Wat staat er dan te gebeuren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:03 schreef sunny16947 het volgende:
Waar we wachten op medianieuws vanuit Hilversum.
Een enkeling probeert er op die manier nog een leuke babykamer uit te slepen of zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef FANN het volgende:
Is er nog wel eens iemand van die club in het nieuws dan?
............. en een jaar lang gratis grolsch.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een enkeling probeert er op die manier nog een leuke babykamer uit te slepen of zo.
Boze tongen beweren dat het eigenlijk een jaarl lang gratis Olvarit zou zijn, maar dat later overeengekomen is dat het toch maar Grolsch moest worden..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
............. en een jaar lang gratis grolsch.![]()
![]()
...... hij had ook ipv de olvarit eigelijk levenslang condooms gewild, maar dat zou slechte reclame zijn, dus dat ging ook down the drain.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat het eigenlijk een jaarl lang gratis Olvarit zou zijn, maar dat later overeengekomen is dat het toch maar Grolsch moest worden..
ze lijkt al op der vader ... die wou er ook niet uit!quote:
Wat Brian niet lukte, geld verdienen aan de foto's van de kleine, zijn Huub en Claire kennelijk dus wel gelukt.quote:De kans bestaat dat Claire Recourt druk aan het persen is terwijl u dit leest. Ze is momenteel 39 weken zwanger. Claire en haar man Huub van Ballegooy kent u uit 'De Gouden Kooi' en Party komt deze maand met de allereerste foto's. Exclusief!
quote van weekblad Party.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef Mylene het volgende:
Wat Brian niet lukte, geld verdienen aan de foto's van de kleine, zijn Huub en Claire
kennelijk dus wel gelukt.
Dan plaats ik hem hier ook evenquote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 14:55 schreef Mylene het volgende:
Party op pagina 2:
[..]
Wat Brian niet lukte, geld verdienen aan de foto's van de kleine, zijn Huub en Claire kennelijk dus wel gelukt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
.
Claire en Huub willen geen geldvergoeding voor de babyfoto's en wanneer Party
daar op staat, dan mag weekblad Party dit geldbedrag schenken aan een goed kinderdoel die
Claire en Huub uitkiezen.
mooie foto...quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan plaats ik hem hier ook even
[ afbeelding ]
+ 1quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
dat jullie nog willen praten met dat verschrikkelijke blad na dat Sylvie Meis schandaal, walgelijk
Dacht toch echt dat die foto door een fokker gemaakt en aangeboden wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
dat jullie nog willen praten met dat verschrikkelijke blad na dat Sylvie Meis schandaal, walgelijk
Nou, het belooft dan wat voor de toekomst "nooit meer naar huis zingend" als ze dronken uit de kroeg wordt gehaald door papa, wat zeg ik, nee, door opa Recourt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef snetje het volgende:
[..]
ze lijkt al op der vader ... die wou er ook niet uit!
uit de kooi dan he
Als ze niet met de Party praten, verzinnen ze daar zelf wel ietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
Zo dat is een stuk verderop.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Elske6 het volgende:
Het zal vanavond nog geen bevalling worden denk. Huub is draaien in Hoek van Holland...... ( hopelijk heeft hij een motor gehuurd..... )
Hij heeft de anderen ook behoorlijk te grazen genomen, dus waarom Huub niet. Ik heb het niet gelezen hoor, dus ik weet niet wat je zo erg vond aan het Huubverhaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het iets contractueels is. Er werd veel geschreven in de roddelpers, maar de Party (lees Andries en gnagna) was toch echt de enige die in DGK interviews afnam.
Maar dan noch, Andries heeft Huub in de Party behoorlijk afgebrand. Ik zou zeggen....stik erin.![]()
Dat verhaal zal nog wel in een van de 34 topics staan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij heeft de anderen ook behoorlijk te grazen genomen, dus waarom Huub niet. Ik heb het niet gelezen hoor, dus ik weet niet wat je zo erg vond aan het Huubverhaal.
Oh, mij teveel werk. Ik kom het nog wel een keer tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat verhaal zal nog wel in een van de 34 topics staan.
En dat is een compliment voor Huub?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef Mylene het volgende:
Party op pagina 2:
[..]
Wat Brian niet lukte, geld verdienen aan de foto's van de kleine, zijn Huub en Claire kennelijk dus wel gelukt.
Het gaat er niet om of ze er in willen staan, maar om het feit dat ze er financieel beter van worden (of dat het geld naar een goed doel gaat zoals ik eerder las).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:42 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
En dat is een compliment voor Huub?
Ik noem dat eerder een belediging.
Wie wil er nou in die gare Party staan?
Dus in principe hebben alle moeders buiken die naar de kloten zijn? Aardig van je, en hoe heerlijk dom.quote:
Ehm Gert hetis een meisje alhoewel die niet zo goed kunnen relschoppenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
TVP. Mooie foto! Pers 'm eruit Claire! Ik gok op een klein relschoppertje.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 05:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm Gert hetis een meisje alhoewel die niet net zo goed kunnen relschoppen
OMG.. Verwacht je echt Michael Jackson taferelen? De enigen die als hongerige wolven voor de raampartijen hangen zijn de bekende groepjes die hard soppers met hun agfa clack of polaroid cameraatjes. Voor zover ze tenminste nog niet door ernstige dehydratieverschijnselen zijn bevangen, want naar verluidt staan of liggen ze al meer dan een week achter een paar daartoe neergezette dranghekken en is hun enige bescherming tegen de zon een geïmproviseerde tent, gemaakt van afgedankte bloemetjesjurken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze er in willen staan, maar om het feit dat ze er financieel beter van worden (of dat het geld naar een goed doel gaat zoals ik eerder las).
Lijkt mij ook makkelijker om een deal te sluiten dan om te wachten tot ze door het raam een foto proberen te maken.
Nou als ik Huub zo de laatste tijd lees is die helemaol niet meer in voor een rel.. hij vin rellen stom enzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
TVP. Mooie foto! Pers 'm eruit Claire! Ik gok op een klein relschoppertje.
OMFG! Julie groupies denken echt dat Huub zeg maar net zo interessant is voor het wereldnieuws als mindere goden zoals pak hem beet Bono, Obama, Madonna enzovoorts.. ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze er in willen staan, maar om het feit dat ze er financieel beter van worden (of dat het geld naar een goed doel gaat zoals ik eerder las).
Lijkt mij ook makkelijker om een deal te sluiten dan om te wachten tot ze door het raam een foto proberen te maken.
Die vraag hield mij vannacht ook uit m'n slaap. Wie moet er straks in hemelsnaam voor Claire koken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:09 schreef Manu82 het volgende:
En wie kookt er eigenlijk straks voor Claire?
Ik vraag me af, als Claire strax 10 centimeter ingescheurd is ( stel die baby heeft het ego van Huub dan heb je wel ruimte nodig) of Huub er dan nog wel op wil kruipen laters?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die vraag hield mij vannacht ook uit m'n slaap. Wie moet er straks in hemelsnaam voor Claire koken?
Blof is geen rlsoap, dus een beetje offtopic.. doe eens niet!quote:
Maar de post met youtube zelfs nog quoten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:36 schreef versabommie het volgende:
Blof is geen rlsoap, dus een beetje offtopic.. doe eens niet!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:24 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me af, als Claire strax 10 centimeter ingescheurd is
( stel die baby heeft het ego van Huub dan heb je wel ruimte nodig)
of Huub er dan nog wel op wil kruipen laters?
Ongeacht wat jij van mijn vraag vinden doet, gaat de vraag toch over Huub, Claire en een bevalling, oftewel en ik quote de TT : "CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34 ".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maar de post met youtube zelfs nog quoten.
Dit is het topic CBML'ers, DGK'ers en BB'ers in de media!
Gaat jouw post over CBML'ers, DGK''ers en BB'ers in de media? Nee.
Jouw post gaat over 10 centimeter inscheuren van Claire, ego van Huub
en of Huub later na de bevalling nog wel op Claire wil kruipen ? Waarom vraag jij je dat af?
.
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee.. je wil niet weten hoeveel moeders na de bevalling denken : ach fuck it, ik hoef geen strak figuurtje meer...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Claire zal haar bekkenbodemspieren toch wel in goede conditie houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |