Je hebt het al gevonden zie ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Misschien een lompe vraag: waar is Het grote plaatjesassociatiespel gebleven?
Jaren geleden maakte ik daar als fokker mijn debuut, maar nu kan ik het nergens meer vinden.
Spatie eruit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef Klonk het volgende:
damn, als ik nu niet vanmorgen om 5 uur op was gestaan, de hele druk in de weer was geweest dan had ik vast kunnen zien waar de fout zit
Het is niet illegaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:02 schreef Jarno het volgende:
Waarom FOK! dit soort oplichtingspraktijken zo lang heeft gedoogd is me dan ook een raadsel. Fraude is verboden in Nederland.
het is niet de eerste keer dat qwea daar uit de bocht vliegt, we zitten achter de schermen zowat permanent te F5-en daar, te wachten tot de volgende trol opduikt, iets zegt jullie er als vliegen op de stroop boven op springen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:59 schreef Omnifacer het volgende:
Hoezo roepen wij het over onszelf af? De bedoeling van het topic was meer dan duidelijk, dus als je het er niet mee eens bent dat mensen gratis boodschappen halen heb je er in principe niks te zoeken. Dat Qwea dan na die treiterij uit de bocht vliegt betekent toch niet dat mensen die normaal posten ook gestraft moeten worden?
Keep saying that to yourself.quote:
Dan moet je bij Qwea en die trolls zijn (Jarno o.a.). Dit slaat nergens op, er zijn misschien wel 20 vaste posters die gewoon normaal doen. En trouwens: het is toch de taak van een mod om topics in de gaten te houden, of niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is niet de eerste keer dat qwea daar uit de bocht vliegt, we zitten achter de schermen zowat permanent te F5-en daar, te wachten tot de volgende trol opduikt, iets zegt jullie er als vliegen op de stroop boven op springen.
dit was gewoon de druppel, modje zijn is leuk, vrijwillig, niet een topic in de gaten houden of daar iets gebeurt
ja taak, geen dagtaak, hoofdtaak, iets wat je af en toe even doet, geen permanent toezichtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dan moet je bij Qwea en die trolls zijn (Jarno o.a.). Dit slaat nergens op, er zijn misschien wel 20 vaste posters die gewoon normaal doen. En trouwens: het is toch de taak van een mod om topics in de gaten te houden, of niet?
Zelfreinigend vermogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:06 schreef UncleSam het volgende:
Die scans hebben we weggehaald omdat het fraude is, en AH wel weer een regel verzindt om hier tegen op te treden.
huh? zie je PM eens, want ik snap je opmerking van dat delen ff niequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
had gekund, maar niet gedaan, jullie riepen het gezuig ook wel over jullie zelf uit, en de laatste post van qwea was de druppel, delen doe je hier op FOK! met allemaal of je gaat elkaar maar fijn emails sturen.
Wat een overtrokken reactie, zeg. De mensen in dat topic gedragen zich prima, maar na dat eindeloze getreiter van sommigen loopt het uit de klauwen en jij sluit het topic maar. M.a.w.: je geeft die etterbakken lekker hun zin terwijl (bijna) alle posters in het topic gewoon normaal doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja taak, geen dagtaak, hoofdtaak, iets wat je af en toe even doet, geen permanent toezicht
wat is je punt, als er mensen komen trollen kunnen jullie die ook gewoon lekker negeren, over heen lullen, doen of ze er niet zijn, het is nu wel duidelijk dat dat topic ook tegenstanders aanlokt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een overtrokken reactie, zeg. De mensen in dat topic gedragen zich prima, maar na dat eindeloze getreiter van sommigen loopt het uit de klauwen en jij sluit het topic maar. M.a.w.: je geeft die etterbakken lekker hun zin terwijl (bijna) alle posters in het topic gewoon normaal doen.
Ja, of je mod het, netzoals heatwave doet. Maar nee, je sluit liever het topic. Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is je punt, als er mensen komen trollen kunnen jullie die ook gewoon lekker negeren, over heen lullen, doen of ze er niet zijn, het is nu wel duidelijk dat dat topic ook tegenstanders aanlokt.
mooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:16 schreef Klonk het volgende:
ik ben net een lief pm aan het schrijven, gewoon omdat je het zo lief vroeg
Mijn punt is dat het aan jou is om die trolls te verwijderen zodat normale posters niet in de verleiding komen om te reageren, KLB is een deurtje verderop, en dat jouw actie om dat topic dicht te gooien zwaar overdreven is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is je punt, als er mensen komen trollen kunnen jullie die ook gewoon lekker negeren, over heen lullen, doen of ze er niet zijn, het is nu wel duidelijk dat dat topic ook tegenstanders aanlokt.
geen dank.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:18 schreef Houzer het volgende:
Het feit dat jullie je er nog ontzettend druk om maken, geeft wel aan hoe erg het is.
Bedankt.
Het staat toch een beetje synoniem voor het verliezen van je baan, geloof ik. De complete dagbesteding van 20 users in één klap weggevaagd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:18 schreef Houzer het volgende:
Het feit dat jullie je er nog ontzettend druk om maken, geeft wel aan hoe erg het is.
Bedankt.
Zouden we er deeltijd ww voor kunnen aanvragen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:20 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het staat toch een beetje synoniem voor het verliezen van je baan, geloof ik. De complete dagbesteding van 20 users in één klap weggevaagd.
Tja, Fok! is wat streng geworden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat ik jammer vind is dat ik heel normaal die topics volg omdat de actie me erg interesseert. Het spelletje tussen klanten en AH. Een actuele actie, waar topics daarover niet meer dan logisch zijn. En dat het dan zo de nek om wordt gedraaid door trolls, gescheld, en dergelijke.
Wat moeten degene die wel normaal willen posten in zo'n topic dan? Blijkbaar ook geen nieuwe aanmaken...
Waar zou je die voor nodig hebben? Je hebt toch voor 5 jaar gratis rommel ingeslagen? Je hoeft voorlopig niets te kopen, appeltaart en cola genoeg. Ik vroeg met trouwens wel af waar je al die zooi eigenlijk liet, aangezien je in dat hondenschijttopic aangaf een heel klein flatje te hebben...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zouden we er deeltijd ww voor kunnen aanvragen?
Nou blijkbaar niet. Ringo flikte het ook al een paar keer, en dat heeft HW achter de schermen gelegd en bij mijn weten is er niks mee gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht dat de mogelijkheid bannen nog altijd bestond voor degenen die blijven trollen na waarschuwen.
Ik heb geen waarschuwing gehad hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht dat de mogelijkheid bannen nog altijd bestond voor degenen die blijven trollen na waarschuwen.
Heel klein is wel wat overdreven. Klein idd. Maar ik heb een heule grote kelderboxquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waar zou je die voor nodig hebben? Je hebt toch voor 5 jaar gratis rommel ingeslagen? Je hoeft voorlopig niets te kopen, appeltaart en cola genoeg. Ik vroeg met trouwens wel af waar je al die zooi eigenlijk liet, aangezien je in dat hondenschijttopic aangaf een heel klein flatje te hebben...
Hij vraagt me wat, ik geef antwoord. Ik heb idd geen grote flat.quote:
Ja..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij vraagt me wat, ik geef antwoord. Ik heb idd geen grote flat.
Als jij nou gewoon even buiten gaat spelen dan ok?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Bill_Board het volgende:
Jongens hij gaat weer open! Liggen jullie al voor de deur?!
Dit is geen troll ofzo, maar dat is net zoiets als zeggen: ja, jij HOEFT die gratis boodschappen ook niet te halen. Dat heb je allemaal heul niet nodig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Ringo flikte het ook al een paar keer, en dat heeft HW achter de schermen gelegd en bij mijn weten is er niks mee gedaan.
Ik word er zo moe van dat die zeikers telkens terug komen. Prima als je het er niet mee eens bent en mij.ons pauper vindt, maar je HOEFT niet in dat topic te posten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |