OMFG.... Ik wist het, ik droomde het, ik voelde het, maar had het niet verwacht.... LEONIEKE lieverd, wat een geweldig fantastisch supernieuws, wat zul je blij zijn als ik hier al helemaal zit te kippenvellen......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef leonieke het volgende:
Ik ga er altijd van uit dat beelden meer zeggen dan woorden:
[ afbeelding ]
En wat met mijn emoties?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(of toch zoiets ongeveer)
Er komt weer een spannende tijd aan dus! Ik zal voor julliequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:58 schreef Saffier het volgende:
Lief van je om ernaar te vragen! Vandaag over een week krijgtuitslag van zijn zwemmers icm 3 maanden medicijnen slikken en gisteravond zijn we naar de verplichte voorlichtingsavond geweest voor de IVF/ICSI. Vandaag over 2 weken intakegesprek IVF en medicijnschema/prikles. Dan horen we ook, neem ik aan, waar in mijn cyclus we beginnen, of tijdens mijn menstruatie of 3 weken erna...
En ik ben vanmorgen/vannacht ongesteld geworden en het doet verrekte zeer, maximale dosis pijnstilling heb ik al bijna verbruikt voor vandaag
Dank je. Inderdaad, hoe fijn het ook is als iemand naar Z&G mag... een klein steekje voel ik meestal wel. Helaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Webkim het volgende:
Ook een dikkevoor de andere meiden in dit topic!
Hoe mooi het ook is dat er mensen opschuiven naar Z&G, het blijft misschien toch stiekem een beetje wrang als je dat zelf (nog) niet bent.
Maar wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dank je. Inderdaad, hoe fijn het ook is als iemand naar Z&G mag... een klein steekje voel ik meestal wel. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |