quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blablabla ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Reactie KS ;quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie Blackf1re ;quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Sander van ********
Hier staat een handige printvriendelijke F.A.Q.quote:Voorwaarden en spelregels
# De laagste actieprijs is te herkennen aan de rode portemonnee met de 'Laagste Actieprijsgarantie' die is afgebeeld bij A-merkproducten in de AH Bonusfolder.
# Vindt u toch een van deze actieproducten die u bij ons heeft gekocht in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn tegen een lagere prijs? Dan krijgt u bij onze servicebalie op vertoon van uw AH kassabon en de originele papieren folder van deze winkel het aankoopbedrag terug en een appeltaartje cadeau.
# De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (merk, verpakking, inhoud, smaak etc.; deze producten hebben dezelfde streepjescode) die in een overlappende actieperiode worden aangeboden. De garantie geldt niet voor de overige A-merkaanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de AH Bonusfolder vindt.
# De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Het recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het gratis appeltaartje geldt t/m maandag na de actieperiode. Dit recht vervalt indien de prijs op uw AH kassabon al de aangepaste actieprijs is.
# Maximaal 1 appeltaartje per klant. Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 6 actieproducten per klant. Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
# Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.
Bron en F.A.Q. http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
____________________________________________________________________________________quote:Hallo 'Uncle Sam'
Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.
In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!
C1000 Vaartjes
Verkapte tvpquote:
Hey, doe eens niet.. Nou is'ie niet verkapt meerquote:
Dude, het is een acroniemquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:35 schreef MaddoxX het volgende:
Plaats Jij Ook Altijd Hoofdletters Bij Elk Woord? Ha Ha ?Tvp
Alsof ik daar op ga letten. Nep bierquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dude, het is een acroniem
Of een acrostichon, een van de twee
allebei niet, het is een backroniemquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dude, het is een acroniem
Of een acrostichon, een van de twee
Schlecker heeft een nieuwe folder staan ze volgens mij niet meer in.quote:* Tandenborstels met Schlecker folder. Deze kan nog wel! 3 tandenborstels voor 3.57
* Tandenborstels met MCD folder. Aquafresh tandenborstels 1,37 per stuk. Dat is dus 3 voor 4,11
Dus bier krijg je niet meer volledig terug het geld van.quote:Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Als je het flink schudt wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Werkte die Sprite nu wel of niet?
antwoord:quote:Uw reactie:
Betreft: Laagste Aktieprijs Garantie
Hallo,
Voor mij is de lol er wel een beetje af. Ik heb het nu 4 keer gebruik
gemaakt van de LAPG, en elke keer is het zo'n gezeur om gelijk te krijgen,
ik heb het idee dat je gewoon wordt ontmoedigd om er gebruik van te maken.
gisteren werd me glashard voorgelogen, over de "vergelijkbare winkel, dus een
supermarkt" regel. er werd namelijk een interne memo bijgehaald waarin stond
dat de goedkopere aanbieding een vergelijkbare winkel moest zijn, hetgeen
volgens hun supermarkt betekende, en de lagere prijs die ik gevonden had
was van het kruidvat. Het was erg verdacht dat ik na herhaald vragen niet
mocht kijken naar die memo, om te zien waar dat dan stond, die vragen werden
genegeerd. Toen ben ik maar naar huis gegaan, en heb daar gekeken in de
aktievoorwaarden op de website, en daar stond gewoon expliciet dat
drogisterijen worden toegestaan. Uiteraard weer terug gegaan naar de albert
heijn, en toen kwamen ze met de smoes dat het niet dezelfde aanbieding was.
Bij het kruidvat 2 tandenborstels voor 1,49 en bij de AH 6 voor 4,50, dus
niet dezelfde hoeveelheid. Toen begon ik toch wel enigszins kwaad te
worden, aangezien het hetzelfde produkt betreft, en iedereen kan uitrekenen
dat 3 verpakkingen met 6 tandenborstels bij AH duurder zijn dan 3 bij het
kruidvat. Na een hoop gezeur heb ik wel mijn geld terug gekregen en het
taartje, maar ik ben diep teleurgesteld in hoe moeilijk het is om je gelijk
te krijgen met deze aktie, en vooral, om zelfs voorgelogen te worden over
niet bestaande of bewust verkeerd geinterpreteerde regels.
met teleurgestelde groeten,
...
ik ben benieuwd!quote:Geachte Meneer ...,
Het spijt ons te vernemen dat u nare ervaringen heeft opgedaan met onze
Laagste Actie Prijs Garantie. Dit is geenzins de bedoeling, hiervoor onze
verontschuldigingen. De winkels worden door het hoofdkantoor van de juiste
informatie voorzien. Onze spelregels en actievoorwaarden hebben wij ook op
onze site www.ah.nl gezet. Wij betreuren de gang van zaken in de winkel en
willen uw melding door de manager van de betreffende winkel telefonisch
laten behandelen. Wilt u ons hiervoor uw telefoonnummer doorgeven en wilt u
aangeven op welke winkel uw melding betrekking heeft. Zodra wij deze
gegevens van u hebben ontvangen wordt er binnen 7 werkdagen contact met u
opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Was bij jou ook die Surinaamse chick aan het werk bij de balie? Ze ging tegen mij helemaal door het lintquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef Silenus het volgende:
Gisteren zes gratis kratjes Heineken geregeld bij de Albert Heijn op de Nieuwmarkt (A'dam). Bedrijfsleider wilde eerst alleen het verschil terugbetalen (8,29 bij de Appie en 6,99 bij de Dirk) maar na wat gezeur kregen we alles terug. Plus statiegeld, wat een sukkel.
Haha we waren wel bij een Surinaams kassameisje ja, maar die ging gewoon even de bedrijfsleider bellen. Die wilde ons dus eerst niet terugbetalen, want hij had de prijs nog niet aangepast omdat "'ie effe zat te eten". Dat is ons probleem toch niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Was bij jou ook die Surinaamse chick aan het werk bij de balie? Ze ging tegen mij helemaal door het lint
Maak gewoon ergens een gratis forum aan waar je alleen kan lezen als je een user ervan bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:30 schreef anoniem17 het volgende:
Willen degenen die iets vinden voor de laagste prijs garantie dit deze keer wel geheim houden en alleen via PM (of chat) vertellen aan anderen? Zo hebben we meer kans dat de prijzen niet aangepast zijn maandagochtend
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Remake het volgende:
[..]
Maak gewoon ergens een gratis forum aan waar je alleen kan lezen als je een user ervan bent.
Hoelaat was dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha we waren wel bij een Surinaams kassameisje ja, maar die ging gewoon even de bedrijfsleider bellen. Die wilde ons dus eerst niet terugbetalen, want hij had de prijs nog niet aangepast omdat "'ie effe zat te eten". Dat is ons probleem toch niet.
Haha, waarschijnlijk want die bedrijfsleider zei al dat 'onze vriend die folder aan ons had gegeven en we er geen sport van moesten maken'. Wij verzinnen die actie toch niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:45 schreef Omnifacer het volgende:
Silenus! Haha, ik denk het wel! Die duushi ging zwaar door het lint, dus ik wilde haar pesten door jullie die folder te geven... Ik hoopte al dat julle grof geschut ingezet zouden hebben
Onzin dat ze het ging vragen, want bij mij gaf ze dat bier zo mee... Misschien kreeg ze argwaan!
je hebt pmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef henkjan90 het volgende:
Zou iemand die de nieuwe AH aanbiedingen weet mij even willen PM'en?
Iedereen heeft een andere mening of er producten bij zitten die hen wat boeienquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:47 schreef Remake het volgende:
Weinig bijzonders, maarja zat mensen hier die dan toch nog gaan graaien.
Klopt. Je krijgt maximaal tot de helft van het originele bedrag vergoed. Als een krat Heineken normaal gesproken 11 euro kost moet je 5,50 euro betalen voor het kratje. Wat je dus eigenlijk vergoed krijgt is: actieprijs AH - 5,50.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef rense het volgende:
bier is toch niet meer gratis te krijgen als het ergens goedkoper is?
of had ik dat verkeerd gelezen
Idd, liggen behoorlijk in de weg. Nemen ook zo ontzettend veel ruimte in beslag. Denk dat ik er een stuk of 6 in de vuilnisbak gooiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:58 schreef Remake het volgende:
Net als die tandenborstels een paar topics terug zeker
Fuck off die dingen gaan nu jaren liggen te rotten in de kastjes van diverse fokkers.
Nettorama doet dit inderdaad al een hele tijd. Maar het is niet echt interessant en vooral lastig omdat je niet makkelijk met elke winkel kan vergelijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:40 schreef De_Beer80 het volgende:
Nettorama doet dat al een tijdje volgens mij. Staat in de voorwaarden dat het maar om 1 product p.p gaat, dus schiet niet echt op.
Supercoop mag nietquote:Op zondag 28 juni 2009 09:49 schreef Remco-TXL het volgende:
Als iemand vandaag nog wil scoren. Weet niet of de vorige folder vandaag nog geldig is. Heineken bij de AH kost dan nog 8.99euro.
Bij de SuperCoop vandaag (vanaf 28juni) 8.29euro.
Sokken in de LAPG! Die komen altijd wel van pas. Nu kunnen we alle folders van sportzaken gaan doorzoeken!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:41 schreef Steno het volgende:
Product LAPG prijs stuksprijs
Actimel 4-pack 0,99 0,99
Hero Fruit2Day 2e halve prijs 1,50 Aardbei/Sinaas)
Wellicht zijn er duurdere varianten
Heinz Spread 1,00 1,00
prijs Naturel, andere soorten wellicht duurder
Knorr Wereldgerechten 2+1 gratis 1,323 - diverse varianten
Bunduelle vries 300gram 2 voor 2,00 1,00 - diverse varianten
Lipton Icetea 1,5 ltr 2+1 gratis 1,056 - diverse varianten
Jupiler Krat pils 8,99 8,99
Swartland wijn 0,75 3,69 3,69 - diverse varianten
Appelsientje Mild 2e halve prijs 1,38 - Alle varianten
LU Koek 2 voor 1,99 0,995 - DIv. soorten bijv.Bastogne / Choco Prince
Page toilet papier 24 rol 4,99 4,99
Lotto sneakersokken 5 paar 5,99 1,198
Foutje van het systeem...quote:Op zondag 28 juni 2009 11:57 schreef UncleSam het volgende:
Trouwens, ik heb soort van nog gescoord gisteren:
[ afbeelding ]
Niet gratis, maar ook niet duur. Ik kwam er achter dat die 4packs die 7.14 per stuk kosten, ook 3 voor 4.47 zijn!
Ja je leest het goed, 12 flessen shampoo voor 4.47! Waar je eigenlijk 3 flessen voor 4.47 voor moet betalen!
Resultaat 48 flessen voor 17.88.
37 ct voor een fles, die normaal rond de 2 euro is
De 4packs zijn alleen verkrijgbaar bij de grotere filialen, maar de aanbieding is vandaag nog geldig, dus er op uit!
Ja bv een XLquote:UncleSam heeft weer schone haartjes dus!
Wat is een groter filiaal, bedoel je dan een XL?
En die kassamutsen hadden het niet door?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:57 schreef UncleSam het volgende:
Trouwens, ik heb soort van nog gescoord gisteren:
[ afbeelding ]
Niet gratis, maar ook niet duur. Ik kwam er achter dat die 4packs die 7.14 per stuk kosten, ook 3 voor 4.47 zijn!
Ja je leest het goed, 12 flessen shampoo voor 4.47! Waar je eigenlijk 3 flessen voor 4.47 voor moet betalen!
Resultaat 48 flessen voor 17.88.
37 ct voor een fles, die normaal rond de 2 euro is
De 4packs zijn alleen verkrijgbaar bij de grotere filialen, maar de aanbieding is vandaag nog geldig, dus er op uit!
Nee dit zijn dus niet de pakken die ze loshalen, en als losse flessen in de schappen zetten. Deze voordeelpakken hebben ze standaard in assortiment.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Marjojotje het volgende:
dus toch wel goeie tip van mij dat ze de 4-paacks aanvullen lol
idem voor Coop. Op internet ff vluchtig gekeken, maar ook niks te vinden voor zover ik weet bij de Spar, Dirk/Bas en Supercoop.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:35 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ik heb in ieder geval al gekeken bij C1000, Deen, Vomar, Super de Boer en Hoogvliet en niets
Beetje beter kijken bij 2 van deze winkels is wel degelijk iets te vinden!quote:Op zondag 28 juni 2009 10:35 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ik heb in ieder geval al gekeken bij C1000, Deen, Vomar, Super de Boer en Hoogvliet en niets
Ik zie er maar 1quote:Op zondag 28 juni 2009 13:11 schreef EJ19 het volgende:
[..]
Beetje beter kijken bij 2 van deze winkels is wel degelijk iets te vinden!
Klopt, maar soms is het wel zoquote:Op zondag 28 juni 2009 13:37 schreef Gamefan24 het volgende:
ehm... kijken jullie ook wel goed naar de inhoud van die zakken? want nee, die komen niet altijd overeen!
Die aanbieding is best wel nicequote:Op zondag 28 juni 2009 13:27 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1. Je mag die ander wel PMen hoor
. Er kan trouwens gepmed worden voor die ander die ik weet. LET OP: IK PM ALLEEN NAAR MENSEN DIE BEKEND ZIJN IN DIT TOPIC, NIET NAAR IEDEREEN.
Jup, maar wel een klein nadeelquote:Op zondag 28 juni 2009 14:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die aanbieding is best wel nice
Verras mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Verras me
Jup, en korte houdbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
+ mag niet meer halen van me oudersquote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een stuk of 12 krijg je toch wel op
Sluit je ouders opquote:Op zondag 28 juni 2009 14:27 schreef Dropdown het volgende:
[..]
+ mag niet meer halen van me oudersWaren er niet zo blij mee
. Vagerds. Maar ik dump het wel ergens
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie gaat er dus morgenochtend rond 8 uur voor de winkel staan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor nodig hebt
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:42 schreef LordRdN het volgende:
scheelt enorm 3x 1 fles voor 4.47 of 3 x 4 flessen![]()
ik heb er trouwens nog een gevonden, maar van hetzelfde merk, dus weer iets waar je vooralDat gedoe van 3 voor 5 euro was nu die 4.47 toch ? afgelopen week van die merken van top tot teen shizzle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor nodig hebt
Op alles die prijs ? ben ik nog genaaid ook als dat zo is
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Nee, neem gewoon lekker even de moeite het topic door te lezen en zelf die mensen te pmen.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef Keffo het volgende:
Wil iemand me de gevonden aanbiedingen PMen?
Ben morgen vrij, dus kan mooi om 8 uur de AH leeghalen
Ik niet, maar misschien iemand anders.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:42 schreef koenie95 het volgende:
weet iemand een aanbieding die bij super de hoer goedkoper is?
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:13 schreef Mr_DG het volgende:
Waarom hier niets bespreken??
Leest de AH hier mee ofzo?
Nee maar ze denken van wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:13 schreef Mr_DG het volgende:
Waarom hier niets bespreken??
Leest de AH hier mee ofzo?
denk om je hart gastquote:Op zondag 28 juni 2009 18:01 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik niet, maar misschien iemand anders.
ALLES VIA PM, HIER NIETS IN BESPREKEN.
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Ik snap het zelf ook niet maar goed ik vind het ook maar onzin om het via pm door te spelen maar goed de mensen die het anoniem houden zal ik het ook voor anoniem houden. Had zelf iets gevonden bij de Jan Linders. Zeg wel niet wat maar dat vinden jullie misschien wel. Weet alleen niet of jan linders ook de juiste verpakking in de actie heeft
Dont get this one?quote:Klein werkje om even naar de folder van JL te kijken op het internet, en dan even bij de AH site de LAPG producten op zoeken
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:29 schreef babois het volgende:
Beste mede-consumenten,
Begrijp ik het goed dat we nu alleen nog undercover de aanbiedingen doorseinen? Ik denk dat de sales managers van AH wel goed uitkijken om zijn enige vrije dag in de week ook toe te wijden aan de laagste actieprijsgarantie.
Deze 2 zou ik niets Pm'en, albert heijn alert is vrij hoog bij deze 2quote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef Steno het volgende:
sure tjeerds, dat is geen probleem
ALs je mij nu even PM't welke 2 artikelen
Haha, wat een overdreven gedoe, net of AH hier meeleest.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:22 schreef Remake het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 zou ik niets Pm'en, albert heijn alert is vrij hoog bij deze 2
ALBERT HEIJN LEEST WEL MEE JAH!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, wat een overdreven gedoe, net of AH hier meeleest.
Ja, want meteen als iemand is geweest worden de prijzen razendsnel aangepastquote:Op zondag 28 juni 2009 21:27 schreef tjeerds het volgende:
Als AH's de Actie goed doen, is de prijs binnen een paar minuten aangepast in alle winkels. Heeft niets te maken met dat de AH mee leest.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
Beide zijn nieuwe accounts die alleen in deze topicreeks gereageerd hebben, hoe verdacht wil je het hebben.
babois
Shop till you drop!
Hoe duidelijk wil je het hebben
Volgens mij is mijn account 4 jaar eerder geregistreerd dan de jouwe, hoezo nieuw?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
Beide zijn nieuwe accounts die alleen in deze topicreeks gereageerd hebben, hoe verdacht wil je het hebben.
babois
Shop till you drop!
Hoe duidelijk wil je het hebben
Leuk geprobeert filiaalbeheerder AH Amersfoort!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef babois het volgende:
Ik vond mijn motto wel toepasselijk:P!
Maar goed, ik heb inderdaad sinds kort een account, omdat ik voorheen geen account nodig had om de aanbiedingen te bekijken, plus dat ik pas sinds twee weken op de hoogte ben van de actie;)
[..]
Hoezo extra verdacht dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Steno het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn account 4 jaar eerder geregistreerd dan de jouwe, hoezo nieuw?
Week 5 - Sprite?? (was een grap van fok.nl)quote:
Kunnen we geen lijstje met namen maken die je allemaal PM-t als je wat vind? Dat gedoe met telkens om PM vragen of geheimzinnig te doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:39 schreef MaddoxX het volgende:
Oeh ik ben de hele dag weg geweest kan iemand me inlichten via PM wat en waar de goedekopere dingen zijn
Wat voorbeeld namen, vul zelf maar aan.quote:MaddoxX, Tazz, Remake, Steno
lol is de paling in de reclame of zijn de lotto sokken lager geprijsd bij C&A?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:57 schreef Remco-TXL het volgende:
Ik hoop dat die koelkast actie het doet van het boertje want zijn toch andere verpakkingen die ze aangeven.
Denk dat ik morgen ff langs jan smit ga voor die andere koelkast actie
Het succes deze week ik misschien wel moeilijker gemaakt door jouquote:Op zondag 28 juni 2009 22:10 schreef Tim2005 het volgende:
Maar alleen de Hero is goedkoper dus? Bij SdB en Deen. Of ook de Appelsientje bij Hoogvliet/Jan Linders, volgens mij geldt daar alleen de Mild. Succes deze week!
Neem gewoon de lijst over en zet je naam erbij.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Neem gewoon de lijst over en zet je naam erbij.
MaddoxX, Tazz, Remake, Steno, Sam93dor, UncleSam, Omnifacer, Dropdown, moi80
Hoe gaan we de controle trouwens doen dan? Het lijkt me duidelijk dat mensen die voor deze actie zijn geregistreerd er sowieso op komen, en mensen die toch duidelijke hebben laten zien dat ze aan deze actie meewerken (foto's, pm's).
Post ze gewoon, ik denk dat het HK van AH nu wel dicht is....... kwestie van morgenochtend 8 uur de eerste zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef tjeerds het volgende:
MaddoxX, Tazz, Remake, Steno, Sam93dor, UncleSam, Omnifacer, Dropdown, moi80, Tjeerds, Tim2005
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef sam93dor het volgende:
Sorry, ik accepteer (vanaf nu) alleen nog mensen waarvan ik toch erg zeker kan zeggen dat het te vertrouwen is. Sylliek laat ik er wel op, zou wel lullig zijn als ik die er dan af moest halen.
MaddoxX, Tazz, Remake, Steno, Sam93dor, UncleSam, Omnifacer, Dropdown, moi80, Tjeerds, henkjan90,
Marjojotje, Corkscrew, miepknip, sylliek, wjlaak01, LordRdN
Tja, zo kun je bezig blijven... Ik weet dat je al geprofiteerd hebt van de LAPG, maar je zit hier pas 9 dagen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:41 schreef sam93dor het volgende:
Iemand nog een mening over Sylliek? 20e aangemeld, 1e post in dit topic, verder nog een paar posts in 2 andere topics.
Net doen alsof werktquote:Op zondag 28 juni 2009 22:53 schreef Marjojotje het volgende:
Jongens wil niet lullig zijn, maar ik denk dat er deze week niks te halen valt.
heb net de aanbieding gechekt die al bekend is, maar volgens mij is AH goedkoper bij de ene folder en is de andere folder echt niet hetzelfde product!!!
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Neem gewoon de lijst over en zet je naam erbij.
MaddoxX, Tazz, Remake, Steno, Sam93dor, UncleSam, Omnifacer, Dropdown, moi80
Hoe gaan we de controle trouwens doen dan? Het lijkt me duidelijk dat mensen die voor deze actie zijn geregistreerd er sowieso op komen, en mensen die toch duidelijke hebben laten zien dat ze aan deze actie meewerken (foto's, pm's).
start dan in het geheim met je vriendenclub een eigen forum op maar doe dat niet hier...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef sam93dor het volgende:
Jongens, wat boeit het jullie nou allemaal wat voor plannen wij hebben. Misschien vinden jullie het tijdverspilling, maar ik vind het helemaal niet erg, integendeel. Open dit topic (en de volgende 20 over de LAPG) gewoon niet meer, of ga niet zoveel zeuren.
In plaats van comentaar te leveren op anderen, zou je dit topic ook kunnen negeren, als je er zelf niets aan hebt.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:12 schreef Fosfolipide het volgende:
kijk de eerste week is het leuk maar daarna echt nog steeds doorgaan en ah's af gaan voor bv tandenborstels en tandpasta komopoke tuurlijk mag je dat zelf weten maar vind het wel raar dat jullie zo moeilijk gaan doen over dat je niks over producten mag zeggen op fok, fok is groot, je kan het beste dan gewoon een eigen forum starten met je mede-elke-week-de-goedkoopste-producten--gratis-bij-de-ah-krijgers
zoals dreigen?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef sam93dor het volgende:
Niet verboden, en bovendien kan (bijna iedereen erbij). Het is niet verboden om hier alsnog producten neer te zetten, het word je alleen wel duidelijk gemaakt (op wat voor een manier dan ook:P) dat je niet zo slim is
Als je zorgt dat je weet waar je over praat dan lukken die dingen. Bij AH weten ze namelijk niét waar ze over praten.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef miepknip het volgende:
Aanbiedingen moet wel hetzelfde zijn, anders sta je zo voor gek. Zoals de andrelon shampoo
Nee, daar dacht ik niet eens aan. Dat heeft alleen 1x een user gezegd, maar verder niks van gehoord. Meer dingen zoals mijn post na die post met de producten van de andere supers bewerkt in paint.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:30 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Nee, daar dacht ik niet eens aan. Dat heeft alleen 1x een user gezegd, maar verder niks van gehoord. Meer dingen zoals mijn post na die post met de producten van de andere supers bewerkt in paint.
Ja klopt, ik ben ik het begin wat te makkelijk omgegaan met mensen toelaten ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie trouwens allemaal namen in die PM-lijst staan die ik helemaal niet ken. Gaat zo het effect ervan niet verloren?
Misschien door hem zelf je verzoek te pm'en.. zoveel mods lezen hier niet mee, en er is geen policy reden waarom die afbeelding niet zou mogen. Ik vind sowieso dat we iets te ver aan het doorslaan zijn met de geheimhouding enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Remake het volgende:
Kan iemand die afbeelding van wibies verwijderen?
Dat geheimhouden lijkt mij cruciaal voor het succes...quote:Op maandag 29 juni 2009 00:01 schreef Remake het volgende:
Vind het juist wel tof, dat geheimhouden, gewoon lache,
alleen sommige lurkers kunnne het niet uitstaan.
expressquote:
Succes!!!!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:46 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben alleen voor het bieren ik weet zeker dat jupiler hiero in mstrich goedkoper dan 8,99 is te vinden
Je komt nooit in die AH topics, maar je ziet het in je active topics en je dacht, kom ff naaien die gasten daar?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:13 schreef CySt het volgende:
In het AH topic gaat men nu druk aan de slag met PM-lijstjes vanwege paranoia om het meelezen van het AH-HK. Ik vind dat een wat vreemde gang van zaken op een publiek forum, wat vinden de moderators hiervan?
Over die Hero durf ik niet te oordelen, maar die Appelsientje producten gaan niet op, want dat zijn niet de mild-varianten.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:17 schreef Broekpolder het volgende:
Mag ik ook op de PM lijst... of zijn alle geheimpjes sl verklapt met de afbeelding?
Lees bovenstaand eens. PM lijstjes zijn niet (meer) toegestaan. Dus hoeft niemand ook meer te posten om op een PM lijstje te komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:17 schreef Broekpolder het volgende:
Mag ik ook op de PM lijst... of zijn alle geheimpjes sl verklapt met de afbeelding?
erg traag jaquote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef Steno het volgende:
is AH bij jullie ook zooooooooooooo traag (en wellicht zwaar overbelast?) of ligt het aan mij
Ik heb ook een hoopie Hero fruitontbijt en fruit&co gehaald, maar ik kreeg geen appeltaartjes mee, volgens de klantenservicedame hoort dat niet meer bij de actie!quote:Op maandag 29 juni 2009 09:43 schreef babois het volgende:
Grapje! Deze jongen komt net terug uit zeven Groningse AH-filialen.. met een lekkere lading Fruit Ontbijt & Appeltaart! Ontbijt ze allemaal!
ook ik was zo'n naaier, onderling pm's gaan sturen omdat je bang bent dat de AH meeleest gaat echt hélemaal nergens overquote:Op maandag 29 juni 2009 07:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Je komt nooit in die AH topics, maar je ziet het in je active topics en je dacht, kom ff naaien die gasten daar?
Ik zou voor vloeibaar ontbijt niet al deze moeite nemen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Keffo het volgende:
Vanmorgen vroeg meteen even naar de AH geweest voor wat gratis Hero Ontbijt. uiteraard weer veel vragen en moeilijk doen. Audio Fragment volgt later vandaag. hier alvast een foto van de buit
[ afbeelding ]
Ze zeiden permanent.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef Asgard het volgende:
Ik kan op ah.nl niets meer over de actie vinden, tot wanneer loopt hij nog?
Voor altijd.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef Asgard het volgende:
Ik kan op ah.nl niets meer over de actie vinden, tot wanneer loopt hij nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |