Helemaal mee eens, die aanstaande vaders lopen alleen in de weg andersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het voor Huub een goeie uitlaatklep is voor zijn gedachtes en emoties. Anders worden Claire en familie helemaal gek van hem hahahaha
Huub kennende zal hij wel lopen ijsberen en verlangen naar een peuk.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het voor Huub een goeie uitlaatklep is voor zijn gedachtes en emoties. Anders worden Claire en familie helemaal gek van hem hahahaha
Ik laat het wel aan jou over ha ha ,jij bent snellerquote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef silence_s het volgende:
ik ben kapot moet je nagaan hoe claire zich voelt.
less than 20 seconds ago from mobile web
Maar nu moet ik even weg, tot laterquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik laat het wel aan jou over ha ha ,jij bent sneller
Nee hoor, laat ze dit maar lekker saampjes beleven!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:07 schreef sunny16947 het volgende:
Een webcam zou wel leuk zijn. Niet zozeer voor het bevallen zelf, maar om die koppies van Huub en Claire te zien.
Nee twee uur geleden voor het laatst.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Is er niet meer getwitterd door Pa van B.?
leuk dat je dat zegt dat ben ik vergeten na 24 jaar enna 22 jaar leuk om het te weten want nu zal het wel erg zijn . denk dat ze hem nou wel wat kan aan doen ???????quote:Op maandag 6 juli 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
Fases van ontsluiting:
* Beginfase: van 0 tot 4 cm ontsluiting. Aan het eind van het eerste stadium komt er elke twee uur een wee, die ongeveer een minuut aanhoudt. Deze fase kan lang duren. Twee dagen is zelfs niet abnormaal.
* Middenfase: van 4 tot 8 cm ontsluiting. Nu gaat het een stuk sneller, omdat de weeën krachtiger worden en in een hogere frequentie voorkomen (om de 3 - 4 minuten).
* Late fase: van 8 tot 10 cm ontsluiting. De weeën volgen elkaar nu erg snel op. De zwangere moet zich goed concentreren op het opvangen van de weeën en zij ziet het nu vaak niet meer zitten. Als de ontsluiting 10 cm is dan wordt deze beschouwd als volledig en zal uitdrijving de volgende stap zijn.
Ben je nu ook al mee aan het puffen?quote:
quote:
Excuus, het was een grote boodschapquote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef silence_s het volgende:
OMG ik zit spontaan nu in een weeënstorm![]()
![]()
![]()
Ook als tegenreactie blijf je gewoon van kindjes en aanverwanten af.quote:Verder zijn reacties/grappen over je kindje volgens mij vaak een tegenreactie op die van de teveel meelevende groupies, ik weet niet naar welk niveau die groupies fok dan trekken
Huub en Claire gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Chanel5 het volgende:
een dochter. Sophie van Ballegooy
2 minutes ago from mobile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |