wat zij zegt...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zo Leonie, je vakantie is nu begonnen... heb je al getest of gebeld??
Met ochtendurine tochquote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee, daar neem ik geen genoegen mee hoor!Testen jij. Hup.
![]()
Heb je eigenlijk klachten/kwaaltjes?
Het werkt dus niet dat ik er gewoon naar kijk?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef miss_sly het volgende:
Het is stap 1, alleen ben je er nog niet he, met het in huis hebben van een test. Doe hem eens gebruiken ofzo!
Ow, maak je geen zorgen, ik post hieronder eventjes de tijdstippen waarop ik wakker ben geworden:quote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Zit wat in Leonieke![]()
nou dan ga ik er morgen mn wekker voor zetten!
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, maak je geen zorgen, ik post hieronder eventjes de tijdstippen waarop ik wakker ben geworden:
- zaterdag: 9u
- zondag: 10.10u
- vandaag: 10.50u
Ik zou er niet speciaal voor opstaan, moest ik jou zijn huuphuup![]()
En idd, Lois: alle factoren juist hebben zodat er geen twijfel is en ik mijn hoofd niet nog zotter kan maken (en zeker juist: als het niet goed is, is het ook gedaan met fantaseren over wat zou kunnen zijn).
Lief van je om ernaar te vragen! Vandaag over een week krijgtquote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Saffier, hoe is het nu bij jou? Isal op controle geweest (Of heb ik wat gemist?)
Het is trouwens ook niet zomaar een plusje hoor... dit is echt een superduidelijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:56 schreef leonieke het volgende:
En nu zit ik weer te wenen![]()
![]()
Jullie zijn zo lief!
Mijn man verklaart me ondertussen gek denk ik
Super Plus in de beste vorm.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is trouwens ook niet zomaar een plusje hoor... dit is echt een superduidelijk!![]()
![]()
Mja, als ik de berekening een beetje begrijp (damn, ik moet me dringend gaan inlezen), dan zou ik nu al 6weken en 3 of 4 dagen ver zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is trouwens ook niet zomaar een plusje hoor... dit is echt een superduidelijk!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, als ik de berekening een beetje begrijp (damn, ik moet me dringend gaan inlezen), dan zou ik nu al 6weken en 3 of 4 dagen ver zijn.
Maar ik ben stiekem toch wel blij met een duidelijke plus![]()
Ik bied me aan! Na 5 jaar wachten tot mijn vriend eraan toe was, 3,5 jaar proberen en 5 iui's heb ik het wel gehad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:07 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon vérder dan ik!
![]()
![]()
Streepjesregen hier! Wat fijn! Wie volgt?
Dat was ik jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef CalamityJane het volgende:
Leonieke:
En als ik me niet vergis dus toch nog op je 28e verjaardag... (Of was jij dat niet...?)
En vooral ook dat wat Webkim zegtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Webkim het volgende:
Ook een dikkevoor de andere meiden in dit topic!
Hoe mooi het ook is dat er mensen opschuiven naar Z&G, het blijft misschien toch stiekem een beetje wrang als je dat zelf (nog) niet bent.
(Vrijdag) na je echo danquote:
OMFG.... Ik wist het, ik droomde het, ik voelde het, maar had het niet verwacht.... LEONIEKE lieverd, wat een geweldig fantastisch supernieuws, wat zul je blij zijn als ik hier al helemaal zit te kippenvellen......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef leonieke het volgende:
Ik ga er altijd van uit dat beelden meer zeggen dan woorden:
[ afbeelding ]
En wat met mijn emoties?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(of toch zoiets ongeveer)
Er komt weer een spannende tijd aan dus! Ik zal voor julliequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:58 schreef Saffier het volgende:
Lief van je om ernaar te vragen! Vandaag over een week krijgtuitslag van zijn zwemmers icm 3 maanden medicijnen slikken en gisteravond zijn we naar de verplichte voorlichtingsavond geweest voor de IVF/ICSI. Vandaag over 2 weken intakegesprek IVF en medicijnschema/prikles. Dan horen we ook, neem ik aan, waar in mijn cyclus we beginnen, of tijdens mijn menstruatie of 3 weken erna...
En ik ben vanmorgen/vannacht ongesteld geworden en het doet verrekte zeer, maximale dosis pijnstilling heb ik al bijna verbruikt voor vandaag
Dank je. Inderdaad, hoe fijn het ook is als iemand naar Z&G mag... een klein steekje voel ik meestal wel. Helaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Webkim het volgende:
Ook een dikkevoor de andere meiden in dit topic!
Hoe mooi het ook is dat er mensen opschuiven naar Z&G, het blijft misschien toch stiekem een beetje wrang als je dat zelf (nog) niet bent.
Maar wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dank je. Inderdaad, hoe fijn het ook is als iemand naar Z&G mag... een klein steekje voel ik meestal wel. Helaas.
Begrijpelijk, zeer menselijk ook. Zolang het maar een steekje van jaloezie is en niet van afgunstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dank je. Inderdaad, hoe fijn het ook is als iemand naar Z&G mag... een klein steekje voel ik meestal wel. Helaas.
Nee joh, ik gun het Leonie (en ieder ander) van harte hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef McLaura het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zeer menselijk ook. Zolang het maar een steekje van jaloezie is en niet van afgunst
PZE... ik heb ook heel wat steekjes voorbij voelen komen, hoor, in de tijd dat het hier ook niet luktequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |