Trusten NMNS.quote:
Niet als iederéén vroeg op één oor gaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, neem aan dat morgenvroeg al 3 delen verder zijn. Truste
Met al die nachtzoenen die ik moet uitdelen zijn we straks allemaal ziek.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ga ook maar in het gestrekte vlak geloof ik.volgens mij ben ik nu tóch aangestoken met het verkoudheidsvirus wat hier heerste, behalve bij mij.
pvv?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pvv?
hoi pvv-ert!
alles goed?
heb je nu echt op die zwakbegaafde wilderts gestemd of was alleen versabommie zo dieptriest hier?
Neuh, D66quote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pvv?
hoi pvv-ert!
alles goed?
heb je nu echt op die zwakbegaafde wilderts gestemd of was alleen versabommie zo dieptriest hier?
Ja. Was idd een kleine kyste en een gat in mijn tussenschotje. Zit nu aan de medicinale snuifflesjes en het helpt. Maar na een nacht zit dat kanaaltje toch jog flink dicht.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi coos!
hoe is ie?
al geholpen bij de kno-veterinair?![]()
uit jouw tijd:
och armequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
*zucht*
Haha pubergevoelens
Nee, dat is het niet. Maar ik ging eerst heel regelmatig weg.
En nu dus al een tijd niet meer. En dan ook écht niet meer. Plus dat ik normaal zaterdags werk en dan pas om 21:00 ofzo thuis ben.
En nu heb ik een zaterdag vrij, zonder dat ik iets hoef en nu kan ik niets!
Dat voelt dan wel een beetje opgesloten zeg maar![]()
Ik wil gewoon flink aan de wijn en dansen en optutten en op hakken en lekker wég!
Kut!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi coos!
hoe is ie?
al geholpen bij de kno-veterinair?![]()
uit jouw tijd:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |