Haha, wat een overdreven gedoe, net of AH hier meeleest.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:22 schreef Remake het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 zou ik niets Pm'en, albert heijn alert is vrij hoog bij deze 2
ALBERT HEIJN LEEST WEL MEE JAH!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, wat een overdreven gedoe, net of AH hier meeleest.
Ja, want meteen als iemand is geweest worden de prijzen razendsnel aangepastquote:Op zondag 28 juni 2009 21:27 schreef tjeerds het volgende:
Als AH's de Actie goed doen, is de prijs binnen een paar minuten aangepast in alle winkels. Heeft niets te maken met dat de AH mee leest.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
Beide zijn nieuwe accounts die alleen in deze topicreeks gereageerd hebben, hoe verdacht wil je het hebben.
babois
Shop till you drop!
Hoe duidelijk wil je het hebben
Volgens mij is mijn account 4 jaar eerder geregistreerd dan de jouwe, hoezo nieuw?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
Beide zijn nieuwe accounts die alleen in deze topicreeks gereageerd hebben, hoe verdacht wil je het hebben.
babois
Shop till you drop!
Hoe duidelijk wil je het hebben
Leuk geprobeert filiaalbeheerder AH Amersfoort!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef babois het volgende:
Ik vond mijn motto wel toepasselijk:P!
Maar goed, ik heb inderdaad sinds kort een account, omdat ik voorheen geen account nodig had om de aanbiedingen te bekijken, plus dat ik pas sinds twee weken op de hoogte ben van de actie;)
[..]
Hoezo extra verdacht dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Steno het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn account 4 jaar eerder geregistreerd dan de jouwe, hoezo nieuw?
Week 5 - Sprite?? (was een grap van fok.nl)quote:
Kunnen we geen lijstje met namen maken die je allemaal PM-t als je wat vind? Dat gedoe met telkens om PM vragen of geheimzinnig te doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:39 schreef MaddoxX het volgende:
Oeh ik ben de hele dag weg geweest kan iemand me inlichten via PM wat en waar de goedekopere dingen zijn
Wat voorbeeld namen, vul zelf maar aan.quote:MaddoxX, Tazz, Remake, Steno
lol is de paling in de reclame of zijn de lotto sokken lager geprijsd bij C&A?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:57 schreef Remco-TXL het volgende:
Ik hoop dat die koelkast actie het doet van het boertje want zijn toch andere verpakkingen die ze aangeven.
Denk dat ik morgen ff langs jan smit ga voor die andere koelkast actie
Het succes deze week ik misschien wel moeilijker gemaakt door jouquote:Op zondag 28 juni 2009 22:10 schreef Tim2005 het volgende:
Maar alleen de Hero is goedkoper dus? Bij SdB en Deen. Of ook de Appelsientje bij Hoogvliet/Jan Linders, volgens mij geldt daar alleen de Mild. Succes deze week!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |