abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70750807
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:

Dank je. Inderdaad, hoe fijn het ook is als iemand naar Z&G mag... een klein steekje voel ik meestal wel. Helaas.
Begrijpelijk, zeer menselijk ook. Zolang het maar een steekje van jaloezie is en niet van afgunst
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70750994
Even een korte update van mij... vandaag de eerste echo en bloedafname tijdens de stimulatie gehad. Er waren zo'n 15 follikels op te zien. De kleinste was 10mm en de grootste 14mm. Verder was mijn baarmoederslijmvlies nu 9 en dat moest minimaal 7 zijn, dus dat was positief.

Misschien klinkt het gek, maar ik was toch een beetje teleurgesteld met de 15 follikels omdat er tijdens de eerste echo voordat ik startte met de behandeling wel 40 (heel kleine) follikels te zien waren. Ik had dus verwacht dat het er toch minstens 20 zouden zijn nu. Maargoed ik ben nu toch blij met 15.

Heb tot nu toe nog niet echt last van mn buik, afgezien van af en toe een stekerige pijn in mn onderbuik die eenmalig is en dus eigenlijk direct weer verdwijnt. Ik (of ik moet eigenlijk zeggen mijn vriend) heb nu 5 keer 150U Puregon gespoten en moet daarmee doorgaan, over 45min de 6e spuit. Morgenochtend de eerste spuit met Orgalutran/Ganirelix, benieuwd hoe ik daarop ga reageren. Vrijdag hebben we dan weer een echo en bloedafname, ik kan niet wachten!

Leonieke, gelukkig is een minimeet in Jette niet meer nodig! Wat een feest! Blijven ze je daar nu in de gaten houden of mag je overstappen naar een gewone verloskundigenpraktijk?

voor iedereen hier!
pi_70751024
Ow oeps, die update was toch niet zo kort...
pi_70751810
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef McLaura het volgende:

[..]

Begrijpelijk, zeer menselijk ook. Zolang het maar een steekje van jaloezie is en niet van afgunst
Nee joh, ik gun het Leonie (en ieder ander) van harte hoor!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:35:22 #280
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70751922
wou leonieke die is duidelijk hoor... van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik las dat nog iemand een dubbel streepje heeft geplast ook van harte gefeliciteerd

*terug in lurkstand*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:58:14 #281
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_70753080
Leonieke, wat een geweldig nieuws!!!!

Gefeliciteerd!!!
No more games, no more drama...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:35:43 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70755236
Van harte geluk gewenst Leonieke en ook voor je Lief. Hoe reageerde hij erop? En je ouders en schoonouders?

Woorden schieten vaak tekort op zo'n moment. Ik hoop voor je dat je er ontzettend van kunt genieten! En we jompelen hier gewoon voor jou het hele topic vol

Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:36:10 #283
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70755263
Leonieke!!! Van harte gefeliciteerd!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_70755674
joepie!!! leonieke wordt mama!!!
Heel erg gefeliciteerd meid, het is je zo gegund!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70756122
Jaaaaahhhh Leonieke gefeliciteerd!!!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 21:05:35 #286
240917 Mula
pi_70756970
Gefeliciteerd! Dit is je zo ongelofelijk gegund!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:09:49 #287
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_70757213
!!!!!!!!!!! W-O-W!!!!!!!!!!!
Leonieke!! Wat geweldig dat het jullie nu ook gelukt is! Fijn, joh! En ik was nog wel zo bang vorige week dat je misschien weer wat te hoopvol zou zijn na die negatieve bloedtest.. Maar joh, je had alle reden om toch te hopen en te hyperen!

En nu... lekker genieten... zwanger zijn is zo fijn, zo leuk en zo bijzonder...!! Het is je gegund!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:24:03 #288
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70758053
Ja, Leonieke kom eens vertellen hoe het met je man gaat? En hoe de rest van je familie reageerde als je het al verteld hebt? Of zit je nu aan de kinderchampagne om het te vieren soms?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:47:24 #289
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70759412
Lieve, lieve mensen, ik kan echt niet op iedereen afzonderlijk reageren. Jullie zijn dan ook zo talrijk om hier te posten... Zo super gewoon om te merken dat jullie ook zo hyper zijn.

Maar ik kies er toch een aantal uit (meestal omdat er een vraag gesteld werd):

Lieve mijsje, wat lief dat je hier in deze moeilijke tijden gewoon even tijd maakt om te komen posten. Je kan niet weten wat het doet bij mij. Je bent gewoon een supermens

Incantrix wat moeten jouw collega's wel niet gezegd hebben

Mijn man is ook een beetje overdonderd Hij is ook wel diegene die mij met beide voetjes op de grond zet (dat doet hij eigenlijk altijd, hoor ). Hij is superblij natuurlijk, maar wil ook nog even de echo afwachten (damn, wat ben ik eigenlijk blij dat ik het nu nog maar weet... win ik toch 2 weken ofzo ) en een kloppend hartje zien/horen.
Maar om maar eens aan te tonen hoe nuchter hij is: na de eerste shock (ja, echt, ondanks de hoop is het eigenlijk nog steeds een shock voor ons ) was één van zijn eerste mededelingen: schat, je weet nu toch dat we eigenlijk binnenkort een onthaalmoeder moeten zoeken, hé?
Maar ik denk eigenlijk dat we het allebei nog niet helemaal beseffen. Komt wel

BE: ik heb de mensen van het ziekenhuis alleen nog maar aan de telefoon gehad. Ik moet morgen langsgaan om bloed te prikken en dan bellen ze me in de namiddag op met het resultaat en waarschijnlijk een afspraak voor een volgende bloedprik en/of echo (in hun brochure las ik dat ze normaalgezien 3 bloedprikken doen in de weken na de positieve test, maar ik denk dat er daar al een paar van gepasseerd zijn voor mij ). Ow, en ze hebben me niet onder mijn voeten gegeven omdat ik zo lang gewacht heb om te testen Maar reageerden wel vrij verbaasd toen ik zei wanneer we precies de IUI hadden gehad Ze dachten waarschijnlijk dat ze het verkeerd begrepen hadden dat het meer dan een maand geleden was

PZE: ik denk dat ik één van de eerste ben die maar al te goed dat 'steekje' kent

Ca.ra: mijn schoonouders en ma weten het nog niet Mijn ma verjaart vrijdag en we gaan het sowieso zeker niet voor vrijdag zeggen. Het liefst had ik gehad dat we op de echo konden wachten, maar dat gaan we niet kunnen volhouden, denk ik. Ze weten ook al allemaal dat de poging eigenlijk niet gelukt was, dus willen we hen het goede nieuws zeker niet te lang onthouden. Mijn zus en schoonbroer (en hun partners natuurlijk) zullen het ook deze week nog weten, maar voor de rest van de familie willen we het toch nog een beetje verzwijgen (indien mogelijk tot de fameuze 12 weken). En dan de grote vraag: wanneer vertellen we het aan mijn pa...?

Nikki: een minimeet zal nu alleen maar moeilijker worden, maar elke keer als ik het ziekenhuis zal binnengaan, zal ik toch even luisteren of ik niemand met een Nederlands accent hoor
15 follikels die goed reageren op de hormonen is al super

Jose: ook dat was mijn grote schrik, hoor En ik kan alleen maar blij zijn dat je me af en toe ook nog eens terug met beide voetjes op de grond hebt gezet.

En iemand vroeg nog hoe de opvolging nu ging gebeuren? Normaalgezien word ik verder opgevolgd door mijn eigen gyn, maar ik twijfel nu al de hele dag of ik eigenlijk niet liever in Jette zou blijven (bij de gewone dienst gynaecologie weliswaar). Ik weet ook niet of dat kan. Maar ik veronderstel dat er tijdens de echo wel wat ruimte zal zijn om een aantal vragen te stellen en dan kunnen we nog beslissen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:48:44 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_70759481
leonieke van harte zeg!!!
stormy waters...
sailin'
pi_70759856
Ook deze lurker kan het niet laten....

Wat een geweldig nieuws! Toch haske zwanger. Ik vind het geweldig voor jullie,
heel heel heel heel heel erg gefeliciteerd!

Ook tranen hier, stom he.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:01:44 #292
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_70760141
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dank je. Inderdaad, hoe fijn het ook is als iemand naar Z&G mag... een klein steekje voel ik meestal wel. Helaas.
PZE... ik heb ook heel wat steekjes voorbij voelen komen, hoor, in de tijd dat het hier ook niet lukte ... niks om je voor te schamen, wat mij betreft is dat normaal... Hou de moed erin!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_70760261
Wow Leonieke! Van harte proficitat!!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:16:23 #294
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70760835
Leonieke!
Wat geweldig!
Heel erg van harte gefeliciteerd!

En een voor Saffer, en een voor Sombie, en ook voor andere dames die al zo lang wachten.... Oprecht gemeend.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:19:24 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70760991
oh Leonieke, wat moet dit heerlijk voor je zijn gefeli!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:41:03 #296
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70761969
Leonieke
Het is je zo super gegund
Gefeliciteerd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:25:46 #297
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70763974
Leonieke, wat ontzettend gaaf en het is je zoooo gegund...

Webkim, ook nog van harte gefeliciteerd!!

Saffier en Sombie, voor jullie een dikke knuffel en veel sterkte met wat komen gaat!!

het lijkt alweer zooo lang geleden dat ik hier nog actief postte... maar ik lees nog wel mee hoor, reageer alleen niet meer zoveel
Make love, not war ☮
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:41:39 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70766428
Ik kan me heel goed voorstellen dat het raar/eng is om het nu met de buitenwereld te delen, zeker omdat al eerder het nieuws kwam dat het niet gelukt was. Ik hoop dat je snel een knipperlichtje mag zien, dan neemt dat weer een hele onzekerheid weg. En het vertellen aan (schoon)ouders is heel speciaal! Vooral als ze weten hoe moeilijk het is geweest voor jullie om zwanger te raken.

Hier werd er aan beide kanten gedacht dat ze geen opa/oma meer zouden worden, dus het was een heel emotioneel gebeuren. Een van de mooie mijlpalen in je leven.

Achterblijvende dames, ook een dikke voor jullie, en we blijven voor jullie duimen!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70768273
Leonieke wat een ongelovelijk super goed nieuws
Gefeliciteerd meid!!
pi_70769210
Dankjewel, lieve Moonah en Diaan en alle anderen die ons een hart onder de riem steken. Hoezeer ik het Leonieke en ieder ander gun, soms overheerst het: IK. WIL. OOK. En dat wil ik natuurlijk ook als een ander niet zwanger raakt, maar op zo'n moment word ik weer erg geconfronteerd met het feit dat ik hier al jaren zit en nog steeds niet zwanger ben. Maar wie weet, de punctie van vorige week is omgezet in een IUI (mijn eitjes waren al gesprongen ) dus misschien is het deze keer gelukt.

Hoe is het met je, Leonieke? Durf je het al een beetje te geloven? Fijn dat er nog een bloedtest wordt gedaan en dat je al snel een echo krijgt. Dan wordt het toch iets tastbaarder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')