Was bij jou ook die Surinaamse chick aan het werk bij de balie? Ze ging tegen mij helemaal door het lintquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef Silenus het volgende:
Gisteren zes gratis kratjes Heineken geregeld bij de Albert Heijn op de Nieuwmarkt (A'dam). Bedrijfsleider wilde eerst alleen het verschil terugbetalen (8,29 bij de Appie en 6,99 bij de Dirk) maar na wat gezeur kregen we alles terug. Plus statiegeld, wat een sukkel.
Haha we waren wel bij een Surinaams kassameisje ja, maar die ging gewoon even de bedrijfsleider bellen. Die wilde ons dus eerst niet terugbetalen, want hij had de prijs nog niet aangepast omdat "'ie effe zat te eten". Dat is ons probleem toch niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Was bij jou ook die Surinaamse chick aan het werk bij de balie? Ze ging tegen mij helemaal door het lint
Maak gewoon ergens een gratis forum aan waar je alleen kan lezen als je een user ervan bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:30 schreef anoniem17 het volgende:
Willen degenen die iets vinden voor de laagste prijs garantie dit deze keer wel geheim houden en alleen via PM (of chat) vertellen aan anderen? Zo hebben we meer kans dat de prijzen niet aangepast zijn maandagochtend
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Remake het volgende:
[..]
Maak gewoon ergens een gratis forum aan waar je alleen kan lezen als je een user ervan bent.
Hoelaat was dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha we waren wel bij een Surinaams kassameisje ja, maar die ging gewoon even de bedrijfsleider bellen. Die wilde ons dus eerst niet terugbetalen, want hij had de prijs nog niet aangepast omdat "'ie effe zat te eten". Dat is ons probleem toch niet.
Haha, waarschijnlijk want die bedrijfsleider zei al dat 'onze vriend die folder aan ons had gegeven en we er geen sport van moesten maken'. Wij verzinnen die actie toch niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:45 schreef Omnifacer het volgende:
Silenus! Haha, ik denk het wel! Die duushi ging zwaar door het lint, dus ik wilde haar pesten door jullie die folder te geven... Ik hoopte al dat julle grof geschut ingezet zouden hebben
Onzin dat ze het ging vragen, want bij mij gaf ze dat bier zo mee... Misschien kreeg ze argwaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |