én geobsedeerder én asocialer. Wel leuk om die freaks een beetje tekeer zien gaan tegen de spiegel.
Ik krijg zo het vermoeden dat het aan de gang is! Op Twitter ook al ff niets gezien.quote:
Met Christina heb ik de laatste tijd heel leuk contact. Superleuke meid.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand nog wel eens iets vernomen van die twee maffe Russen, broer en zus van adel? Die beweerden toch dat er een reality-serie van hen uitgezonden zou gaan worden?
Lieke is een toppertje!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mensen die mediageil zijn, zijn bereid om elkaar te gebruiken. Vergiffenis is dan maar een kleinigheid.
Niemand kan mij wijsmaken dat Eric niet ECHT geleden heeft en zwaar voor lul gezet is. Ik zie hem nog janken. En vergeet niet, hij mocht bij Huub in de onderbroek, in dat wereldje schep je snel een band die geen schaamte kent, Wat dat betreft heeft Huub zijn dominatie kunnen uitventen op Eric, hetgeen hem niet bij Lieke gelukt is.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
er is wat loos hoor ,huub al uren niet op twitter , dat kan natuurlijk niet ! zet em op claire ! ! ben benieuwd hoe ze gaat heten .....
Weer een sterretje kaliber F gescoordquote:Op zondag 5 juli 2009 02:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Christina heb ik de laatste tijd heel leuk contact. Superleuke meid.
Dus jullie namen zijn er maar 1 van de velen en niet zo orgineelquote:Op zondag 5 juli 2009 02:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Let vooral op de namen die op 3 en 4 staan!!!!!!!!!!!!
ja pearlbitch ,echt grappig enne mijn dochter heet tess !quote:Op zondag 5 juli 2009 02:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Let vooral op de namen die op 3 en 4 staan!!!!!!!!!!!!
Die namen worden inderdaad veel gekozen. Ik vind het niet zo erg. Goede smaak kan ik altijd wel waarderen.quote:Op zondag 5 juli 2009 07:30 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Dus jullie namen zijn er maar 1 van de velen en niet zo orgineel
HuubGoudenLul was zeker al vergeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Noemt Huub zich op Twitter HuubGoudenKooi?
Merkwaardig.. De Gouden Kooi is al lang afgelopen zeg hij zelf altijd..quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee toch? Gouden kooi is allang afgelopen en je bent volgens Huub een lul als je dat er steeds bij gaat halenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Die naam gebruiken is ook een beetje triest.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee toch? Gouden kooi is allang afgelopen en je bent volgens Huub een lul als je dat er steeds bij gaat halen![]()
Wat is er? Loop je leeg?quote:
iddquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
we hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt. Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen. Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht,
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Kan ik me voorstellen; die anti Huubbrigade van Vol.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
we hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt. Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen. Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht,
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Doe ff normaal, Lieke was zoo nep en zoo 1980.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Mylene het volgende:
Ja, en dat alles omdat je zo gemeen bent geweest tegen Lieke. Dat is denk ik de drijfveer dat sommige hier op een warme dag als vandaag als bloedmonsters op duiken.
[..]
idd
Kan ik me voorstellen. Het gáát ook maar door. En kut-opmerkingen over je aanstaande kind worden weggehaald, dat gaat simpelweg over de grens.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
1s ! Enne succes met allesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
OK dan! Dat wordt weinig slapen dus vannacht!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag, dus daar zitten we dan
Gert weet er alles vanquote:Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan! Dat wordt weinig slapen dus vannacht!
Ergens morgen gaat ze je uitfoeteren, maar niet schrikken hoor, doen alle vrouwen die aan het bevalllen zijn.
Zo blij en trots als jullie je straks voelen hè... wow. Sterkte en succes het komende etmaal.
Haha.. mwah, heb maar ervaring met ééntje hoor.quote:
1 cmquote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Mylene het volgende:
Ja, en dat alles omdat je zo gemeen bent geweest tegen Lieke. Dat is denk ik de drijfveer dat sommige hier op een warme dag als vandaag als bloedmonsters op duiken.
[..]
idd
Sjesus man, jij was de reller van DGK, die niet te beroerd was om over overleden vaders van medekandidaten te beginnen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
Het moet niet kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2009 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het trouwens zeer kwetsend als mijn geliefde medefokkers voor een stelletje kneuzen worden uitgemaakt
Clairequote:Op maandag 6 juli 2009 06:02 schreef Charmian het volgende:
Ik zal het wel niet live meemaken dus sterkte voor Claire tijdens de bevalling (hoop voor dat het allemaal niet te lang duurt) en alvast gefeliciteerd!
ach weet je,quote:Op maandag 6 juli 2009 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sjesus man, jij was de reller van DGK, die niet te beroerd was om over overleden vaders van medekandidaten te beginnen.
En nu een beetje huillie doen: die kneuzen kwetsen mij![]()
Ik persoonlijk vind het trouwens zeer kwetsend als mijn geliefde medefokkers voor een stelletje kneuzen worden uitgemaakt
Spannend!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag, dus daar zitten we dan
Nou ben je Hypocriet met een grote H, dude , want die eend heeft natuurlijk wel een punt en bovendien groot gelijk !!! En als je dit nog eens beziet als je opkomende emoties door het naderende vaderschap weer wat zijn bedaard,..... zul je dat waarschijnlijk alleen maar kunnen beamen !quote:Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach weet je,
als je het niet snapt waarom ik posts zoals die bijvoorbeeld van Meds kwetsend vind, snap je wel veel meer niet PC eend en aanverwante arme zielen.
Users zoals jullie zorgen er gewoon voor dat FOK het gemiddelde niveau van een tweekernet puber met papieren tissues onder zijn slaapbank en de streams van een of andere obscure RLS op zijn watergekoelde pc.
Snap je het echt niet?
Ook ik vond je woorden gebruik regelmatig onnodig kwetsend. Woorden die mijn inziens geen enkele strategische waarde hadden.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach weet je,
als je het niet snapt waarom ik posts zoals die bijvoorbeeld van Meds kwetsend vind, snap je wel veel meer niet PC eend en aanverwante arme zielen.
Users zoals jullie zorgen er gewoon voor dat FOK het gemiddelde niveau van een tweekernet puber met papieren tissues onder zijn slaapbank en de streams van een of andere obscure RLS op zijn watergekoelde pc.
Snap je het echt niet?
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Huub is al een hele tijd gewoon een user hier.Zaken die destijds in een spel hebben plaatsgevonden, zijn geen reden om hem hier dan ook maar tot in lengte van jaren te kunnen blijven uitkafferen.
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de spanning en blijdschap over een (aanstaand) vaderschap te gaan delen op een plek waar je maar blijft worden aangevallen, veelal vanwege zaken die een paar jaar geleden in een spelverband hebben plaatsgevonden.
Kunnen we daarom afspreken dat er hier nu even positief wordt gedaan, en dat de mensen die echt een aversie tegen Huub of "Huubsoppers"hebben zich gedeisd houden of gewoon even wegblijven?
Veel users vinden het leuk om de bevalling te "volgen" en er met Huub over te kunnen babbelen hier. Laat het onderling venijn even rusten, en geef ze die gelegenheid.
Huub, pak de meetlat eens jonguh, hoeveel centimeter ontsluiting?
Ook deze boodschap van Gert weer niet begrepen denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?
Die users zijn er niet, en Huub is al helemááál een slecht voorbeeld van zo'n user want die is hier naast "toegejuicht" ook onophoudelijk beschimpt sinds hij hier post. Maar dit is een goed moment om het gesteggel even te laten rusten.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?
Spuit elf.quote:samen met claire alleen in de verloskamer. Weeen zijn kapot heftig nu. Wat een bikkel die claire
Hij twittert nog vrolijk doorquote:we are hanging in there, wat een intense ervaring!!
2 minutes ago from mobile web
3 minuten, das best nog wel veel tijd. Zet 'm op Claire.quote:tussen iedere wee heb je drie minuten
2 minutes ago from mobile web
Hij gaat steeds sneller twitterenquote:tussen iedere wee heb je drie minuten
1 minute ago from mobile web
Tssss, ik heb geen behoefte om van half zwanger en of bevallen Nederland te weten hoe het met hun aambeien gaat, wil weten hoe het met moeder, vader en a.s dochter ex-gouden kooi bewoners gaat.quote:
Wij zitten allebei bovenop het nieuws hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Claire hem zo een ram voor zijn harses geeft met z'n getwitter.
quote:perswee nog niet begonnen, familie uit de verlos kamer. Alleen claire en huub face the weeen!
less than a minute ago from mobile web
Ik eik ook, maar will do.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef Eef999 het volgende:
Ik moet nu ff weg, hou jij ons op de hoogte ??
Silence, neem jij het over? Ik moet ook weg.quote:1 uur terug 6 cm. Ze heeft infuus gekregen, claire mijn held
less than 10 seconds ago from mobile web
Voer voor psychologen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub altijd vol geweest van spraakmakend en vernieuwend. Nou de bevalling is dat ook. Al bloggend en twitterend geboren worden en iedereen op de hoogte houden.
Vind het gaaf dat hij dat doet en ach als man sta je er toch een beetje verloren bij.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub altijd vol geweest van spraakmakend en vernieuwend. Nou de bevalling is dat ook. Al bloggend en twitterend geboren worden en iedereen op de hoogte houden.
Oke, tot ik me kind naar school moet brengen doe ik me bestquote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Silence, neem jij het over? Ik moet ook weg.
Helemaal mee eens, die aanstaande vaders lopen alleen in de weg andersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het voor Huub een goeie uitlaatklep is voor zijn gedachtes en emoties. Anders worden Claire en familie helemaal gek van hem hahahaha
Huub kennende zal hij wel lopen ijsberen en verlangen naar een peuk.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het voor Huub een goeie uitlaatklep is voor zijn gedachtes en emoties. Anders worden Claire en familie helemaal gek van hem hahahaha
Ik laat het wel aan jou over ha ha ,jij bent snellerquote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef silence_s het volgende:
ik ben kapot moet je nagaan hoe claire zich voelt.
less than 20 seconds ago from mobile web
Maar nu moet ik even weg, tot laterquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik laat het wel aan jou over ha ha ,jij bent sneller
Nee hoor, laat ze dit maar lekker saampjes beleven!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:07 schreef sunny16947 het volgende:
Een webcam zou wel leuk zijn. Niet zozeer voor het bevallen zelf, maar om die koppies van Huub en Claire te zien.
Nee twee uur geleden voor het laatst.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Is er niet meer getwitterd door Pa van B.?
leuk dat je dat zegt dat ben ik vergeten na 24 jaar enna 22 jaar leuk om het te weten want nu zal het wel erg zijn . denk dat ze hem nou wel wat kan aan doen ???????quote:Op maandag 6 juli 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
Fases van ontsluiting:
* Beginfase: van 0 tot 4 cm ontsluiting. Aan het eind van het eerste stadium komt er elke twee uur een wee, die ongeveer een minuut aanhoudt. Deze fase kan lang duren. Twee dagen is zelfs niet abnormaal.
* Middenfase: van 4 tot 8 cm ontsluiting. Nu gaat het een stuk sneller, omdat de weeën krachtiger worden en in een hogere frequentie voorkomen (om de 3 - 4 minuten).
* Late fase: van 8 tot 10 cm ontsluiting. De weeën volgen elkaar nu erg snel op. De zwangere moet zich goed concentreren op het opvangen van de weeën en zij ziet het nu vaak niet meer zitten. Als de ontsluiting 10 cm is dan wordt deze beschouwd als volledig en zal uitdrijving de volgende stap zijn.
Ben je nu ook al mee aan het puffen?quote:
quote:
Excuus, het was een grote boodschapquote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef silence_s het volgende:
OMG ik zit spontaan nu in een weeënstorm![]()
![]()
![]()
Ook als tegenreactie blijf je gewoon van kindjes en aanverwanten af.quote:Verder zijn reacties/grappen over je kindje volgens mij vaak een tegenreactie op die van de teveel meelevende groupies, ik weet niet naar welk niveau die groupies fok dan trekken
Huub en Claire gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Chanel5 het volgende:
een dochter. Sophie van Ballegooy
2 minutes ago from mobile
quote:
Ziekenhuis.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:09 schreef Charmian het volgende:
Leuke naam Sophie! Nogmaals gefeliciteerd met de kleine aanwinst![]()
Wat ik me nog ff afvroeg, is Claire thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Heb er niets over gehoord of gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Werden jullie ook door droefheid bevangen door het stuk over en met Amanda in het Volkskrantmagazine van afgelopen weekend?
Het was een themanummer over vrijheid. Amanda vertelt over haar ervaringen in en na de kooi, het bedrog en geweld van Brian, haar moeder etc. Ze zegt dat ze nu gelukkig is, ze woont inmiddels samen met Afrojack.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een themanummer over vrijheid. Amanda vertelt over haar ervaringen in en na de kooi, het bedrog en geweld van Brian, haar moeder etc. Ze zegt dat ze nu gelukkig is, ze woont inmiddels samen met Afrojack.
Dat is z'n artiestennaam natuurlijk. Hij is DJ. Hij was vorige week nog te zien in De Zomer Draait Door met, of als deel van, The Partysquad. Opmerkelijk vond ik dat hij na z'n optreden voor zichzelf applaudisseerde.quote:
hoop dat ze nu eindelijk gelukkig wordt want zo mooi leven heb ze niet gehad geen liefde en nu hoop ik van wel voor amanda want het is een mooie meid.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een themanummer over vrijheid. Amanda vertelt over haar ervaringen in en na de kooi, het bedrog en geweld van Brian, haar moeder etc. Ze zegt dat ze nu gelukkig is, ze woont inmiddels samen met Afrojack.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is z'n artiestennaam natuurlijk. Hij is DJ. Hij was vorige week nog te zien in De Zomer Draait Door met, of als deel van, The Partysquad. Opmerkelijk vond ik dat hij na z'n optreden voor zichzelf applaudisseerde.
Nou, dat scheelde niet veelquote:Op maandag 6 juli 2009 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat hij niet de enige was die applausisseerde?
http://www.volkskrant.nl/vk-online/VK/20090704___/7_016/#originalquote:maar eh....... nee ik heb het niet gezien dus ik weet ook niet waar het allemaal over gaat, kan
je beter een linkje neerzetten hier.....
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dat scheelde niet veel![]()
[..]
http://www.volkskrant.nl/vk-online/VK/20090704___/7_016/#original
http://www.volkskrant.nl/vk-online/VK/20090704___/7_018/#original
http://www.volkskrant.nl/vk-online/VK/20090704___/7_020/#original
Dus dat. Zelfs met mijn neus op het beeldscherm en leesbril op is het moeilijk te lezen. Wat ik er een beetje van begrijp is een hoop drama over Brian en nare jeugd. De foto's zijn wel weer tekenend.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:32 schreef FANN het volgende:
dat zijn wél héle kleine lettertjes, ik ga vanvond wel eens kijken of ik iets kan ontcijferen.......
6 juli 2009, 16:35 uur ,Sophie welkom.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Chanel5 het volgende:
een dochter. Sophie van Ballegooy
2 minutes ago from mobile
Wat ziet ze er verlept uitquote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Zelfs met mijn neus op het beeldscherm en leesbril op is het moeilijk te lezen. Wat ik er een beetje van begrijp is een hoop drama over Brian en nare jeugd. De foto's zijn wel weer tekenend.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verlept is niets nieuws, die paar pondjes kilo's wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ziet ze er verlept uit![]()
En een paar pondjes aangekomen ook
Ja, ze is idd aangekomen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef silence_s het volgende:
[..]
Verlept is niets nieuws, die paar pondjes kilo's wel.
quote:HuubGoudenKooi: nu een perfect gelukkige moeder en dochter, samen met mij op een privé kamer in t ziekenhuis. Mensen bedankt voor alle reacties...bedankt
gewoon ff ctrl-toets en + toets tegelijk indrukken = vergroten ...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zijn wél héle kleine lettertjes, ik ga vanvond wel eens kijken of ik iets kan ontcijferen.......
Bedankt voor de tip, helaas kan ik het dan nog niet lezen, heb geen leesbril , eigenlijk nooit nodig gehad.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
gewoon ff ctrl-toets en + toets tegelijk indrukken = vergroten ...
Wat dacht je van een paar uur kalmeren van de shitloads adrenaline en nog een paar wagonladingen emotie-hormonen die door je lijf gieren.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:15 schreef k_i_m het volgende:
Wat dacht je van pitten nou het nog kan, gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |