wat is je punt, als er mensen komen trollen kunnen jullie die ook gewoon lekker negeren, over heen lullen, doen of ze er niet zijn, het is nu wel duidelijk dat dat topic ook tegenstanders aanlokt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een overtrokken reactie, zeg. De mensen in dat topic gedragen zich prima, maar na dat eindeloze getreiter van sommigen loopt het uit de klauwen en jij sluit het topic maar. M.a.w.: je geeft die etterbakken lekker hun zin terwijl (bijna) alle posters in het topic gewoon normaal doen.
Ja, of je mod het, netzoals heatwave doet. Maar nee, je sluit liever het topic. Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is je punt, als er mensen komen trollen kunnen jullie die ook gewoon lekker negeren, over heen lullen, doen of ze er niet zijn, het is nu wel duidelijk dat dat topic ook tegenstanders aanlokt.
mooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:16 schreef Klonk het volgende:
ik ben net een lief pm aan het schrijven, gewoon omdat je het zo lief vroeg
Mijn punt is dat het aan jou is om die trolls te verwijderen zodat normale posters niet in de verleiding komen om te reageren, KLB is een deurtje verderop, en dat jouw actie om dat topic dicht te gooien zwaar overdreven is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is je punt, als er mensen komen trollen kunnen jullie die ook gewoon lekker negeren, over heen lullen, doen of ze er niet zijn, het is nu wel duidelijk dat dat topic ook tegenstanders aanlokt.
geen dank.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:18 schreef Houzer het volgende:
Het feit dat jullie je er nog ontzettend druk om maken, geeft wel aan hoe erg het is.
Bedankt.
Het staat toch een beetje synoniem voor het verliezen van je baan, geloof ik. De complete dagbesteding van 20 users in één klap weggevaagd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:18 schreef Houzer het volgende:
Het feit dat jullie je er nog ontzettend druk om maken, geeft wel aan hoe erg het is.
Bedankt.
Zouden we er deeltijd ww voor kunnen aanvragen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:20 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het staat toch een beetje synoniem voor het verliezen van je baan, geloof ik. De complete dagbesteding van 20 users in één klap weggevaagd.
Tja, Fok! is wat streng geworden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat ik jammer vind is dat ik heel normaal die topics volg omdat de actie me erg interesseert. Het spelletje tussen klanten en AH. Een actuele actie, waar topics daarover niet meer dan logisch zijn. En dat het dan zo de nek om wordt gedraaid door trolls, gescheld, en dergelijke.
Wat moeten degene die wel normaal willen posten in zo'n topic dan? Blijkbaar ook geen nieuwe aanmaken...
Waar zou je die voor nodig hebben? Je hebt toch voor 5 jaar gratis rommel ingeslagen? Je hoeft voorlopig niets te kopen, appeltaart en cola genoeg. Ik vroeg met trouwens wel af waar je al die zooi eigenlijk liet, aangezien je in dat hondenschijttopic aangaf een heel klein flatje te hebben...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zouden we er deeltijd ww voor kunnen aanvragen?
Nou blijkbaar niet. Ringo flikte het ook al een paar keer, en dat heeft HW achter de schermen gelegd en bij mijn weten is er niks mee gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht dat de mogelijkheid bannen nog altijd bestond voor degenen die blijven trollen na waarschuwen.
Ik heb geen waarschuwing gehad hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht dat de mogelijkheid bannen nog altijd bestond voor degenen die blijven trollen na waarschuwen.
Heel klein is wel wat overdreven. Klein idd. Maar ik heb een heule grote kelderboxquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waar zou je die voor nodig hebben? Je hebt toch voor 5 jaar gratis rommel ingeslagen? Je hoeft voorlopig niets te kopen, appeltaart en cola genoeg. Ik vroeg met trouwens wel af waar je al die zooi eigenlijk liet, aangezien je in dat hondenschijttopic aangaf een heel klein flatje te hebben...
Hij vraagt me wat, ik geef antwoord. Ik heb idd geen grote flat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |