Ja klopt, ik ben ik het begin wat te makkelijk omgegaan met mensen toelaten ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie trouwens allemaal namen in die PM-lijst staan die ik helemaal niet ken. Gaat zo het effect ervan niet verloren?
Misschien door hem zelf je verzoek te pm'en.. zoveel mods lezen hier niet mee, en er is geen policy reden waarom die afbeelding niet zou mogen. Ik vind sowieso dat we iets te ver aan het doorslaan zijn met de geheimhouding enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Remake het volgende:
Kan iemand die afbeelding van wibies verwijderen?
Dat geheimhouden lijkt mij cruciaal voor het succes...quote:Op maandag 29 juni 2009 00:01 schreef Remake het volgende:
Vind het juist wel tof, dat geheimhouden, gewoon lache,
alleen sommige lurkers kunnne het niet uitstaan.
expressquote:
Succes!!!!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:46 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben alleen voor het bieren ik weet zeker dat jupiler hiero in mstrich goedkoper dan 8,99 is te vinden
Je komt nooit in die AH topics, maar je ziet het in je active topics en je dacht, kom ff naaien die gasten daar?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:13 schreef CySt het volgende:
In het AH topic gaat men nu druk aan de slag met PM-lijstjes vanwege paranoia om het meelezen van het AH-HK. Ik vind dat een wat vreemde gang van zaken op een publiek forum, wat vinden de moderators hiervan?
Over die Hero durf ik niet te oordelen, maar die Appelsientje producten gaan niet op, want dat zijn niet de mild-varianten.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:17 schreef Broekpolder het volgende:
Mag ik ook op de PM lijst... of zijn alle geheimpjes sl verklapt met de afbeelding?
Lees bovenstaand eens. PM lijstjes zijn niet (meer) toegestaan. Dus hoeft niemand ook meer te posten om op een PM lijstje te komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:17 schreef Broekpolder het volgende:
Mag ik ook op de PM lijst... of zijn alle geheimpjes sl verklapt met de afbeelding?
erg traag jaquote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef Steno het volgende:
is AH bij jullie ook zooooooooooooo traag (en wellicht zwaar overbelast?) of ligt het aan mij
Ik heb ook een hoopie Hero fruitontbijt en fruit&co gehaald, maar ik kreeg geen appeltaartjes mee, volgens de klantenservicedame hoort dat niet meer bij de actie!quote:Op maandag 29 juni 2009 09:43 schreef babois het volgende:
Grapje! Deze jongen komt net terug uit zeven Groningse AH-filialen.. met een lekkere lading Fruit Ontbijt & Appeltaart! Ontbijt ze allemaal!
ook ik was zo'n naaier, onderling pm's gaan sturen omdat je bang bent dat de AH meeleest gaat echt hélemaal nergens overquote:Op maandag 29 juni 2009 07:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Je komt nooit in die AH topics, maar je ziet het in je active topics en je dacht, kom ff naaien die gasten daar?
Ik zou voor vloeibaar ontbijt niet al deze moeite nemen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Keffo het volgende:
Vanmorgen vroeg meteen even naar de AH geweest voor wat gratis Hero Ontbijt. uiteraard weer veel vragen en moeilijk doen. Audio Fragment volgt later vandaag. hier alvast een foto van de buit
[ afbeelding ]
Ze zeiden permanent.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef Asgard het volgende:
Ik kan op ah.nl niets meer over de actie vinden, tot wanneer loopt hij nog?
Voor altijd.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef Asgard het volgende:
Ik kan op ah.nl niets meer over de actie vinden, tot wanneer loopt hij nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |