thanksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha, dat is een gedlige reden, sterke kerel.
ik zit nu dood te gaan van de napijn, vanmiddag gebeurt en de verdoving is uitgewerkt, vertrouw nu liever even op chemische meuk, paramol ftwquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
kruidnagel werkt echt. neem er een uit het keukenkasje en kauw met de andere kant het even 'open', dus niet fijn. laat de sappen die je samen met je spuug krijgt als je er op sabbelt langs je pijnlijke gedeelte stromen. verdovende werking.
ik heb in mijn hele leven nog nooit een joint gehad en als ik naar onze duitse bezoekers kijk in venlo hou ik dat maar zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Draai en dikke joint en ga lekker knock-out!
chemische meuk komt voor 99% voort uit de werking van een ding uit de natuur. plant of dier.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit nu dood te gaan van de napijn, vanmiddag gebeurt en de verdoving is uitgewerkt, vertrouw nu liever even op chemische meuk, paramol ftw
Okee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
hoi,
ik was te laat, deze mag dicht [RLS SC # 223] Mét Bunkerpraatjes en klachten
Misschien in MEN ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Misschien een lompe vraag: waar is Het grote plaatjesassociatiespel gebleven?
Jaren geleden maakte ik daar als fokker mijn debuut, maar nu kan ik het nergens meer vinden.
Je hebt het al gevonden zie ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Misschien een lompe vraag: waar is Het grote plaatjesassociatiespel gebleven?
Jaren geleden maakte ik daar als fokker mijn debuut, maar nu kan ik het nergens meer vinden.
Spatie eruit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef Klonk het volgende:
damn, als ik nu niet vanmorgen om 5 uur op was gestaan, de hele druk in de weer was geweest dan had ik vast kunnen zien waar de fout zit
Het is niet illegaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:02 schreef Jarno het volgende:
Waarom FOK! dit soort oplichtingspraktijken zo lang heeft gedoogd is me dan ook een raadsel. Fraude is verboden in Nederland.
het is niet de eerste keer dat qwea daar uit de bocht vliegt, we zitten achter de schermen zowat permanent te F5-en daar, te wachten tot de volgende trol opduikt, iets zegt jullie er als vliegen op de stroop boven op springen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:59 schreef Omnifacer het volgende:
Hoezo roepen wij het over onszelf af? De bedoeling van het topic was meer dan duidelijk, dus als je het er niet mee eens bent dat mensen gratis boodschappen halen heb je er in principe niks te zoeken. Dat Qwea dan na die treiterij uit de bocht vliegt betekent toch niet dat mensen die normaal posten ook gestraft moeten worden?
Keep saying that to yourself.quote:
Dan moet je bij Qwea en die trolls zijn (Jarno o.a.). Dit slaat nergens op, er zijn misschien wel 20 vaste posters die gewoon normaal doen. En trouwens: het is toch de taak van een mod om topics in de gaten te houden, of niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is niet de eerste keer dat qwea daar uit de bocht vliegt, we zitten achter de schermen zowat permanent te F5-en daar, te wachten tot de volgende trol opduikt, iets zegt jullie er als vliegen op de stroop boven op springen.
dit was gewoon de druppel, modje zijn is leuk, vrijwillig, niet een topic in de gaten houden of daar iets gebeurt
ja taak, geen dagtaak, hoofdtaak, iets wat je af en toe even doet, geen permanent toezichtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dan moet je bij Qwea en die trolls zijn (Jarno o.a.). Dit slaat nergens op, er zijn misschien wel 20 vaste posters die gewoon normaal doen. En trouwens: het is toch de taak van een mod om topics in de gaten te houden, of niet?
Zelfreinigend vermogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:06 schreef UncleSam het volgende:
Die scans hebben we weggehaald omdat het fraude is, en AH wel weer een regel verzindt om hier tegen op te treden.
huh? zie je PM eens, want ik snap je opmerking van dat delen ff niequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
had gekund, maar niet gedaan, jullie riepen het gezuig ook wel over jullie zelf uit, en de laatste post van qwea was de druppel, delen doe je hier op FOK! met allemaal of je gaat elkaar maar fijn emails sturen.
Wat een overtrokken reactie, zeg. De mensen in dat topic gedragen zich prima, maar na dat eindeloze getreiter van sommigen loopt het uit de klauwen en jij sluit het topic maar. M.a.w.: je geeft die etterbakken lekker hun zin terwijl (bijna) alle posters in het topic gewoon normaal doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja taak, geen dagtaak, hoofdtaak, iets wat je af en toe even doet, geen permanent toezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |