Ja..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij vraagt me wat, ik geef antwoord. Ik heb idd geen grote flat.
Als jij nou gewoon even buiten gaat spelen dan ok?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Bill_Board het volgende:
Jongens hij gaat weer open! Liggen jullie al voor de deur?!
Dit is geen troll ofzo, maar dat is net zoiets als zeggen: ja, jij HOEFT die gratis boodschappen ook niet te halen. Dat heb je allemaal heul niet nodig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Ringo flikte het ook al een paar keer, en dat heeft HW achter de schermen gelegd en bij mijn weten is er niks mee gedaan.
Ik word er zo moe van dat die zeikers telkens terug komen. Prima als je het er niet mee eens bent en mij.ons pauper vindt, maar je HOEFT niet in dat topic te posten hoor
Het was een algemene opmerking. Ik wees niemand aanquote:
Zie je dan niet in, dat mensen het als een sport zien, en het leuk vinden? Denk je dat ik al die boodschappen zelf hou?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit is geen troll ofzo, maar dat is net zoiets als zeggen: ja, jij HOEFT die gratis boodschappen ook niet te halen. Dat heb je allemaal heul niet nodig.
Zie m'n postgeschiedenis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
Ik kan heel dat nieuwe topic nergens vinden?
´t is gewoon nummer 15quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
Ik kan heel dat nieuwe topic nergens vinden?
Vet vaag, zoals ik ook al in het topic zei... hij staat niet in MYat, en ook niet in GCquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
´t is gewoon nummer 15
Gratis Cola en Pizza bij de AH # 15 -Nu met Cola en Pizza!
true.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:43 schreef Klonk het volgende:
nah, dat is nu het minste denk ik toch ?
ff bookmarken en geen probleem, zeker niet gezien het tempo waarmee jullie de topics vullen
reeds gesloten door een snelle collegaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Even Apeldoorn Bellen?? (RESPECTLOOS!!)
Wijst zich vanzelf
En het mag op slot aangezien het een kopie is van het controversiële KLB-topic "Ik heb gelijk"-mania , vandaar dat swarmahoer 'm al op slot gooide.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
coûte que coûte
Die mag wel even in mijn tt aangepast worden.
Fokkers die koet ke koet hun ''gelijk'' willen hebben.
Waarom lijkt die daar op?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef TNA het volgende:
[..]
En het mag op slot aangezien het een kopie is van het controversiële KLB-topic "Ik heb gelijk"-mania , vandaar dat swarmahoer 'm al op slot gooide.
Ja, vandaar dat swarmahoer het topic op slot gooide met als reden dat de topics zo op elkaar lijken, omdat hij het origneel kent.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom lijkt die daar op?
In nergens, je lult.
Thats all.
Alleen de tt hebben wat parallellen. Voor de rest lijken ze in niets op elkaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat swarmahoer het topic op slot gooide met als reden dat de topics zo op elkaar lijken, omdat hij het origneel kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |