je hebt pmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef henkjan90 het volgende:
Zou iemand die de nieuwe AH aanbiedingen weet mij even willen PM'en?
Iedereen heeft een andere mening of er producten bij zitten die hen wat boeienquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:47 schreef Remake het volgende:
Weinig bijzonders, maarja zat mensen hier die dan toch nog gaan graaien.
Klopt. Je krijgt maximaal tot de helft van het originele bedrag vergoed. Als een krat Heineken normaal gesproken 11 euro kost moet je 5,50 euro betalen voor het kratje. Wat je dus eigenlijk vergoed krijgt is: actieprijs AH - 5,50.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef rense het volgende:
bier is toch niet meer gratis te krijgen als het ergens goedkoper is?
of had ik dat verkeerd gelezen
Idd, liggen behoorlijk in de weg. Nemen ook zo ontzettend veel ruimte in beslag. Denk dat ik er een stuk of 6 in de vuilnisbak gooiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:58 schreef Remake het volgende:
Net als die tandenborstels een paar topics terug zeker
Fuck off die dingen gaan nu jaren liggen te rotten in de kastjes van diverse fokkers.
Nettorama doet dit inderdaad al een hele tijd. Maar het is niet echt interessant en vooral lastig omdat je niet makkelijk met elke winkel kan vergelijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:40 schreef De_Beer80 het volgende:
Nettorama doet dat al een tijdje volgens mij. Staat in de voorwaarden dat het maar om 1 product p.p gaat, dus schiet niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |