Nee maar ze denken van wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:13 schreef Mr_DG het volgende:
Waarom hier niets bespreken??
Leest de AH hier mee ofzo?
denk om je hart gastquote:Op zondag 28 juni 2009 18:01 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik niet, maar misschien iemand anders.
ALLES VIA PM, HIER NIETS IN BESPREKEN.
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:56 schreef Remco-TXL het volgende:
Ik snap het zelf ook niet maar goed ik vind het ook maar onzin om het via pm door te spelen maar goed de mensen die het anoniem houden zal ik het ook voor anoniem houden. Had zelf iets gevonden bij de Jan Linders. Zeg wel niet wat maar dat vinden jullie misschien wel. Weet alleen niet of jan linders ook de juiste verpakking in de actie heeft
Dont get this one?quote:Klein werkje om even naar de folder van JL te kijken op het internet, en dan even bij de AH site de LAPG producten op zoeken
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:29 schreef babois het volgende:
Beste mede-consumenten,
Begrijp ik het goed dat we nu alleen nog undercover de aanbiedingen doorseinen? Ik denk dat de sales managers van AH wel goed uitkijken om zijn enige vrije dag in de week ook toe te wijden aan de laagste actieprijsgarantie.
Deze 2 zou ik niets Pm'en, albert heijn alert is vrij hoog bij deze 2quote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef Steno het volgende:
sure tjeerds, dat is geen probleem
ALs je mij nu even PM't welke 2 artikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |